Idd, waar heb je die vandaan? Heb zelf van die saaie zwartequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zekers mooi! Mooie lijsten ook.
Ikea, 11,95 ps....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:21 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Idd, waar heb je die vandaan? Heb zelf van die saaie zwarte
Thnxquote:
héhé, we hebben het hier over de dvd's he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:01 schreef SPiDeY. het volgende:
Mooie paarden- en konijnenencyclopedie
Thnx. De kast is trouwens niet zilver maar zwart graniet. De flits van de camera zorgt voor die lichte glans erop. Ik heb geen idee hoe de kast heet maar ik heb hem al een jaar of 10 en komt bij de leenbakker vandaan. Is wel het zelfde idee als de billy kast.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:45 schreef AversusZ het volgende:
Ziet er goed uit BrainOverfloW!Tevens ziet die kast in het zilver er ook erg mooi uit. Billy van de Ikea?
nog altijd??quote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef RuneRose het volgende:
Ik ben nog steeds beniewd naar jouw fotos, Timo!![]()
hoeft niet perse, ebay of de fora van dvd.nl en dvdforum doen ook wonderenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:25 schreef Dos37 het volgende:
thx voor de positieve reactie's
en pascal er moeten idd nog wat giftsets bijkomen. Maarja die moet je vaak met een CC kopen en die heb ik nog niet.
Thx!! Een heleboel (op zijn KQ's) bagger dvd's verkochtquote:
Als je ze toch niet meer keek ga je er alleen maar op vooruit door ze te verkopen. Kun je betere dingen voor terug kopenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thx!! Een heleboel (op zijn KQ's) bagger dvd's verkochtDus heb nu veel minder als wat ik eerst had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |