Met leuke mensen kun je de grachten dempen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
Leuk...
Leuk is inhoudsloos. Ik krijg jeuk van leuk .
Boeiend, interessant, spannend, fun... dát soort kwalificaties zeggen iets.
Wat zegt leuk nou helemaal?
Sjek je mailquote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
Leuk...
Leuk is inhoudsloos. Ik krijg jeuk van leuk .
Boeiend, interessant, spannend, fun... dát soort kwalificaties zeggen iets.
Wat zegt leuk nou helemaal?
Dat is wel zo ja....quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar anders was het toch alleen "hoi, ik ben Niels en ik moet er weer vandoor" geweest.Dat had mijn leukheidsquotiënt helemáál omlaag gesodemieterd!
Kom je ook naar de meet? Kun je bewijzen wat voor bitch je werkelijk bent!quote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Airelle het volgende:
Hai.
Meet?quote:Op maandag 5 december 2005 22:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet? Kun je bewijzen wat voor bitch je werkelijk bent!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar overweegt er een topic voor te openen in HW's forum.
Je hebt weer een avatarquote:
Joh, ik ben één brok amusement! Het houdt niet op bij mij! Een soort Bupatih, maar dan echt leuk, zeg maar.quote:Op maandag 5 december 2005 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja....
Maar nu zijn mijn verwachtingen natuurlijk hooggespannen, na zo'n tijd wachten, dus ik hoop dat je het een beetje waar kunt maken
Hehe, vraag het maar aan timbob! Ik ben best een lief meisjequote:Op maandag 5 december 2005 22:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet? Kun je bewijzen wat voor bitch je werkelijk bent!![]()
Al keilangquote:Op maandag 5 december 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt weer een avatar!!!!!
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 5 december 2005 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Joh, ik ben één brok amusement! Het houdt niet op bij mij! Een soort Bupatih, maar dan echt leuk, zeg maar.![]()
Tut tut, dat zal wel meevallen.quote:
Tututututututuuttuututututututututututututuutut.quote:Op maandag 5 december 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, dat zal wel meevallen..
NOU WANNEER KUN JE DAN!?!?!?quote:
Nou ja, ik ben bijna elk weekend in Amsterdam dus dat zit wel goedquote:
Fuck die pleurisapen!quote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben bijna elk weekend in Amsterdam dus dat zit wel goed![]()
Alleen is deze zondag dus mn vader jarig en volgende week zondag heb ik een meet met 2 fotografen.. Oh en de Apenheul is niet in Amsterdam natuurlijk, dus dan wordt het iets moeilijker
Idd, doe dan zaterdag.quote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef MissBliss het volgende:
Zondag is ook wel een suffe dag natuurlijk
Anders meeten jullie gewoon met ons mee.quote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef Duiveltja het volgende:
Iedereen maar aan de meetCc wij weer meeten????
![]()
Doe dan vrijdagquote:
Wij blauwen kunnen toch niet zo maar bij het gewone "zwarte" volk zittenquote:Op maandag 5 december 2005 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders meeten jullie gewoon met ons mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |