Dan...................................... dus.............................................quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:05 schreef SuperMOM het volgende:
Meen eens!!! (we willen de Roel terug van de eerste weken!)
Ja ik ga zo ook maar eens.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:30 schreef SuperMOM het volgende:
Goed geplaatst in de streamverslagen Sjet!![]()
maarree... ik ga maar eens kijken of mijn bed er nog staattot morgen
![]()
![]()
Oeh, zou het? Veiligheid, daar zeg je watquote:Op dinsdag 6 december 2005 04:30 schreef Dropkick het volgende:
Ik zou het niet raar vinden als bb besluit een sanctie te geven,omdat het vuur zo lang onbewaakt is geweest mbt tot de veiligheid.
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:30 schreef Dropkick het volgende:
Ik zou het niet raar vinden als bb besluit een sanctie te geven,omdat het vuur zo lang onbewaakt is geweest mbt tot de veiligheid.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:22 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen.
Goed idee heb gelijk een espresso gemaakt proost.quote:
Ik geloof het wel dat ze extra blokken krijgen, maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoor vind het toch een k*t opdracht, slaat gewoon weer nergens op.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:35 schreef Manu82 het volgende:
Krijgen ze nu eigenlijk wel extra blokken? Ik dacht dat ze het moesten doen met de blokken die nu aanwezig waren??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |