Beste studenten / scholieren en hardwerkende mensen,
Ik ben Mike een student HBO communicatie. Ik ben bezig met mijn afstudeeropdracht. Hiervoor onderzoek ik het gedrag van mensen dat een grote invloed heeft op de algemene communicatie. Dit
onderzoek is voor mij van cruciaal belang om mijn bevindingen te staven met de werkelijkheid. Voor het realiseren van dit onderzoek heb ik een onderzoeksplan opgesteld waarbinnen ook een vragenlijst valt. Het doel van deze vragenlijst (en van het onderzoek) is om een goed beeld
te krijgen van hoe manieren van opvoeding kunnen verschillen en welke keuzes mensen daardoor in hun latere leven maken. De lijst bevat 41vragen, die soms misschien wat "raar" lijken, maar aansluiten bij het onderzoek en waarvan de uitkomsten uiteraard geheel anoniem blijven
Ik heb minimaal 500 mensen nodig, die 5 minuutjes van hun tijd willen geven,
om dit onderzoek representatief te laten zijn.
HELPEN JULLIE MIJ HIERMEE??
Uiteraard ben ik ook benieuwd naar jullie mening en zie ik die graag in deze post.
Vul de lijst in op
www.mesic.nl/onderzoek Mochten jullie andere kennen die ook willen meedoen stuur ze dan een e-mail.
Ik hoop hiermee veel verschillende mensen te vinden die de vragenlijst in de kleine 5 minuutjes willen invullen. Alvst heel erg bedankt!
Groetjes,
Mike