Je moet hem wel laten bestellen.quote:
Daar heb ik meer boeken besteld. Beste boekenwinkel van Nederland.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je moet hem wel laten bestellen.
Heb hem bij Adr.Heijnen besteld in de Kerkstraat en had hem binnen anderhalve week voor 31 euri
Is inderdaad een prima boek, heb hem bijna uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef MaxPower het volgende:
Iemand de WK-Gids voor geschoolde voetbalfans al gelezen?
[afbeelding]
Schijnt magistraal te zijn. Van elk deelnemend land heeft een bekende auteur een verhaal geschreven. Ik ga hem dit weekend ff halen denk ik.
Mooi. Ik ga hem morgen halen, voor tussen de wedstrijden door.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:36 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Is inderdaad een prima boek, heb hem bijna uit.
Die heb ik toevallig een paar maanden terug gelezen. Het boek sprak mij erg aan. Toen ik er eenmaal aan begonnen was kon ik het niet meer wegleggen. Ik had het dan ook binnen no-time uit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:03 schreef MaxPower het volgende:
gezien je ondertitel raad ik je in ieder geval Vak 127 van Menno Pot aan.![]()
Ah ok. Voor mij geldt hetzelfde trouwens. Erg tof boek.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig een paar maanden terug gelezen. Het boek sprak mij erg aan. Toen ik er eenmaal aan begonnen was kon ik het niet meer wegleggen. Ik had het dan ook binnen no-time uit.
Ontluisterend bij tijd en wijle hè?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
Ben 'De Coolsingel bleef leeg' aan het lezen.
Zeker, ja.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ontluisterend bij tijd en wijle hè?
ach, als Maradona me gaat vervelen heb ik nog altijd wel wat Mart Smeets achter de hand. Ook leuk om te lezen. Dat van Verona is echt een geweldig boek. Ik heb de hele middag gelezen enquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:33 schreef MaxPower het volgende:
Had je beter andersom kunnen doen. Die van Verona is ongeveer het beste voetbalboek wat er bestaat, en die van Maradona is ongeveer de slechtste biografie die er bestaat.
Maar veel plezier hoor.
daarna doorgaan voor Het wonder v Castel di Sangroquote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ach, als Maradona me gaat vervelen heb ik nog altijd wel wat Mart Smeets achter de hand. Ook leuk om te lezen. Dat van Verona is echt een geweldig boek. Ik heb de hele middag gelezen en![]()
inderdaad, merk dat ook als je vertaalde werken leest....gewoon gedaan door mensen met 0,0 verstand van het onderwerp....echt jammer !quote:Op maandag 19 juni 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de biografie van Magic Johnson, heerlijk om te lezen. Maar die vertaler had echt geen verstand van de sport.
Er is nu een ge-update versie van, met o.a. nieuwe verhalen over Messi, Maradona en de barrabravas.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:41 schreef MaxPower het volgende:
- In den beginne was de bal... (reeds gelezen maar nog niet in bezit, 1 van mijn all-time favorieten)
Meen je niet... wat een ***streek.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Er is nu een ge-update versie van, met o.a. nieuwe verhalen over Messi, Maradona en de barrabravas.
Ook gedaan. Ben er vanmiddag in begonnen. Al 50 bladzijdes weggelezen. Vermakelijk boek.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:14 schreef spurs het volgende:
Ik heb de Hard Gras nog liggen over Vitesse, maar die bewaar ik nog even voor de vakantie.
Heb ik gekregen. Bewaar ik nog even voor als ik echt op vakantiebestemming ben. Maar elke keer als ik het boek in de kast zie liggen, moet ik mezelf dwingen het te laten liggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Er is nu een ge-update versie van, met o.a. nieuwe verhalen over Messi, Maradona en de barrabravas.
Dat probleem had ik vorige zomer ook al. Toen was het de Hard Gras over Co Adriaanse.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:17 schreef MaxPower het volgende:
Zou ik maar doen ja, die van Vitesse heb je in 1 dag uit.
Inmiddels gedaan, het zijn de nieuwe Hard Gras en "De Coolsingel bleef leeg" van Hugo Borst geworden. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga voor de vakantie maar weer eens een voetbalboek aanschaffen.
Leest echt makkelijk dat boek! Normaal lees ik nooit. Deze had ik in 2 dagen uit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:17 schreef MaxPower het volgende:
Zou ik maar doen ja, die van Vitesse heb je in 1 dag uit.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:06 schreef Suijk het volgende:
Heb dat boek van Maradona (Yo soy El Diego) gekocht, iemand dat al gelezen? Ben er in bezig, maar vind het vervelend geschreven.
Het kostte maar 3 euro, dat had al genoeg moeten zeggen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]had het topic helemaal gelezen en je had em niet gekocht.
Het boek over het laatste half jaar van Co Adriaanse bij AZ. Ook een Hard Gras, van juni 2005. 'Ik maak geen fouten' heet het.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand een paar aanradertjes voor op vakantie? Moeten makkelijk weglezen zoals die Hard Gras Vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |