...wat logisch is, aangezien de ene uit 1975 en de andere uit 1997 komt.....quote:Op woensdag 7 december 2005 13:26 schreef DrDentz het volgende:
nouja, als je over straat gaat met een sample van Avond zullen minder mensen het herkennen dan bijvoorbeeld het liedje van Queen..
En terechtquote:Op woensdag 7 december 2005 13:26 schreef DrDentz het volgende:
over 30 jaar staat waarschijnlijk Watskeburt op 1![]()
Ik ben wel heel benieuwd waarom dat niet logisch is dan....quote:Op woensdag 7 december 2005 13:31 schreef DrDentz het volgende:
nou... zo logisch is dat niet natuurlijk.. maar laat maar, zoveel waarde moet je ook niet hechten aan deze lijst
want wie vindt nu echt zoals de lijst hier staat, de nummers van goed naar slecht gaan? en dat de top10 echt zn favoriete 10 nummers zijn.. niemand
Ik ken het ook niet. Misschien als ik het hoor. Maar dan nog, ik kan me niet voorstellen dat het qua bekendheid vergelijkbaar is zijn met klassiekers als Testament, Eenzame fietser en Land van Maas en Waal.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:22 schreef peaceman het volgende:
Bijna niemand kent het? Dat lijkt me een verkeerde veronderstelling.....
Eens, maar remember: het is wel radio 2 en daar wordt ie veel gedraaid zo wordt mij verteld.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. Misschien als ik het hoor. Maar dan nog, ik kan me niet voorstellen dat het qua bekendheid vergelijkbaar is zijn met klassiekers als Testament, Eenzame fietser en Land van Maas en Waal.
We hebben het wel over een klassieker die bijna elke week wel op zo'n beetje elke nederlandse radiozender te horen is...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:42 schreef DrDentz het volgende:
het is toch niet logisch dat een lied bekender is omdat het oud is, kijk naar euh... Macarena ofzo, het is bekender dan menig lied uit de 60/70s
Kom op zeg.... Bijna elke zender draait BR wel 1 keer in de week... zeker gemiddeld..quote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef DrDentz het volgende:
op radio 2 misschien
Oke dan hebben we elkaar niet helemaal goed begrepen. Ik ging in op het oud zijn van BR.... en wat dat te maken had met het bekend zijn bij de gemiddelde Nederlander...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:01 schreef DrDentz het volgende:
ooh ja, .. zo'n beetje elke dag op radio 10 gold denk ik
ik dacht dat we het over Avond hadden
en nu hou ik erover op.. als het op 1 staat dan staat het maar op 1
Je vindt het een klassieker, maar je slaagt er niet in de correcte titel te noemenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. Misschien als ik het hoor. Maar dan nog, ik kan me niet voorstellen dat het qua bekendheid vergelijkbaar is zijn met klassiekers als Testament, Eenzame fietser en Land van Maas en Waal.
Damn, betrapt!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je vindt het een klassieker, maar je slaagt er niet in de correcte titel te noemen
Hč hč, eindelijk, de eerste serieuze reactie in dit topic!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor mijn part steek je ze alle 2000 in je poepertje.
met die add-on voor de ipod zekerquote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor mijn part steek je ze alle 2000 in je poepertje.
Nee, ik wist het ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:24 schreef DrMarten het volgende:
Ik wist nooit dat het nummer voor Rob de Nijs geschreven was, dacht dat het gewoon voor BdG geschreven was
Mísschien heb ik al thee gezet?? MISSCHIEN????!quote:En als je 's morgens opstaat ben ik bij je
En misschien heb ik al thee gezet
Misschien wil ze wel helemaal geen thee.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef Jane het volgende:
Alleen die ene zin, hč... die blijft aan me knagen...
Mísschien heb ik al thee gezet?? MISSCHIEN????!![]()
Weet je nog niet of je wel zin hebt om thee te zetten, of zo?Weer typisch iets voor een kerel!
![]()
Hij zal wel zijn vergeten de pot van 't vuur te halen, omdat 'ie een joint van rood cellofaan zat te paffenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef Jane het volgende:
Mísschien heb ik al thee gezet?? MISSCHIEN????!![]()
Weet je nog niet of je wel zin hebt om thee te zetten, of zo?Weer typisch iets voor een kerel!
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef Jane het volgende:
Verder natuurlijk een prachtig couplet.![]()
Ik zag het ook net ... wat een lijstquote:Op donderdag 8 december 2005 15:46 schreef Raphaelo29 het volgende:
Radio 10 Gold met de Top 4000 .... 2 maal zoveel platen , 2 maal zoveel kwaliteit.
nr. 29 Corry - Huilen Is Voor Jou Te Laat 1970
![]()
Corryquote:Op donderdag 8 december 2005 15:46 schreef Raphaelo29 het volgende:
Radio 10 Gold met de Top 4000 .... 2 maal zoveel platen , 2 maal zoveel kwaliteit.
nr. 29 Corry - Huilen Is Voor Jou Te Laat 1970
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |