abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32850767
Na een lange dag depressief winkelen met m'n vriendin ( wat heb ik een hekel aan winkelen met mn vriendin btw ) komen we bij de H&M aan om daar een laatste poging te doen een leuke jas voor me te vinden..

Nadat we ons een weg hadden gevochten door de menigte luid gillende apen vrouwen , kwamen we op de eerste verdieping aan. Wat je dan vervolgens ziet in de H&M te Den Haag is eerst de volgende afdeling vrouwenkleding, vooral dus jassen etc.

Nadat we ons daar weer een weg door hadden gevochten kwamen we aan bij 2 rekjes mannenjassen. Ik kon niet geloven dat er in vergelijking met de vrouwenartikelen zo weinig mannenjassen enzo hingen, dus ging ik maar op onderzoek uit, want er moest gewoon nog ergens iets hangen voor ons mannen, dat kon gewoon niet anders..

Bij de onzichtbare grens tussen mannen en vrouwenjassen hingen daar een paar jassen waarbij ik niet precies kon zien wat het nou precies was ; een mannen of een vrouwenjas? Mijn gevoel zei me dat het mannenjassen moesten zijn, aangezien hier geen vrouwen stonden, en voor de duidelijkheid ; m'n vriendin dacht het ook

Wel vond ik het een beetje een dunne jas, en vroeg ik me af waar die soort riem voor was die er aan hing ( heb ik er dus maar afgehaald ), voor de rest zat tie ook een beetje krap.. Dus liep ik door de vrouwen heen naar de spiegel toe om mijn potentiele nieuwe aankoop te aanschouwen. Wat ik toen zag zal ik nooit meer van mn netvlies af kunnen krijgen ;; Gebleekte met een vrouwenjas aan!!! Vervolgens ben ik gaan rennen voor mn vaderland..

Hierbij dus een officieel GODVERDOMME ,

Nu heb ik nog steeds geen jas.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gebleekte op 06-12-2005 13:20:19 (Heb geen hekel aan mn vriendin) ]
pi_32850790
Je bent nu officieel een nicht!
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_32850821
whehe

ik heb zoiets gehad toen ik een broek aan het kijken was.. zegt zon winkelmeisje "de mannenbroeken hangen dáár he.."
aaahhh!! de schaamte en vriendin die mee was maar beweren dat ze het niet gezien had..
pi_32850828
Whahaha.

Heb ik ook een keer gehad. "Maar meneer, die hebben we niet in uw maat! Wat is dit voor een ballentent!"

Ik voel met je mee.
pi_32850829
Heb je professionele hulp nodig bij het verwerken van dit trauma?
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_32850831
Ik leef met je mee.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_32850883
Het is soms ook echt gewoon niet te zien of iets voor vrouwen of mannen is vind ik, vooral bij broeken....

Ja als je het dan eenmaal aangetrokken hebt wel ja...
Jupiler is goed
pi_32851010
Bij broeken kan het ook wel eens zo zijn...
pi_32851086
Dat is toch erg dat je nieteens meer goed kan zien of het nou vrouwen of mannenkleding is?? We zijn niet allemaal Lenny Kravitz die in vrouwenjeans rondlopen, kom op nou zeg .. mafketels daar
pi_32851089
Had ik ook eens vele jaren geleden met een paar dockers
pi_32851135
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef LoggedIn het volgende:
whehe

ik heb zoiets gehad toen ik een broek aan het kijken was.. zegt zon winkelmeisje "de mannenbroeken hangen dáár he.."
aaahhh!! de schaamte en vriendin die mee was maar beweren dat ze het niet gezien had..
Precies hetzelfde gehad alleen met schoenen
pi_32851137
och maak je niet druk.
Vrouwen vinden metroseksueel over het algemeen erg sexy
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 5 december 2005 @ 23:59:50 #13
30560 2Mini
Official Logo
pi_32851139

Sukkel.. je moet nog een klein trapje omhoog bij de eerste verdieping..
Camera 1... 1!
pi_32851248
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Precies hetzelfde gehad alleen met schoenen
Ik zie toch dat er geen mannenschoenen met hakken waren
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_32851287
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef 2Mini het volgende:

Sukkel.. je moet nog een klein trapje omhoog bij de eerste verdieping..
ja dat kleine trapje? Daar stond tie dus net op!!! Bijna op het randje zeg maar, stelletje
pi_32851490
Dat spastische 'oh oh als het nou maar kleding voor mn eigen geslacht is'.. beetje moe van.

Als het nou een jurk was.
pi_32851527
Stel je niet aan
pi_32851577
Bij broeken zit de knoop voor mannen rechts....en bij een jas, geen idee, maar er zal vast ook wel zoiets voor zijn
pi_32851585
Ik zal het je sterker vertellen.
Ik heb 2 jaar geleden een dames ski jas gekocht.
Het was sowieso vreemd dat ik een L nodig had terwijl ik normaal een M heb.
Maar ok, Ik naar de site van het merk (Rossignol). Kon ik hem niet vinden tussen de heren jassen.\Ik dacht toen nog dat ik een overstock jas gekocht had van een jaar eerder.

Wat schrok ik me te pletter toen ik mijn jack zag tussen de dames jassen.

De jas was dusdanig duur dat ik hem ook niet ritueel kon verbranden (toendertijd ¤300,-)
Dus dit jaar nog 1 keer ermee op wintersport en dan laat ik 'm perongeluk ergens achter
pi_32851626
hahaha knap lullig, als ik het niet zie dan pas ik zoiets niet
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_32851646
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef C2000 het volgende:
Dat spastische 'oh oh als het nou maar kleding voor mn eigen geslacht is'.. beetje moe van.

Als het nou een jurk was.
Dus als jij bij de vrouwenafdeling een mooie jas ziet ga je dr ook mee vandoor? Daar doe je dus niet moeilijk over? Knap!

En ik zie meestal wel wanneer het een mannenjurk is hoor, dat wilt dan wel altijd weer lukken..
pi_32851680
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef maupie het volgende:
Het was sowieso vreemd dat ik een L nodig had terwijl ik normaal een M heb.
Maar ok, Ik naar de site van het merk (Rossignol). Kon ik hem niet vinden tussen de heren jassen.\Ik dacht toen nog dat ik een overstock jas gekocht had van een jaar eerder.

Wat schrok ik me te pletter toen ik mijn jack zag tussen de dames jassen.

De jas was dusdanig duur dat ik hem ook niet ritueel kon verbranden (toendertijd ¤300,-)
Dus dit jaar nog 1 keer ermee op wintersport en dan laat ik 'm perongeluk ergens achter
Te laat, je bent nu al travestiet voor het leven.
pi_32851737
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef maupie het volgende:

Haha okee jij wint
Was dan toch wel een normale kleur lijkt me? Geen roze ofzo?

Maak trouwens ff wat mooie foto's op de skies met die jas aan
pi_32851738
Ik heb een keer een dames spijkerbroek mee naar het pashok genomen, pas toen viel het me op. Gelukkig zag niemand het, en toen maar weer snel terug gelegd.
pi_32851756
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:17 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dus als jij bij de vrouwenafdeling een mooie jas ziet ga je dr ook mee vandoor? Daar doe je dus niet moeilijk over? Knap!

En ik zie meestal wel wanneer het een mannenjurk is hoor, dat wilt dan wel altijd weer lukken..
Als ik niet het gevoel heb voor gek te lopen ja. Maar als je die jas al uit het rek pakte betekend dat je em niet als zodanig had herkend. Lijkt me dat het dan wel meevalt, anders had je het meteen wel gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')