Hier alvast drie songs. Oordeel dus zelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:25 schreef methodmich het volgende:
Die soloplaat van Albert Hammond Jr. schijnt de plaat te worden die The Strokes sinds hun debuut niet meer konden maken.
Zijn vriendin (van die Albert dus) schijnt ook een duo te vormen met een ander grietje, zo'n The ...s-bandje. Exacte naam ben ik even vergeten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Hier alvast drie songs. Oordeel dus zelf.
http://www.myspace.com/alberthammondjr
Catherine Pierce, van the Pierces.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:01 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Zijn vriendin (van die Albert dus) schijnt ook een duo te vormen met een ander grietje, zo'n The ...s-bandje. Exacte naam ben ik even vergeten.
Gaat ook niet om sound, maar om kwaliteit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Klinkt wel ok. Maar 't is wel wat anders dan The Strokes, dus die opmerking hier bovenaan is onzin.
edit: OK, dat zei ik na de eerste 2 nummers. '101' is wel Strokesy.
Oh ok. Naja, ben benieuwd naar het hele album.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat ook niet om sound, maar om kwaliteit.
Oja! Nou, hier is hun MySpace! Dat nummer (Secret) blijft echt in je hoofd hangen, maar wat een gemauw.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:02 schreef Flibble het volgende:
Catherine Pierce, van the Pierces.
Ik ken ze niet...![]()
HEt gaat JUIST om de sound (dat is de kracht van THE Strokes)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat ook niet om sound, maar om kwaliteit.
Ik concludeer in ieder geval dat Julian in de tussentijd gelukkig heeft leren zingen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:10 schreef Juicebox het volgende:
Is This It blijft voor mij nummer 1, daarna FIOE, dan Room on Fire.![]()
The Strokes![]()
![]()
Filmpje van vóór Is This It.
Kijk hoe energiek ze op het podium bewegen, in vergelijking met nu.![]()
whehe, dat Britse accentje erbijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:10 schreef Juicebox het volgende:
Take It Or Leave It door Arctic Monkeys
Monkeys zijn ook wel oke.![]()
Albert Hammond Jr. gaat eerst nog een solo-album uitbrengen. Als die net zo poep is als z'n eerste zit natuurliujk niemand daarop te wachten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:47 schreef Fir3fly het volgende:
Nog steeds geen nieuws over een nieuw album ofzo? Het is alweer meer dan 2 jaar geleden.
damn, die stakker heb ik bij z'n vorige tour ook nog in amsterdam gezien.. er waren geruchten dat ze ook nog een nummertje van de strokes zelf zouden spelenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Albert Hammond Jr. gaat eerst nog een solo-album uitbrengen. Als die net zo poep is als z'n eerste zit natuurliujk niemand daarop te wachten.
En dan gaat 'ie eerst nog touren en dán gaan ze pas weer de studio in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |