heb ik toch gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Spreek nu eens duidelijk wat af joh
Death meat is "steal" champion.. bedoel je dat? Dat is de laagst mogelijke vorm van uitspelen.quote:
Nee Struik heeft gelijk.... Nero en Soos hebben het ook over hem. Gozer heeft alles uitgespeeldquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Death meat is "steal" champion.. bedoel je dat? Dat is de laagst mogelijke vorm van uitspelen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:31 schreef kepler het volgende:
mocht iemand een premium pack in de winkels zien liggen, koop hem dan voor mij![]()
kheb maar een klein beetje last![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:31 schreef kepler het volgende:
mocht iemand een premium pack in de winkels zien liggen, koop hem dan voor mij![]()
kheb maar een klein beetje last![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Ik af en toe maarValt eigenlijk reuze mee aangezien SotC zo magistraal mooi is
topquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Dit zijn de enige sites die niet uitverkocht melden Gijs maar ik weet niet of ze er nog zijn uiteraard !
http://shop.rilex.nl/cgi-(...)html?mv_pc=vergelijk
http://www.otto.nl/mall/cgi-bin/ottonl.ofottonl.entrance?pURL=ottonl.ofottonl.hauptframe%3FpAnzeige=1%26pArtNr=759943&pWkorbid=160905808434771460
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:39 schreef kepler het volgende:
[..]
top![]()
na mn college ff kijken, kheb het alleen niet zo op bestellen via Internet...
Dan snap ik geen biet van dat overzicht.. staat toch duidelijk steal championquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Struik heeft gelijk.... Nero en Soos hebben het ook over hem. Gozer heeft alles uitgespeelden is vreselijk goed.
Of ze daten hem niet up.. dat kan ook zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Dit zijn de enige sites die niet uitverkocht melden Gijs maar ik weet niet of ze er nog zijn uiteraard !
http://shop.rilex.nl/cgi-(...)html?mv_pc=vergelijk
http://www.otto.nl/mall/cgi-bin/ottonl.ofottonl.entrance?pURL=ottonl.ofottonl.hauptframe%3FpAnzeige=1%26pArtNr=759943&pWkorbid=160905808434771460
quote:
Ik wel in PGR3quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog geen tijd gehad dus opzich komt het wel goed uit. Maar kheb best zin om PGR3 of Kameo te spelen
Klik op PGR3 en dan bij achievements... scroll veeeeer naar beneden... gozer is Platinum champion !quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan snap ik geen biet van dat overzicht.. staat toch duidelijk steal champion
Het was erg gezellig inderdaadquote:
volgende keer geen bikini en rok aan trekken pik....quote:
Thanks.... jouw nieuwe hakken waren ook blitsquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was erg gezellig inderdaadDat rose shirtje staat je goed trouwens
Gijs ik ben gemaakt voor vrouwenkledingquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
volgende keer geen bikini en rok aan trekken pik....
staat je niet zo goed
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ben gemaakt voor vrouwenkleding
otto gebeld, is niet meer leverbaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:39 schreef kepler het volgende:
[..]
top![]()
na mn college ff kijken, kheb het alleen niet zo op bestellen via Internet...
Oh ja nu zie ik het ook..quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klik op PGR3 en dan bij achievements... scroll veeeeer naar beneden... gozer is Platinum champion !
Dan heeft nederland kans dat ze een zware loting krijgen.... de landen Duitsland, Brazilië, Italië, Frankrijk, Argentinië, Spanje, Mexico of Engeland hebben we de mogelijkheid om bij in de poule te komen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef Chocobo het volgende:
Noot wat betekent dit?
Nederland geen groepshoofd bij WK voetbal
Dat we op papier niet bij de sterkste 8 ploegen op het WK horen. We kunnen dus in de poule bij Brazilie komen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef Chocobo het volgende:
Noot wat betekent dit?
Nederland geen groepshoofd bij WK voetbal
Moeten ze loten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dan heeft nederland kans dat ze een zware loting krijgen.... de landen Duitsland, Brazilië, Italië, Frankrijk, Argentinië, Spanje, Mexico of Engeland hebben we de mogelijkheid om bij in de poule te komen...
op zich wel gunstig, want zo kan je wel tegelijk een mogelijke kanshebber op de wereldtitel er al vroeg uitspelen, maar aan de andere kant ook nadelig, want dat kan ook met nederland gebeuren
En we staan op de 3e plaats ofzo op de wereldranglijstquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat we op papier niet bij de sterkste 8 ploegen op het WK horen. We kunnen dus in de poule bij Brazilie komen bijvoorbeeld![]()
ja gijs.... dat gaan ze as vrijdag doenquote:
Geen idee Gijsquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja gijs.... dat gaan ze as vrijdag doen
2equote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En we staan op de 3e plaats ofzo op de wereldranglijst?
Hoe is CoD gijs?quote:
Laat ik het zo uitdrukkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hoe is CoD gijs?
en je 360?? leuk???
"oh ja joh?"quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dan heeft nederland kans dat ze een zware loting krijgen.... de landen Duitsland, Brazilië, Italië, Frankrijk, Argentinië, Spanje, Mexico of Engeland hebben we de mogelijkheid om bij in de poule te komen...
op zich wel gunstig, want zo kan je wel tegelijk een mogelijke kanshebber op de wereldtitel er al vroeg uitspelen, maar aan de andere kant ook nadelig, want dat kan ook met nederland gebeuren
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laat ik het zo uitdrukken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had verwacht dat je zou zeggen: Oh,... KUT dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
no further questions your honour
bedankt voor het luisteren pikquote:
nee gijs..... tis duidelijk zoquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je zou zeggen: Oh,... KUT dus
Ik weet niet wat je wil zeggen met die site?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:28 schreef Quinny het volgende:
Waarschijnlijk een hele lange baard maar kwam het tegen.
www.game247.nl
Ik zag het als een wanhoopsdaadquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wil zeggen met die site?
Ze heeft gezochtquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wil zeggen met die site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |