Precies hetzelfde gehad alleen met schoenenquote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef LoggedIn het volgende:
whehe
ik heb zoiets gehad toen ik een broek aan het kijken was.. zegt zon winkelmeisje "de mannenbroeken hangen dáár he.."
aaahhh!! de schaamteen vriendin die mee was maar beweren dat ze het niet gezien had..
Ik zie toch dat er geen mannenschoenen met hakken warenquote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde gehad alleen met schoenen![]()
ja dat kleine trapje? Daar stond tie dus net op!!! Bijna op het randje zeg maar, stelletjequote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef 2Mini het volgende:
Sukkel.. je moet nog een klein trapje omhoog bij de eerste verdieping..
Dus als jij bij de vrouwenafdeling een mooie jas ziet ga je dr ook mee vandoor? Daar doe je dus niet moeilijk over? Knap!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef C2000 het volgende:
Dat spastische 'oh oh als het nou maar kleding voor mn eigen geslacht is'.. beetje moe van.
Als het nou een jurk was.![]()
Te laat, je bent nu al travestiet voor het leven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef maupie het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen.
Ik heb 2 jaar geleden een dames ski jas gekocht.
Het was sowieso vreemd dat ik een L nodig had terwijl ik normaal een M heb.
Maar ok, Ik naar de site van het merk (Rossignol). Kon ik hem niet vinden tussen de heren jassen.\Ik dacht toen nog dat ik een overstock jas gekocht had van een jaar eerder.
Wat schrok ik me te pletter toen ik mijn jack zag tussen de dames jassen.
De jas was dusdanig duur dat ik hem ook niet ritueel kon verbranden (toendertijd ¤300,-)
Dus dit jaar nog 1 keer ermee op wintersport en dan laat ik 'm perongeluk ergens achter
Haha okee jij wintquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef maupie het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen.
Ik heb 2 jaar geleden een dames ski jas gekocht.
Als ik niet het gevoel heb voor gek te lopen ja. Maar als je die jas al uit het rek pakte betekend dat je em niet als zodanig had herkend. Lijkt me dat het dan wel meevalt, anders had je het meteen wel gezien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:17 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dus als jij bij de vrouwenafdeling een mooie jas ziet ga je dr ook mee vandoor? Daar doe je dus niet moeilijk over? Knap!
En ik zie meestal wel wanneer het een mannenjurk is hoor, dat wilt dan wel altijd weer lukken..
Waarom heb je hem niet gewoon teruggebracht naar de winkel?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef maupie het volgende:
De jas was dusdanig duur dat ik hem ook niet ritueel kon verbranden (toendertijd ¤300,-)
Dus dit jaar nog 1 keer ermee op wintersport en dan laat ik 'm perongeluk ergens achter
Zit wat in. Maar als je jezelf in de spiegel ziet met zo'n ding aan is het toch weer anders.. Dan zie je ineens dat die jas zo dun was om je rondingen goed in uit te laten komen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:21 schreef C2000 het volgende:
[..]
Als ik niet het gevoel heb voor gek te lopen ja. Maar als je die jas al uit het rek pakte betekend dat je em niet als zodanig had herkend. Lijkt me dat het dan wel meevalt, anders had je het meteen wel gezien.
Omfg , is dat Maikuuul ofzo? Die gast met die brommer?quote:
Jawel, zat ook nog zo'n soort touw/riem om zodat je 'm lekker strak om je middel kon bindenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:31 schreef littledevilSC het volgende:
whehehe ach ja, tegenwoordig mag het geloof ik allemaalHij was toch niet heel sterk getailleerd?
![]()
ik heb er vorige week nog mannelijke dingen gekocht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:28 schreef MisterICE het volgende:
Ik had altijd een vermoeden dat de H&M alleen voor vrouwen was, op utrecht centraal zie ik er bijna alleen maar vrouwen naar binnen lopen (en hun vriendjes). Maar dat is dus niet zo ?
Is dat een beetje kwaliteit die H&M ? Ik moet toch zo vaak wachten op de trein in utrecht, misschien dat ik maar een keer naar binnen loop.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ik heb er vorige week nog mannelijke dingen gekocht.
Het wisselt, voel gewoon aan de stof, als het dun en los aanvoelt kun je het maar 1 keer wassen. Wollen truien moet je er ook niet kopen, ze gebruiken kortvezelige wol en dat jeukt enorm.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:43 schreef MisterICE het volgende:
Is dat een beetje kwaliteit die H&M ? Ik moet toch zo vaak wachten op de trein in utrecht, misschien dat ik maar een keer naar binnen loop.
Alsof ik om de dag nieuw kleren ga halenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
als het dun en los aanvoelt kun je het maar 1 keer wassen.
Zal ze leuk vindenquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef Gebleekte het volgende:
m'n vriendin ( wat heb ik daar een grafhekel aan trouwens )
Precies, als ik geen schone sokken meer heb dan pak ik ook gewoon die van m'n zusje. Zelfde maat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
who cares. mijn vriendin ziet er geil uit in een bepaalde colbert van mij.
Weet zij dat ookquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef Gebleekte het volgende:
(...) m'n vriendin ( wat heb ik daar een grafhekel aan trouwens ) (...)
zou wel moeten, dat neusquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:28 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Omfg , is dat Maikuuul ofzo? Die gast met die brommer?![]()
Hij was wel zwart ja, voor de rest hebben ze ook zowat alleen zulke jassen hangen deze winter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |