ja dat vuur brand heel wat los bij iedereen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:13 schreef Bartoli het volgende:
lekker gesprek bij die dames op de vroege morgen![]()
tsja had naat ooit eerder verteld dat ze die vreselijke ziekte overleefd had?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:15 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja dat vuur brand heel wat los bij iedereen.
ik hoop dat t ieder geval aan blijft tot donderdag
iedereen gooit heel zn leven te grabbel nu!!
Ja dat is in het begin van deze BB wel ter sprake gekomenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja had naat ooit eerder verteld dat ze die vreselijke ziekte overleefd had?
\werkse en bedankt voor de caps!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef Muerte het volgende:
Ik ga me nog even een paar uurtjes nuttig maken voor mijn broodheer, ben rond half drie wel weer terug.![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef Muerte het volgende:
Ik ga me nog even een paar uurtjes nuttig maken voor mijn broodheer, ben rond half drie wel weer terug.![]()
[afbeelding]
hmm heb ik dan wss niet meegekregen. Al moet ik wel zeggen dat ik het toen niet zo goed volgde als nu.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ja dat is in het begin van deze BB wel ter sprake gekomen
Ja en ook een keer over haar gewichtsproblemen die ze dus al sinds haar 14e heeft. (anorexia)quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja had naat ooit eerder verteld dat ze die vreselijke ziekte overleefd had?
dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en ook een keer over haar gewichtsproblemen die ze dus al sinds haar 14e heeft. (anorexia)
Ze is hier met veel moeite overheen gekomen en is er duidelijk nog mee bezig als je het spiegelgedrag van haar volgt
ja doh, dat welquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:21 schreef AnTjUh het volgende:
Wist je ook al dat Rob maar 1 half been had???
ow jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en dat Lieske bij een studentenclubje zit???
Ze heeft in ieder geval geen grote bos voor de deurquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:31 schreef Bartoli het volgende:
heeft dido nu niet teveel hout op liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |