quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen naar een meet als het doordeweeks is.. Want anders kost het me veel te veel geld
.
Kan ookquote:
Als HeatWave zich verlaagt tot een zwatje, kun jij het toch ook wel?quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wij blauwen kunnen toch niet zo maar bij het gewone "zwarte" volk zitten
Ik zeg: uit eten en dan stappenquote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fuck die pleurisapen!! A'dam is duidelijk de place to meet.
![]()
We kunnen ook naar de film. Handig voor als jullie onwijs suffe drollen blijjken te zijn.Maar niet echt de meest sociale optie.
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik mag dus ook helemaal niet van Duiveltja!
Ja nu kun je dat dus niet meer!quote:Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zeg: uit eten en dan stappen
Dan kan ik altijd nog misselijkheid veinzen als jullie onwijs suffe drollen blijken te zijn
Ja, want een retourtje Amsterdam kost me ander 21 piekquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wij blauwen kunnen toch niet zo maar bij het gewone "zwarte" volk zitten
OK, dan doen we eten en stappen op vrijdag.quote:Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zeg: uit eten en dan stappen
Dan kan ik altijd nog misselijkheid veinzen als jullie onwijs suffe drollen blijken te zijn
Maar we moeten wel in de bus plaats vrijmaken voor anderbetergekleurden.quote:Op maandag 5 december 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, vorige week zat ik als zwartje tussen de roden, donkerblauwen, paarsen en blauwen
Wij zwarten zijn niet eng
Ja niet dus, want dan moet ik werken tot 21:00quote:Op maandag 5 december 2005 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, dan doen we eten en stappen op vrijdag.Kan Sven ook mee.
! En Dizer kan dan toch ook wel?
Ach, dan gebruik ik gewoon de good ol' 'spontane bui van geilheid en ik *moet* nu HW neuken anders ga ik dood'-smoes, works like a charmquote:Op maandag 5 december 2005 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja nu kun je dat dus niet meer!![]()
Verzin snel een nieuwe smoes!![]()
!
Ik zou woensdag de 28ste wel kunnen, want de dag daarna heb ik (als het goed is) vrijgenomen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Ik kan op:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Zaterdag (vanaf 17:30)
Zondag
En anders niet
quote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef Copycat het volgende:
En wanneer moet ditleuke
festijn plaats vinden?
![]()
I don't think soquote:Op maandag 5 december 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar we moeten wel in de bus plaats vrijmaken voor anderbetergekleurden.![]()
Dan heb ik vakantiequote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou woensdag de 28ste wel kunnen, want de dag daarna heb ik (als het goed is) vrijgenomen.
Welke vrijdag had je anders in gedachten? Kan misschien vrijvragen...quote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou woensdag de 28ste wel kunnen, want de dag daarna heb ik (als het goed is) vrijgenomen.
Dan is mijn OV niet geldig. Maar ik heb geldquote:Op maandag 5 december 2005 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heb ik vakantie! Perfect voor mij!
Vrijdag de 23ste ik bedoel de 16de december?quote:Op maandag 5 december 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke vrijdag had je anders in gedachten? Kan misschien vrijvragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |