Precies hetzelfde gehad alleen met schoenenquote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef LoggedIn het volgende:
whehe
ik heb zoiets gehad toen ik een broek aan het kijken was.. zegt zon winkelmeisje "de mannenbroeken hangen dáár he.."
aaahhh!! de schaamteen vriendin die mee was maar beweren dat ze het niet gezien had..
Ik zie toch dat er geen mannenschoenen met hakken warenquote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde gehad alleen met schoenen![]()
ja dat kleine trapje? Daar stond tie dus net op!!! Bijna op het randje zeg maar, stelletjequote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef 2Mini het volgende:
Sukkel.. je moet nog een klein trapje omhoog bij de eerste verdieping..
Dus als jij bij de vrouwenafdeling een mooie jas ziet ga je dr ook mee vandoor? Daar doe je dus niet moeilijk over? Knap!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef C2000 het volgende:
Dat spastische 'oh oh als het nou maar kleding voor mn eigen geslacht is'.. beetje moe van.
Als het nou een jurk was.![]()
Te laat, je bent nu al travestiet voor het leven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef maupie het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen.
Ik heb 2 jaar geleden een dames ski jas gekocht.
Het was sowieso vreemd dat ik een L nodig had terwijl ik normaal een M heb.
Maar ok, Ik naar de site van het merk (Rossignol). Kon ik hem niet vinden tussen de heren jassen.\Ik dacht toen nog dat ik een overstock jas gekocht had van een jaar eerder.
Wat schrok ik me te pletter toen ik mijn jack zag tussen de dames jassen.
De jas was dusdanig duur dat ik hem ook niet ritueel kon verbranden (toendertijd ¤300,-)
Dus dit jaar nog 1 keer ermee op wintersport en dan laat ik 'm perongeluk ergens achter
Haha okee jij wintquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef maupie het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen.
Ik heb 2 jaar geleden een dames ski jas gekocht.
Als ik niet het gevoel heb voor gek te lopen ja. Maar als je die jas al uit het rek pakte betekend dat je em niet als zodanig had herkend. Lijkt me dat het dan wel meevalt, anders had je het meteen wel gezien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:17 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dus als jij bij de vrouwenafdeling een mooie jas ziet ga je dr ook mee vandoor? Daar doe je dus niet moeilijk over? Knap!
En ik zie meestal wel wanneer het een mannenjurk is hoor, dat wilt dan wel altijd weer lukken..
Waarom heb je hem niet gewoon teruggebracht naar de winkel?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef maupie het volgende:
De jas was dusdanig duur dat ik hem ook niet ritueel kon verbranden (toendertijd ¤300,-)
Dus dit jaar nog 1 keer ermee op wintersport en dan laat ik 'm perongeluk ergens achter
Zit wat in. Maar als je jezelf in de spiegel ziet met zo'n ding aan is het toch weer anders.. Dan zie je ineens dat die jas zo dun was om je rondingen goed in uit te laten komen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:21 schreef C2000 het volgende:
[..]
Als ik niet het gevoel heb voor gek te lopen ja. Maar als je die jas al uit het rek pakte betekend dat je em niet als zodanig had herkend. Lijkt me dat het dan wel meevalt, anders had je het meteen wel gezien.
Omfg , is dat Maikuuul ofzo? Die gast met die brommer?quote:
Jawel, zat ook nog zo'n soort touw/riem om zodat je 'm lekker strak om je middel kon bindenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:31 schreef littledevilSC het volgende:
whehehe ach ja, tegenwoordig mag het geloof ik allemaalHij was toch niet heel sterk getailleerd?
![]()
ik heb er vorige week nog mannelijke dingen gekocht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:28 schreef MisterICE het volgende:
Ik had altijd een vermoeden dat de H&M alleen voor vrouwen was, op utrecht centraal zie ik er bijna alleen maar vrouwen naar binnen lopen (en hun vriendjes). Maar dat is dus niet zo ?
Is dat een beetje kwaliteit die H&M ? Ik moet toch zo vaak wachten op de trein in utrecht, misschien dat ik maar een keer naar binnen loop.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ik heb er vorige week nog mannelijke dingen gekocht.
Het wisselt, voel gewoon aan de stof, als het dun en los aanvoelt kun je het maar 1 keer wassen. Wollen truien moet je er ook niet kopen, ze gebruiken kortvezelige wol en dat jeukt enorm.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:43 schreef MisterICE het volgende:
Is dat een beetje kwaliteit die H&M ? Ik moet toch zo vaak wachten op de trein in utrecht, misschien dat ik maar een keer naar binnen loop.
Alsof ik om de dag nieuw kleren ga halenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
als het dun en los aanvoelt kun je het maar 1 keer wassen.
Zal ze leuk vindenquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef Gebleekte het volgende:
m'n vriendin ( wat heb ik daar een grafhekel aan trouwens )
Precies, als ik geen schone sokken meer heb dan pak ik ook gewoon die van m'n zusje. Zelfde maat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
who cares. mijn vriendin ziet er geil uit in een bepaalde colbert van mij.
Weet zij dat ookquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef Gebleekte het volgende:
(...) m'n vriendin ( wat heb ik daar een grafhekel aan trouwens ) (...)
zou wel moeten, dat neusquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:28 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Omfg , is dat Maikuuul ofzo? Die gast met die brommer?![]()
Hij was wel zwart ja, voor de rest hebben ze ook zowat alleen zulke jassen hangen deze winter![]()
Feels your pain and tops that with a "Meneer u kiest een vrouwen broekquote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef LoggedIn het volgende:
whehe
ik heb zoiets gehad toen ik een broek aan het kijken was.. zegt zon winkelmeisje "de mannenbroeken hangen dáár he.."
aaahhh!! de schaamte![]()
dan ben ik niet de enige die het zo lasquote:
hey.. was jij niet die ene gast die expres een damesjas gekocht had omdat "toch niemand het ziet"?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:53 schreef Doagere het volgende:
Wat is er mis met een vrouwenjas?![]()
ik kijk nooit op de 'heren' afdeling.En heb nog maar 1 keer gehoort van, oh meneer dit is een dames trui hoor.. Ik zei 'ja dus?'
Het is toch allemaal hetzlefde tegenwoordig. Alleen moet het bij de heren altijd dikker, en 'stoerder' zijn. Alleen zie ik er niet stoerder uit als ik ermee loop.
En dan ook nog 'ns bij zo'n lekker wijf die je dan nog 'ns aankijkt alsof je achterlijk bentquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Feels your pain and tops that with a "Meneer u kiest een vrouwen broek
aaaaahh!! de schaamte
quote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef Gebleekte het volgende:
Na een lange dag depressief winkelen met m'n vriendin ( wat heb ik een hekel aan winkelen met mn vriendin btw) komen we bij de H&M aan om daar een laatste poging te doen een leuke jas voor me te vinden..
Nadat we ons een weg hadden gevochten door de menigte luid gillende apen vrouwen , kwamen we op de eerste verdieping aan. Wat je dan vervolgens ziet in de H&M te Den Haag is eerst de volgende afdeling vrouwenkleding, vooral dus jassen etc.
Nadat we ons daar weer een weg door hadden gevochten kwamen we aan bij 2 rekjes mannenjassen. Ik kon niet geloven dat er in vergelijking met de vrouwenartikelen zo weinig mannenjassen enzo hingen, dus ging ik maar op onderzoek uit, want er moest gewoon nog ergens iets hangen voor ons mannen, dat kon gewoon niet anders..![]()
Bij de onzichtbare grens tussen mannen en vrouwenjassen hingen daar een paar jassen waarbij ik niet precies kon zien wat het nou precies was ; een mannen of een vrouwenjas?Mijn gevoel zei me dat het mannenjassen moesten zijn, aangezien hier geen vrouwen stonden, en voor de duidelijkheid ; m'n vriendin dacht het ook
![]()
Wel vond ik het een beetje een dunne jas, en vroeg ik me af waar die soort riem voor was die er aan hing ( heb ik er dus maar afgehaald ), voor de rest zat tie ook een beetje krap.. Dus liep ik door de vrouwen heen naar de spiegel toe om mijn potentiele nieuwe aankoop te aanschouwen. Wat ik toen zag zal ik nooit meer van mn netvlies af kunnen krijgen ;; Gebleekte met een vrouwenjas aan!!!![]()
Vervolgens ben ik gaan rennen voor mn vaderland..
Hierbij dus een officieel GODVERDOMME ,
Nu heb ik nog steeds geen jas.
Het verschil tussen een heren en een vrouwenbroek is te herkennen aan de sluiting. Bij de mannen zitten de knopen of rits aan de rechterkant, bij de vrouwen aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:27 schreef Cheesecake het volgende:
Ik heb ook een keer een herenspijkerbroek aangepast. Ik wist wel dat vrouwenspijkerbroeken met die lage kontzakken nogal baggy zijn, maar dit was wel erg baggy. Ik dacht dat ik een maat te groot had gepakt, maar toen zag ik aan het label dat het een mannenspijkerbroek was. Gauw teruggelegd.
ik had hetzelfde recent nog bij Groeneveld, toen ik met iemand (m) meeging om brilmonturen te bekijken, vond ik op gegeven moment wel aardig ontwerp wat er best chique uit zag en modern enzo, totaal niet vrouwelijk; "ja maar meneer, Marco [rest van de naam van een of andere plasnicht met zo'n coultier-naam] heeft alleen maar ontwerpen voor vrouwen" ; gvd hoe moet ik dat dan weten ALS JULLIE TE LAME ZIJN OM DAT AAN TE GEVEN en de roze / paarse brillen totaal aan de andere kant van de zaak liggenquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef Gebleekte het volgende:
Bij de onzichtbare grens tussen mannen en vrouwenjassen hingen daar een paar jassen waarbij ik niet precies kon zien wat het nou precies was ; een mannen of een vrouwenjas?Mijn gevoel zei me dat het mannenjassen moesten zijn, aangezien hier geen vrouwen stonden, en voor de duidelijkheid ; m'n vriendin dacht het ook
![]()
Wel vond ik het een beetje een dunne jas, en vroeg ik me af waar die soort riem voor was die er aan hing ( heb ik er dus maar afgehaald ), voor de rest zat tie ook een beetje krap.. Dus liep ik door de vrouwen heen naar de spiegel toe om mijn potentiele nieuwe aankoop te aanschouwen. Wat ik toen zag zal ik nooit meer van mn netvlies af kunnen krijgen ;; Gebleekte met een vrouwenjas aan!!!![]()
Vervolgens ben ik gaan rennen voor mn vaderland..
Hierbij dus een officieel GODVERDOMME ,
Nu heb ik nog steeds geen jas.
Queen - I want to break freequote:Op zaterdag 10 december 2005 11:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit mbv photoshop gedaan is![]()
ga jij je terstond eens even in een hoekje heel erg kapot lopen schamen.,quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Queen - I want to break free
Cultuurbarbaar
Klik maar eens op de link in mijn quote, dan zul je zien dat het hier niet echt gaat om Queen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Queen - I want to break free
Cultuurbarbaar
Looks like Freddie Mercury to me...quote:Op zondag 11 december 2005 15:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Klik maar eens op de link in mijn quote, dan zul je zien dat het hier niet echt gaat om Queen.
freddy mercury ?quote:Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Looks like Freddie Mercury to me...
De foto in dit topic dus hè
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |