Gewoon met verf van de Gamma, en wat afplak tape..quote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Foo_niks het volgende:
waar schilder je hem mee in ?
Dat snapte ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:28 schreef cioran63 het volgende:
het is alleen geen muurschildering.
Wel slim, want zo heb je er ook nog iets aan als je gaat verhuizen of de rest van je muren zat bent. Of als je het ding zelf zat wordt, hoef je hem niet over te schilderen maar kun je hem gewoon een jaar op zolder zetten... of verkopen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:28 schreef cioran63 het volgende:
het is alleen geen muurschildering.
In de volksmond ook wel een schilderij of tekening genoemdquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef Jessi het volgende:
[..]
Wel slim, want zo heb je er ook nog iets aan als je gaat verhuizen of de rest van je muren zat bent. Of als je het ding zelf zat wordt, hoef je hem niet over te schilderen maar kun je hem gewoon een jaar op zolder zetten... of verkopen.
Klopt. Maar dat maakt het niet minder slim.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel een schilderij of tekening genoemd
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel een schilderij of tekening genoemd
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:56 schreef Jessi het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt het niet minder slim.![]()
Is het ook, ongeveer 15 uur werk...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:48 schreef Augustina het volgende:
Ik doe het je niet na hoor, mij teveel gepiel.
Wat schuift datquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
je mag best een keertje bij mij een muurschilering komen maken hoor
Waarom, moet je alles gratis doen dan?quote:
In jou geval zou dat wel handig zijn geweestquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, sebastiaan, het hagnt er ook een beetje vanaf of je het aanbiedt bij iemand te gaan doen, en dan gaat onderhandelen over een redelijke prijs, of dat je een poll gaat openen met de meest uiteenlopende prijzen
Ik zeg toch niet dat het gratis moet? Het is alleen een trieste ontwikkeling van je om dat in dit topic te proberen. Eerst even kijken of er animo voor is en dan reclame maken? Tief dan op naar Marktplaats ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:17 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Waarom, moet je alles gratis doen dan?
Ik wil proberen om dit te gaan verkopen, en daarom die poll.
Eerst iedereen joepie mooi, en als er geld bij komt kijken, dan gaat iedereen![]()
Ik vind dat als je iets moois maakt, waar je veel tijd in hebt gestoken dat je daar iets voor mag vragen.
Maarja volgens mij blijft geld altijd een zere plek bij de mens, je mag het eigenlijk niet vragen voor iets, maar je hebt het wel overal voor nodig.
Waar maak ik volgens jou reclame.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:14 schreef Golf het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het gratis moet? Het is alleen een trieste ontwikkeling van je om dat in dit topic te proberen. Eerst even kijken of er animo voor is en dan reclame maken? Tief dan op naar Marktplaats ofzo.![]()
Hij ziet dit topic als reclame.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:19 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Waar maak ik volgens jou reclame.
En bedankt voor je vriendelijke verwijzing naar marktplaats, is inderdaad een goed idee.
Oja hij heeft het zeker over al die banners en al die prijsbordjes die je her en der in dit topic voorbij ziet komen.quote:
Ja op de kamer van mijn broertjequote:Op dinsdag 6 december 2005 12:25 schreef releaze het volgende:
had jij ook niet een muurschildering ergens in je huis gemaakt? zo'n blauwe? of was dat iemand anders? die was ook wel tof.
Is het geen reclame terwijl je zelf al aangaf dat het allemaal niet gratis hoeft? Hou toch helemaal op.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:19 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Waar maak ik volgens jou reclame.
En bedankt voor je vriendelijke verwijzing naar marktplaats, is inderdaad een goed idee.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind dat jullie een beetje lopen zeiken. Het enige wat hij vraagt, is hoeveel je eventueel misschien ooit eens ergens zou gevenvoor een muurschildering. Hij verkoopt jullie toch niks.
Hij bestaat niet uit 4 delen maar uit 11 delen die elf delen zijn weer gedeelt door 11 en die delen weer door 2. In totaal zijn het dus 242 delen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:06 schreef skiczukie het volgende:
En bestaat het schilderij soms uit 4 delen? Onderaan in het midden verspringt de plaat een klein beetje.
Of anders direct op de muur met hout, 3d en spelen met relief d.m.v. schaduwkleuren en contrasten...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik denk wel dat als ik hem nog een keer maak dat ik andere kleuren gebruik...
Das op zich ook wel een leuk idee, ik had laatst van die hele dikke verf gezien zeg maar, bijna gel achtig, daarmee kon je een hele dikke laag smeren (zeg 1 cm dikte)quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Of anders direct op de muur met hout, 3d en spelen met relief d.m.v. schaduwkleuren en contrasten...
Je zou een figuurzaag kunnen gebruiken en wat schuurpapier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik zou met hout alleen niet weten hoe ik die rondingen zou moeten maken waaruit al die vlakjes bestaan zeg maar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |