abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 12:37:30 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32859649
Vip-Chat met Chantal

Dinsdag, 6 December, om 20.00 uur is er een exclusieve Video-Vip-Chat met ex-Bewoner Chantal.


Dinsdag neemt Chantal plaats achter de computer om uitgebreid al jullie brandende vragen te beantwoorden. Dus; wil je bijvoorbeeld meer weten over wat er allemaal gebeurde in čn buiten het Big Brother-Huis en of Chantal Rob al ontmoet heeft, zorg dan dat je erbij bent op dinsdag 6 december om 20.00 uur. In onze chatbox in de VIP-Room. Zorg dat je op tijd bent ingelogd. Natuurlijk hier, op www.bigbrother.tv!

[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 06-12-2005 12:44:22 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32859692
Ik hoef die ouwe tang niet te spreken. Als het nou Lieske was.....
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32859751
MAANDAG neemt Chantal plaats etc.
Maandag?
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 12:43:44 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32859754
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoef die ouwe tang niet te spreken. Als het nou Lieske was.....
Volgende week misschien.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 12:45:57 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32859801
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:43 schreef kissa het volgende:
MAANDAG neemt Chantal plaats etc.
Maandag?
Zo staat het op de talpa-site, maar heb het aangepast. Anders komen er helemáál weinig bezoekers.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32859810
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo staat het op de talpa-site, maar heb het aangepast. Anders komen er helemáál weinig bezoekers.
pi_32860180
wtf is chantal ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32860243
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:01 schreef Steve-O het volgende:
wtf is chantal ?
Een heks die in het Big Brother Huis heeft gezeten .
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:37:01 #9
133243 marlene
bb opmerkingen
pi_32862574
Ben eindelijk blij dat ze het huis uit is .Kun je met haar chatten een ding is positief je hoort haar gna gna stem gelukkig niet. Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken. Als het nou rob of joost was. Maar niet die roddeldoos en die zo eerlijk was. Ja in haar dromen . Die had het echt achter haar ellebogen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:07:21 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32871108
Nou dat werkt weer lekker.
quote:
Door een technische storing is je registratie bij www.talpa.tv helaas niet gelukt. We vragen je het formulier nogmaals in te vullen. Mochten de problemen dan nog bestaan, stuur dan even een mail aan info@talpa.tv.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Talpa.tv
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:48:23 #12
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32872278
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:18 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]

http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp

voor de liefhebbers
Sadist !
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32873344
Even een domme vraag:
schreef ze nog iets zinnigs?
pi_32920375
Chatten met Chantal
  Moderator donderdag 8 december 2005 @ 15:57:52 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32920447
Al een man aan de haak?

Dinsdagavond 6 december was het de beurt aan ex-Bewoners Chantal om achter de chat-computer van Big Brother te kruipen. “Zullen mensen wel vragen voor me hebben?”, vroeg de vrolijke Amsterdamse zich af. Nou, aan vragen geen gebrek. Chantal ging er eens goed voor zitten en probeerde op elke vraag een antwoord te geven.


De vraag of ze al een man aan de haak heeft geslagen kwam vaak voorbij. Chantal liet echter al haar fans weten dat ze heel gelukkig is zo en die man komt dan vanzelf wel. De vrolijke Amsterdamse geniet van het thuis zijn, maar mist haar oud-Bewoners vreselijk. De andere oud-Bewoners ziet ze wel. Afgelopen weekend is ze zelfs met Linda en Menno op stap geweest. Uiteraard wilde iedereen ook weten wie zij denkt dat er gaat winnen. De winnaar kon ze nog niet noemen, maar ze denkt wel dat Joost, Ingrid en Lieske een grote kans maken. Ook werd haar vaak naar de relaties binnen het Huis gevraagd. Denk jij dat Menno en Ingrid nog samen komen? "Menno en Ingrid waren echt heel leuk samen en ik denk dan ook wel dat het nog een staartje krijgt." Van Dido en Roel weet ze dat nog niet zo zeker. “Buiten het Huis is het namelijk allemaal zo anders.”

Tijdens de vorige chat liet Menno weten veel reacties te krijgen op de zaaddonor-actie.
In het BB-Huis had Menno namelijk aangeboden om Chantals zaaddonor te zijn. Dit was echter een grapje, maar het is niemand ontgaan. Chantal krijgt er ook weer veel vragen over. Er zijn zelfs mannen die zich aanbieden als zaaddonor. Maar de Amsterdamse slaat de aanbiedingen nog even af.

De vragen blijven maar binnenkomen, maar rond 21:00 uur begint ze met afscheid nemen. "Ik heb zin in een peukie", laat ze haar fans weten. Iedereen zegt haar gedag en dat gaat gepaard met veel lovende woorden. "Chan, je bent te gek! Chan, ik vind het zo jammer dat je weg bent! Hoop je snel weer te zien!" Ze glimlacht van oor tot oor en belooft donderdag weer in de studio te zijn. (talpa.tv)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')