Die laatste bedoelde ik eigenlijk jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:57 schreef LudoSanders het volgende:
Welke bedoel je?
Die laatste zijn veelal plaatjes van google, beetje knippen en plakken en er color overlay op.
Die eerste 2 zijn gewoon foto's met een gradient laag erop, layer style > overlay
Als ik op mijn webspace kanquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben benieuwd, post je ze hier?
Ehm. Wtf. Staat dat nou gewoon open?quote:
Yep. Je kan er niet in zonder crewrechten hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:12 schreef tonks het volgende:
Ik ben nieuwsgierig, was dat de fok uploader?
Pfoeh. Ik vond het al zo apart dat ie wagenwijd openstondquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep. Je kan er niet in zonder crewrechten hoor.
Ehh 1) daar kan je toch niet in zonder dergelijke rechten 2) ik heb (volgensmij was het breuls) wel eens horen zeggen dat dit een extra service was en dus ook voor jezelf mocht gebruiken. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:10 schreef Slarioux het volgende:
Ja dat is lekker handig gieling, een dergelijke url gewoon public gooien. En die ruimte gebruiken voor je eigen troep is natuurlijk ook te sneu voor woorden.
Ik vind poetische teksten sowieso een tegenvaller.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:23 schreef TC03 het volgende:
Je moet die tekst weghalen. Semi-poëtische teksten in combinatie met Photoshopdesign zijn echt zo 2003.
Ik zal kijken wat ik van het weekend kan aanleveren.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie kick, hopelijk komt er weer wat meer input.
Het is niet mijn foto, kwam hem pardoes tegen op google en vondt de foto helemaal geweldig. De onderste 2 zijn overgens gewoon in Photoshop gemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:49 schreef miss_bleu het volgende:
die bovenste vind ik wat betreft kleur helemaal geweldig. Het idee ook om een bank zo neer te zetten tussen de oude bladeren en zo te fotograferen ook te gek.
Onderste 2 trouwens met illustrator gemaakt?
Ghehe ik weet het welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
@ Sjoewe
Ziet er gaaf uit, alleen stoor me aan die fles ofzo, weet niet wat het is.
Ik vind die tweede heel mooiquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
Kick!
Vandaag weer eens een beetje geprutst:
[[url=http://img14.imagevenue.com/loc24/th_55c17_sittingwaitingwondering.jpg]afbeelding][/URL]
Link
[[url=http://img14.imagevenue.com/loc24/th_c12d0_rainbow1.jpg]afbeelding][/URL]
Link
[[url=http://img146.imagevenue.com/loc24/th_7a60c_music.jpg]afbeelding][/URL]
Link
Heb jij trouwens bij dat ene plaatje brushes gebruikt voor die vogels?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
Laatste tijd beetje te druk met andere dingen..
Maar tijd om ernaar te kijken heb ik wel, dus wat knoekie zegt, laat nog eens wat zien.
Anders krijgen we het Design subforum nooit meer terug natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |