Volgens mij ook niet hoor. Een dier ontdekken betekent niet dat het dier er 'nieuw bij komt'.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ah... dus volgens jou komen er nooit meer nieuwe beesten bij...?
En wat maakt dat uit? Het gaat wel sneller, maar er is nog zoveel niet ontdekt... ik heb het idee dat het allemaal nogal meevalt met wat Greenpeace enz enz ons allemaal voorschotelt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, niet zo snel als het uitsterven van bepaalde beesten.
Al zouden er nog miljoenen zoogdieren niet ontdekt zijn, op het moment wordt geen enkel uitsterven van een beest gecompenseerd door een beest dat opeens ontstaat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En wat maakt dat uit? Het gaat wel sneller, maar er is nog zoveel niet ontdekt... ik heb het idee dat het allemaal nogal meevalt met wat Greenpeace enz enz ons allemaal voorschotelt.
*plop*quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Al zouden er nog miljoenen zoogdieren niet ontdekt zijn, op het moment wordt geen enkel uitsterven van een beest gecompenseerd door een beest dat opeens ontstaat.
Net alsof dat wel kan...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
Al zouden er nog miljoenen zoogdieren niet ontdekt zijn, op het moment wordt geen enkel uitsterven van een beest gecompenseerd door een beest dat opeens ontstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |