Na een lange dag depressief winkelen met m'n vriendin ( wat heb ik een hekel aan winkelen met mn vriendin btw
![]()
) komen we bij de H&M aan om daar een laatste poging te doen een leuke jas voor me te vinden..
Nadat we ons een weg hadden gevochten door de menigte luid gillende
apen vrouwen , kwamen we op de eerste verdieping aan. Wat je dan vervolgens ziet in de H&M te Den Haag is eerst de volgende afdeling vrouwenkleding, vooral dus jassen etc.
Nadat we ons daar weer een weg door hadden gevochten kwamen we aan bij 2 rekjes mannenjassen. Ik kon niet geloven dat er in vergelijking met de vrouwenartikelen zo weinig mannenjassen enzo hingen, dus ging ik maar op onderzoek uit, want er
moest gewoon nog ergens iets hangen voor ons mannen, dat kon gewoon niet anders..
Bij de onzichtbare grens tussen mannen en vrouwenjassen hingen daar een paar jassen waarbij ik niet precies kon zien wat het nou precies was ; een mannen of een vrouwenjas?
![]()
Mijn gevoel zei me dat het mannenjassen moesten zijn, aangezien hier geen vrouwen stonden, en voor de duidelijkheid ;
m'n vriendin dacht het ook
Wel vond ik het een beetje een dunne jas, en vroeg ik me af waar die soort riem voor was die er aan hing ( heb ik er dus maar afgehaald ), voor de rest zat tie ook een beetje krap.. Dus liep ik door de vrouwen heen naar de spiegel toe om mijn potentiele nieuwe aankoop te aanschouwen. Wat ik toen zag zal ik nooit meer van mn netvlies af kunnen krijgen ;; Gebleekte met een vrouwenjas aan!!!
![]()
Vervolgens ben ik gaan rennen voor mn vaderland..
Hierbij dus een officieel GODVERDOMME ,
Nu heb ik nog steeds geen jas.[ Bericht 3% gewijzigd door Gebleekte op 06-12-2005 13:20:19 (Heb geen hekel aan mn vriendin) ]