Duurde ff voordat-ie viel, maar eigenlijk is One Way Trigger best lekker iddquote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:44 schreef Odd-bin-Noel het volgende:
Copy that. En ondanks Julian's synth-fetish vind ik One Way Trigger ook fijn hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dit nog niet officieel?
Inderdaad, ze zijn echt helemaal de weg kwijt. Ik vond die eerste twee gelekte nummers echt helemaal niks en de hele plaat gaat zo verder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben altijd groot fan geweest, maar ik vind dit maar niks. Veel te sloom en te slapjes. Jammer.
Dat vind ik juist de minstequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn echt helemaal de weg kwijt. Ik vond die eerste twee gelekte nummers echt helemaal niks en de hele plaat gaat zo verder.
Ik kan deze cd zo aan m'n opa cadeau geven, wat een inspiratieloos slappe cd. Enkel 50 50 benadert het ouwe Strokes niveau.
+1quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:44 schreef Arn0 het volgende:
Jullie moeten nog eens luisteren denk ik. Eindelijk terug The Strokes op niveau. Niet zo goed als het ooit was, maar toch. Als je dit met Angels vergelijkt..
Grappig om van een Radiohead-fan te zien dat ie een band niet meer waardeert omdat de sound is veranderd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef Radioheader het volgende:
Naar welke strokes hebben jullie altijd geluisterd.
Het is toch de band die ons deze pareltjes bracht.
Dit is gewoon de reden waarom ik fan ben, dan luister ik naar Comedown machine en daar herken ik deze sound gewoon helemaal niet meer in. Elk vuur en overtuiging ontbreekt gewoon, zelfs Angles klinkt overtuigender.
Los vind ik het ook een schijtplaat. Mist gewoon alles wat The Strokes goed maakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef Assassin92 het volgende:
Mensen die nieuw werk van bands met het oude werk vergelijken doen toch altijd iets verkeerd. Nieuwe muziek moet je gewoon los beoordelen. Dan alsnog kan je het niets vinden, maar als je dit vergelijkt met This Is It kán het alleen maar tegenvallen.
Vind het zeker niet verkeerd op een eerste luisterbeurt, ben nog niet helemaal verkocht maar heb juist het gevoel dat dit iets goeds is. Als ik nu alles geweldig zou vinden, zou ik het over 3 maanden niets meer vinden denk ik.
Ja, maar bij Radiohead zitten de kenmerkende elementen er altijd in. Dat mis ik bij deze The Strokes plaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Grappig om van een Radiohead-fan te zien dat ie een band niet meer waardeerd omdat de sound is veranderd.
Je mag het een schijtplaat vinden. Maar lees nou eens wat ik zeg. Behandel het nou eens als "nieuwe" muziek, in plaats van "dit maakt the Strokes goed en als dit niet op de plaat staat is het kut".quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:19 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Los vind ik het ook een schijtplaat. Mist gewoon alles wat The Strokes goed maakt.
Onzin. Iedereen die Lotus Flower en Creep voor het eerst hoort zal niet geloven dat dat dezelfde band is. Maar sorry, dit topic gaat over the Strokes, ik zal het hierbij laten qua Radiohead.quote:[..]
Ja, maar bij Radiohead zitten de kenmerkende elementen er altijd in. Dat mis ik bij deze The Strokes plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |