Origineel van Somewhere over the rainbow is van Judy Andrews volgens mij... uit een musicalfilm...quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
Maar ik wil graag weten van wie het origineel is , en bij sky kijken ze echt niet verder hoor![]()
Wat een flauwekul. Moet je de zaken nu ook nog gaan verdraaien?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:01 schreef regenworm het volgende:
Dido is erg jalours dat roel en lieske samen buiten zitten
Haha, ga jij proberen een fanatieke cult te leren objectief te luisteren?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Moet je de zaken nu ook nog gaan verdraaien?
Het is juist Roél die liever met Dido had gezeten, omdat ze "al tijden geen fatsoenlijk gesprek meer hebben gevoerd".
Dido deed er juist heel luchtig over, waarop Roel (schtertsend) zei: "Ik had liever gewild dat jij er ook mee gezeten had."
* F4iTH mompelt iets met liefde en blindquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Zou Roel eens moeten doen, wij weten het wel![]()
Ik weet het niet, maar het is vast de schuld van Dido.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:06 schreef Day het volgende:
Ik mis stream 3 nog steeds.
Waar zijn Ingrid en Lieske eigenlijk? Ook naar bed?
Ze zijn lief he?quote:
Ja idd dat zou hilarisch zijn geweestquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Jammer dat Chantal weg is. konden we nog lachen![]()
Aahhhhhhhhh een muisssssssquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
''r Lijkt wel een kangaroe.quote:
Maar dan wel met een GNA-filter, please.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd dat zou hilarisch zijn geweest
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:06 schreef Kanjer het volgende:
Voor de liefhebbers die het nummer nog eens willen horen: http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=13654
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhhhhhh een muisssssss
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ligt aan de weg naar het centrum naast de grote studio zit het huis. komen niet echt veel vrachtwagens voorbijquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:13 schreef Timon223 het volgende:
wat ik me afvraag, die van Cleefkade, ligt die aan de doorgaande weg naar de bloemenveiling ofzow? hoor nu alleen maar vrachtwagens voorbij sjeesen
Ja, dat was nog eens een capture, blijft een van mijn meesterwerkenquote:
Nee maar die drukke provinciale weg naar Hoofddorp, die even later over de A4 gaat, die ligt op slechts enkele tientallen meters toch?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ligt aan de weg naar het centrum naast de grote studio zit het huis. komen niet echt veel vrachtwagens voorbij![]()
ok thnks....omdat je er best veel verkeer hoortquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ligt aan de weg naar het centrum naast de grote studio zit het huis. komen niet echt veel vrachtwagens voorbij![]()
Knappe meid hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
Leest Lieske mee op Fok? Ze zingt nu de TT
Naat gaat er echt voor!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:09 schreef farceman het volgende:
Vind niemand het een lage streek van Naat dat ze zei tegen dido, dat tegen haar in DBK was gezegd dat dido voor de stemmen beter wat minder bij Roel kon zijn.
Sindsdien is Dido bijna niet meer bij Roel geweest en die Naat zit maar te genieten echt lage streek
Ze zijn hun tijd vooruit bij Talpa zie ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Leuk opschrift op Lieskes jas.
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/glad_ijs.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, ik heb haar ook nog geen moment gemist.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]Ik vind het nog steeds een verademing dat die het huis uit is.
Soms tijdens het streamen, doet iets je weer even herinneren aan die nare vette bromtoon altijd maar op de voorgrond, zijnde Chantal die 90% van de tijd aan het ratelen is. En dan denk ik met een zucht van verlichting: "Hè, wat is het toch lékker dat die taart eruit is."![]()
het is meer een zijweg van de doorgaande wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:16 schreef Gert het volgende:
Nee maar die drukke provinciale weg naar Hoofddorp, die even later over de A4 gaat, die ligt op slechts enkele tientallen meters toch?
Ligt bij kruispunt aan de N201 en er komen waanzinnig veel vrachtwagens voorbij van en naar de boemenveiling.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:13 schreef Timon223 het volgende:
wat ik me afvraag, die van Cleefkade, ligt die aan de doorgaande weg naar de bloemenveiling ofzow? hoor nu alleen maar vrachtwagens voorbij sjeesen
Dido heeft dat geratel overgenomen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar ook nog geen moment gemist.
ah, dus ik heb wel een beetje gelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ligt bij kruispunt aan de N201 en er komen waanzinnig veel vrachtwagens voorbij van en naar de boemenveiling.
Probeer eens de Versatel streams? http://streams.versatel.nl/streamgate25 bijvquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:18 schreef Shirley het volgende:
Ik heb geen geluid op de talpa streams!!!1
Jij moet bij de Aktueel of Whoamm gaan werkenquote:
Ze slapen ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:18 schreef Shirley het volgende:
Ik heb geen geluid op de talpa streams!!!1
Kan server niet vindenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Probeer eens de Versatel streams? http://streams.versatel.nl/streamgate25 bijv
Half.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:18 schreef F4iTH het volgende:
Lieske en Roel zoals we ze graag zien en horen?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:18 schreef F4iTH het volgende:
Lieske en Roel zoals we ze graag zien en horen?
[afbeelding]
Mooiquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:20 schreef Shirley het volgende:
Hij doet het alweer!
lieske stelt wel erge directe vragen dat heb ik nog geen andere bewoner zien doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Half.
Roel zonder Dido is altijd een verademing.
Lieske is zelden een verademing.
Lekker rustig, niet irritant, niet aan het roddelen en lief tegen mekaar?quote:
Ik vind Lieske eigenlijk het leukst als ze 1 op 1 met Roel is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Half.
Suc6 danquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef Timon223 het volgende:
mensjes , ik ga mijn mandje opzoeken, morgen wacht er weer een werkgever op me
groetjes
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:22 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: Jammer dat er nu geen biertje bij is.
Lieske: Dat komt door jouw familie.
Roel: Jou had het wel gelukt.
Dat gedeelte heb ik gemist.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske stelt wel erg directe vragen dat heb ik nog geen andere bewoner zien doen.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lekker rustig, niet irritant, niet aan het roddelen en lief tegen mekaar?
Dag knulletje welterustenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef Timon223 het volgende:
groetjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je die geluisterd? Volgens mij heeft die toch echt een andere melodie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
Ik ben eruit , 1939 wizard of oz , judy garland
Ik zat goed met mijn judy... alleen was het een andere. Wel een musicalfilmquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef odie22 het volgende:
Ik ben eruit , 1939 wizard of oz , judy garland
Nou als ik deze twee zo zie denk ik: was dan gewoon gebleven zoals je het huis in kwam. Zo kan het dus ook. Waarom die verandering onder invloed van die 2 Diva's.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Half.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef Timon223 het volgende:
groetjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daar kan ik toch niks aan doen , dat ie in de loop der jaren verandert is ????quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Heb je die geluisterd? Volgens mij heeft die toch echt een andere melodie.
Dag hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef Timon223 het volgende:
groetjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou inderdaad zeg. Onze favo's zitten naast mekaar, het is de avond van verzoening laten we maar zeggen he. Morgen trekken we mekaar wel weer de haren van het hoofd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Zal hem inlijsten we zijn het een keer met elkaar eens.
Ik denk dat jullie in de war zij zijn met de originele en de reklame versiequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:26 schreef odie22 het volgende:
Ja daar kan ik toch niks aan doen , dat ie in de loop der jaren verandert is ????
De rest van de bewoners had dan ook de opdracht ze uit elkaar te houden en dat is ze aardig geluktquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef farceman het volgende:
m Vind niemand het een lage streek van Naat dat ze zei tegen dido, dat tegen haar in DBK was gezegd dat dido voor de stemmen beter wat minder bij Roel kon zijn.
Sindsdien is Dido bijna niet meer bij Roel geweest en die Naat zit maar te genieten echt lage streek toch?
Dié heeft ze vaker gezegd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:27 schreef Shirley het volgende:
Lieske: Ik had een jongen willen zijn. Heel de dag lekker aan je lul trekken.
hmmm , kan ook nogquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie in de war zij zijn met de originele en de reklame versie![]()
![]()
Zijn 2 hele veschillende alleen met dezelfde titel![]()
lol, nee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja daar kan ik toch niks aan doen , dat ie in de loop der jaren verandert is ????
Uhuh, "dat is aan mij niet uitbesteed", zo net.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik herkende em ook.
Ze heeft mooie quotes nu...
Roel en Lieske konden altijd wel goed met elkaar opschieten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou als ik deze twee zo zie denk ik: was dan gewoon gebleven zoals je het huis in kwam. Zo kan het dus ook. Waarom die verandering onder invloed van die 2 Diva's.![]()
04:00 (Joost+Naat dacht ik)quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:30 schreef Lamon het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de volgende shift en wie zijn dat?
om 4 uur geloof ik... Joost en Ingrid.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:30 schreef Lamon het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de volgende shift en wie zijn dat?
Ja het mens heeft echt humorquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:30 schreef avonne het volgende:
Roels moeder heeft de Carmenset in zijn haar gezet toen hij 12 was
![]()
![]()
![]()
Muziek is hetzelfdequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:29 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
lol, nee.
Hier 30 sec op piano van die van Oz:
http://www.amazon.com/exe(...)/104-1498733-8440709
Mama Roelquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:30 schreef avonne het volgende:
Roels moeder heeft de Carmenset in zijn haar gezet toen hij 12 was
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, "dat is aan mij niet uitbesteed", zo net.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:27 schreef Shirley het volgende:
Lieske: Ik had een jongen willen zijn. Heel de dag lekker aan je lul trekken.
of dido en naat zijn beide bezig. Maar waarom censuur op de late avond alle kleine kinders zijn toch al maffenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:31 schreef F4iTH het volgende:
Zou Nathalie weer eens de hand aan zichzelf hebben geslagen dat we nu opeens naar Joost en Ing moeten kijken?
Eensch!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel en Lieske konden altijd wel goed met elkaar opschieten.
In de eerste maanden waren ze soms zo melig dat ze elkaar op een vreselijk manier in de zeik namen.
Het blijft jammer dat roel verliefd is geworden op dido. Hij is inderdaad nu 1000% leuker dan naast Dido.
Wat me ook opviel van de uitzending op tv... Dido's blote borsten zomaar. En dan censuur op de streamsquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of dido en naat zijn beide bezig. Maar waarom censuur op de late avond alle kleine kinders zijn toch al maffen![]()
Ik zie er anders nog een hoop op dit fijne (sub)forum rondwaren. Grote kinders danquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of dido en naat zijn beide bezig. Maar waarom censuur op de late avond alle kleine kinders zijn toch al maffen![]()
Dat had ik al gezegd... maar Odie geloofd mij nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hier van de menzis site:
Kamakawiwo ole'israel met Somewhere over the rainbow![]()
Punten scoren zodat ze er donderdag niet uit gaat. De manipulatie van de dagelijkse uitzendingen. Maar goed, met die doperwten....quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat me ook opviel van de uitzending op tv... Dido's blote borsten zomaar. En dan censuur op de streams![]()
als je ouder dan 18+ bent mag je kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie er anders nog een hoop op dit fijne (sub)forum rondwaren. Grote kinders dan![]()
Nee nog nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat had ik al gezegd... maar Odie geloofd mij niet
Ikke ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie er anders nog een hoop op dit fijne (sub)forum rondwaren. Grote kinders dan![]()
dan moet Odie zelf maar bij Menzis gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat had ik al gezegd... maar Odie geloofd mij niet
Doe mij maar gewoon de versie van Louis Armstrongquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hier van de menzis site:
Kamakawiwo ole'israel met Somewhere over the rainbow![]()
Het beste gesprek in tijden, in dat huis.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:36 schreef avonne het volgende:
Wat een opluchting dit gesprek tussen Lieske en Roel !
Van die gesprekken tussen Dido en Roel snapte ik nooit een woord van.
Hier gaat het tenminste ergens over.
Vind ik ook. Ik denk ook één van de laatste. Zoniet dé laatste,quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het beste gesprek in tijden, in dat huis.
Eerlijk, openhartig, niet te navelstaardrig, breed scala aan onderwerpen..
Heb je een linkie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:37 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon de versie van Louis Armstrong![]()
Ben hem nu btw aan het beluisteren ennuh....->
->
->
->
![]()
Inderdaad, van die kereltjes die onder hun dekbed met een lcdscherm liggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ach laat me effe lekker druk wezen met iets wat ik morgen toch totaal interessant vindquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:36 schreef avonne het volgende:
Trouwens, wat een gedoe over dat liedje.
Het origineel is gewoon van Judy Garland. KLAAR.
Dat weet toch iedereen
Ze zullen hopelijk nog wel een shift krijgen samen en dan hoop ik dat het net zo'n goed gesprek word als nuquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik denk ook één van de laatste. Zoniet dé laatste,
Niet je trouwe puppy-oogjes in de strijd werpen hoorquote:
Brrrr.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad, van die kereltjes die onder hun dekbed met een lcdscherm liggen![]()
Zo kijk ik altijdquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet je trouwe puppy-oogjes in de strijd werpen hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad, van die kereltjes die onder hun dekbed met een lcdscherm liggen![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:40 schreef Lamon het volgende:
Lieske: "Geef mij nou eens een goede tip."
Roel denkt...roel hmmmt...Roel denkt nog wat...Roel denkt dieper...
Roel: "Ik denk dat je de juiste jongen moet tegenkomen."
Top Roel, dat zijn pas tips!![]()
Oh ja...daar heb ik niet echt over nagedacht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zullen hopelijk nog wel een shift krijgen samen en dan hoop ik dat het net zo'n goed gesprek word als nu
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Denk het niet, ze is te relaxt bij hem...quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef melke het volgende:
Toch vraag ik me af of Lieske Roel toch niet een beetje meer leuker dan leuk vind
Wat heerlijk toch als mijn grapjes worden begrepenquote:
Lieske is gewoon flieft op Roel... maar ja... Dido heeft hem al hequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef melke het volgende:
Toch vraag ik me af of Lieske Roel toch niet een beetje meer leuker dan leuk vind
Denk je? Ik niet dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske is gewoon flieft op Roel... maar ja... Dido heeft hem al he
Dat denk ik alleen maar hoor... feit is wel dat Roel en Lieske samen gewoon veel beter aanvoelt dan Roel en Dido. Ik vind het in ieder geval leuker om te zien.quote:
Superieure humor!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Wat heerlijk toch als mijn grapjes worden begrepen![]()
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef Lamon het volgende:
Roel mag Lieske hebben, als Nathalie Dido mag hebben.
Deal? Iedereen tevreden.
Tja, Roel en trekken horen nu eenmaal bij elkaar hequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:43 schreef avonne het volgende:
Er komt nu niet veel uit Roel, he?
Lieske moet wel erg trekken, dat leidt er toe dat ze gaat zeuren, vrees ik
Het is zo fijn dat het eindelijk eens ergens over gaat en niet alleen over de mede bewoners en met name Didoquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:45 schreef melke het volgende:
Ik vind ze wel lief samen. Roel met Lieske is leuker dan de Roel met Dido of Nathalie. Niet zo'n geroddel
Misschien heeft ze hetzelfde als wij? Dat ze zich ergert aan Duo Klef en gewoon zin heeft in een leuk gesprek zoals in het begin?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wrom doet ze dan nu zo haar best en is ze in de group stekelig tegen hem?
Ik denk omdat Roel in de groep [lees: bij Dido in de buurt] heel anders is. Hij is nu heel relaxt. Gezellig zo, ze houden met z'n 2 het gesprek goed gaande.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wrom doet ze dan nu zo haar best en is ze in de group stekelig tegen hem?
Ja denk ik ook welquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien heeft ze hetzelfde als wij? Dat ze zich ergert aan Duo Klef en gewoon zin heeft in een leuk gesprek zoals in het begin?
Sleep tightquote:
Ik stem vóór 'authorisatie'quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vinden wij dat goed? Laten we erover stemmen![]()
Dank jequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja hoor. Geef een seintje als je hem binnen hebt. Haal ik hem er weer af.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:52 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dank je![]()
Binnen en aan het luisteren. Heerlijk puur.
Mooi, kun je ook de computer van mijn zus effe fixen?quote:
Was er tijdje terug geweest, zitten best leuke nummers van hem tussenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:54 schreef avonne het volgende:
Roel zei net dat hij het leuk zou vinden als mensen zijn website bezoeken.
Nou, omdat hij vanavond zo leuk is, doe ik dat wel even.
http://www.dataleak.org/dataleak.htm
"We are Dataleak. We make music". Boeiend beginquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:54 schreef avonne het volgende:
Roel zei net dat hij het leuk zou vinden als mensen zijn website bezoeken.
Nou, omdat hij vanavond zo leuk is, doe ik dat wel even.
http://www.dataleak.org/dataleak.htm
Ligt eraan wat er mankeert, ik weet wel iets maar niet heel erg veelquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi, kun je ook de computer van mijn zus effe fixen?![]()
Het is wel meer tepel dan tiet, maar vooruit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat me ook opviel van de uitzending op tv... Dido's blote borsten zomaar. En dan censuur op de streams![]()
Hoi APKquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi, kun je ook de computer van mijn zus effe fixen?![]()
Roel "doe normaal man. Ga zitten"quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:56 schreef odie22 het volgende:
Lieske : ik zou nog even kunnen gaan sporten
Niet helemaal. De Homepage is teringherrie, die wou ik er niet neer zetten, maar die toetsen boven in beeld vond ik wel erg grappig gevondenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"We are Dataleak. We make music". Boeiend begin![]()
Ze heeft een Pentium 90 met 8MB RAM en een 28k modem en kan de streams niet bekijken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er mankeert, ik weet wel iets maar niet heel erg veel![]()
Die bedoelde ik ja... en dat nog voor 9 uur...quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wel meer tepel dan tiet, maar vooruit.
[afbeelding]
Dank jequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:53 schreef Kanjer het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 december 2005 00:39 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Heb je een linkie?
[/quote
Hier het origineel: http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=13654
"Roeland Duracell"quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet helemaal. De Homepage is teringherrie, die wou ik er niet neer zetten, maar die toetsen boven in beeld vond ik wel erg grappig gevonden
Raar , gaat hier prima met 14k4quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ze heeft een Pentium 90 met 8MB RAM en een 28k modem en kan de streams niet bekijken.![]()
Hoi Peet!quote:
Naaktheid voor die tijd is niets bijzonders, zolang het maar niet erotisch getint is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja... en dat nog voor 9 uur...
Ja toen ik daar op drukte dacht ik dat "nathalie" gezegd werdquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Roeland Duracell"Kan ie wel gebruiken, een beetje peper in z'n kont.
Maar de site van Menzi's kun je niet bereikenquote:
14k4?quote:
Nee dat lukt echt niet met IE 3.1quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Maar de site van Menzi's kun je niet bereiken
Ja waanzinnig. Net Kraftwerkquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen die foto op dataleak
[afbeelding]
hahaquote:
Verrek. Nog gejat ook dus.quote:
Contaminatie...was dat niet een van de favoriete woorden van Channie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
Een contaminatie van Roel... een hond in laten spuiten --> inslapen / afspuiten
Ik sluit me zo bij je aan, maar voor zolang ik nog op ben hou ik de boel in de gaten wat er gebeurdquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ik ga![]()
Houden jullie dan het vuur brandend?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ik ga![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ik ga![]()
![]()
![]()
Het blijft een cover, hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:53 schreef Kanjer het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 december 2005 00:39 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Heb je een linkie?
[/quote
Hier het origineel: http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=13654
KEEP DE SOOL ALAIF!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
* mee trap op sluipt met Wickedquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ik ga![]()
![]()
![]()
Wauw........ dat ziet er lekker uit.......quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wel meer tepel dan tiet, maar vooruit.
[afbeelding]
Dagdag!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ik ga![]()
![]()
![]()
Ze kan er lekker nonchalant over doen, maar dat is precies wat haar steeds dwarszit, dat ze gebrek aan erkenning heeft in het huis in haar eigen optiek.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:07 schreef zomaar22 het volgende:
lieske: niemand wil mij masseren: niemand wil mij!
evenbeeld van Didoquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze kan er lekker nonchalant over doen, maar dat is precies wat haarr steeds dwarszit, dat ze gebrek aan erkenning heeft in het huis in haar eigen optiek.
precies, tis het enige wat haar echt bezig houdt.. met al die afwijzingen voor het huis én in het huisquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze kan er lekker nonchalant over doen, maar dat is precies wat haar steeds dwarszit, dat ze gebrek aan erkenning heeft in het huis in haar eigen optiek.
qua uiterlijk niet. Maar bedoel dat ze één ding wel gemeen hebben en dat is dat voortdurend zoeken naar erkenningquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vind je Lieske en Dido op elkaar lijken, ja?
Dat heb ik dan weer niet.
Goed, ok, ze zijn aan de bescheiden kant...maar het past bij Dodo's bouwquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wauw........ dat ziet er lekker uit.......![]()
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Als het mannenblad Playboy uiterlijk dinsdagavond 150.000 euro op de rekening van Bridget Maasland bijschrijft, gaat zij als tegenprestatie uit de kleren. Het geld gaat naar een goed doel. De actie is in het kader van het BNN-programma Katja vs. Bridget.
de meeste bb-kijkers ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Lieske kan volgens mij niet echt tegen stiltes he
Dan liever een Dido in ballans dan een Lolo compleet uit ballans, geen gezichtquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:11 schreef kissa het volgende:
[..]
Goed, ok, ze zijn aan de bescheiden kant...maar het past bij Dodo's bouw
Ik heb gisterenaaf vol afgrijzen zitten kijken naar Lollo Ferrari![]()
![]()
Ze is de laatste 5 minuten ongeveer 75 procent van de tijd aan het woord iddquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Lieske kan volgens mij niet echt tegen stiltes he
Verdrinken lijkt me ook geen pretje...quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:12 schreef zomaar22 het volgende:
roel: op de brandstapel gegooid worden is echt de ergste dood
lieske: ja echt wel
want lieske en roel worden 3 keer per dag op de brandstapel gegooid natuurlijk
Die lippen ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan liever een Dido in ballans dan een Lolo compleet uit ballans, geen gezicht![]()
Eerder op de avond vroeg ze zich af: "kan die vuurkorf niet smelten?"quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Die lasnaden zijn wel stevig hoor. Mijn vader zou het beter kunnen. Ik zou het zelfs beter kunnen
Nee, duh!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:11 schreef Bartoli het volgende:
qua uiterlijk niet.
Klopt, maar de insteek is wel anders.quote:Maar bedoel dat ze één ding wel gemeen hebben en dat is dat voortdurend zoeken naar erkenning
Ach ja, ik herken daar wel iets in. Stil zijn is iets voor als ik slaapquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is de laatste 5 minuten ongeveer 75 procent van de tijd aan het woord idd
Stikken ook niet...quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Verdrinken lijkt me ook geen pretje...
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:11 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
ik houd toch meer van echte mensen, dan maar die kromme bek van Natte lie, die theezakjes van Dido.quote:
dat schijnt juist heel fijn te zijn, een soort bevrijdend gevoelquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Verdrinken lijkt me ook geen pretje...
Lijkt me wel prettigquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat dacht je van een onthoofding?
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, duh!
[..]
Klopt, maar de insteek is wel anders.
Dido heeft een heel groot zelfbeeld in het huis (al dan niet terecht) en wil dat zelfbeeld constant erkend zien.
Lieske heeft een heel laag zelfbeeld in het huis, en zoekt smekend naar het tegendeel door het steeds subtiel aan te dragen in de hoop dat iemand tegen dat zelfbeeld ingaat.
(Het 1 is overigens niet beter of slechter dan het andere, dus ik geef er geen waardeoordeel aan ofzo, het is meer een observatie)
In het dagelijkse leven denk ik trouwens dat Lieske helemaal niet zo zielig is, maar gewoon een simpel studentenmeisje. Maar het studentengebeuren waar ze zoveel waarde aan hecht maakt hier gewoon geen indruk.
Misschien wel goed voor haar verbreding in hoe ze tegen het leven aankijkt, deze periode.
Dan wordt ik toch liever onthoofd...quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef zomaar22 het volgende:
[..]
dat schijnt juist heel fijn te zijn, een soort bevrijdend gevoel
Niet als het als weekopdracht met een bot schillemesje door de huidige BBgroep moet gebeuren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me wel prettig
Vergeleken met de andere methodes dan
Nou dacht het niet he. Het stond laatst in Panorama dat het zeker geen pretje is. Op het moment dat je hele lichaam snakt naar zuurstof....quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef zomaar22 het volgende:
[..]
dat schijnt juist heel fijn te zijn, een soort bevrijdend gevoel
Zal ik je dan maar vierendelen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me wel prettig
Vergeleken met de andere methodes dan
Vierendelenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat dacht je van een onthoofding?
Ik vind deze versie eigenlijk wel heel mooi. Ben van de originele generatiequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:06 schreef Kanjer het volgende:
Voor de liefhebbers die het nummer nog eens willen horen: http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=13654
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar vierendelen?![]()
Een beetje: afgaande op haar "Once upon a time in Grunningen"-verhalen probeert ze ook haar zelfbeeld op te krikken ten koste van anderen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Valt weinig aan toe te voegen
LOLquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:11 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Valt wel mee, meestal raak je onderkoeld en daardoor verlies je het bewustzijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:22 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou dacht het niet he. Het stond laatst in Panorama dat het zeker geen pretje is. Op het moment dat je hele lichaam snakt naar zuurstof....
Joost is dan toch de koning van het babbelen in huis. En Lies de koningin. En vind Joost dan toch tikkeltje erger dan haarquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: je bent echt kampioen babbelen
Lieske: Meer dan Naat?
Roel: Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |