Gewoon met verf van de Gamma, en wat afplak tape..quote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Foo_niks het volgende:
waar schilder je hem mee in ?
Dat snapte ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:28 schreef cioran63 het volgende:
het is alleen geen muurschildering.
Wel slim, want zo heb je er ook nog iets aan als je gaat verhuizen of de rest van je muren zat bent. Of als je het ding zelf zat wordt, hoef je hem niet over te schilderen maar kun je hem gewoon een jaar op zolder zetten... of verkopen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:28 schreef cioran63 het volgende:
het is alleen geen muurschildering.
In de volksmond ook wel een schilderij of tekening genoemdquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef Jessi het volgende:
[..]
Wel slim, want zo heb je er ook nog iets aan als je gaat verhuizen of de rest van je muren zat bent. Of als je het ding zelf zat wordt, hoef je hem niet over te schilderen maar kun je hem gewoon een jaar op zolder zetten... of verkopen.
Klopt. Maar dat maakt het niet minder slim.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel een schilderij of tekening genoemd
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel een schilderij of tekening genoemd
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:56 schreef Jessi het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt het niet minder slim.![]()
Is het ook, ongeveer 15 uur werk...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:48 schreef Augustina het volgende:
Ik doe het je niet na hoor, mij teveel gepiel.
Wat schuift datquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
je mag best een keertje bij mij een muurschilering komen maken hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |