in Buffy heb je Charisma Carpenterquote:Op woensdag 7 december 2005 10:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wtf.
En iemand met Buffy en X-Files durft dat te zeggen?
Weet je hóe goed, hóe nostalgisch
Maar de vrouwen in buffy... de vrouwen mén, de vrouwen..quote:Op woensdag 7 december 2005 10:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Crockett en Tubbs!
En wat te denken van die zwarte Ferrari... en de upcoming witte Testarossa
Lucky bastard! Dat is een tikkie anders als je Informatica studeertquote:Op woensdag 7 december 2005 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, ik zit tijdens m'n studie al met 200 vrouwen in een collegezaal... ik ben blij als ik 's avonds eens twee lompe kerels kan zien
Als ik het huis uit ga, krijgen ze een totaal eigen kastquote:Op woensdag 7 december 2005 12:45 schreef MrX1982 het volgende:
Dizer waarom staat BoB in een verdomhoekje?
Zet die giftset horizontaal![]()
Dan is het goedquote:Op woensdag 7 december 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:
Als ik het huis uit ga, krijgen ze een totaal eigen kast
Dank je dank jequote:Op woensdag 7 december 2005 12:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Voor de rest mooie collectie hoor
Nou dat heb je bij mij best fout... Als je goed kijkt, heb ik een heel mooi systeem erin zitten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat mij nu opvalt is dat er bij zoveel mensen geen echt systeem in lijkt te zitten. Zelf ben ik zo'n neuroot dat al mijn dvdtjes op alfabetische volgorde staan.
Is dat niet een Sentinel uit The Matrix daar op de grond? Zo ja, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Ok, let niet op de kwaliteit, is maar met een telefoon gemaakt.
...
Rek 2:
[afbeelding]
close-up schap 1:
[afbeelding]
close-up schap 2:
[afbeelding]
close-up schap 3:
[afbeelding]
close-up schap 4:
[afbeelding]
close-up schap 5:
[afbeelding]
...
Lees maar: Maxim.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar 50 dvd's te winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |