Vergeef mequote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had je mij er laatst maar niet zo uit moeten bitchen met je "hee joh, naarling, je mag hier niet slowchatten"-geblêr.![]()
Ja hallo, zó hip ben ik ook weer niet dat ik dat begrijp!quote:
Duh ben ik nog leukquote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben leuk, Cc is leuk, PeRi is leuk....ben jij nog leuk tegenwoordig? De rest weet ik het niet
Ik kon vijf minuten lang niet slapen daardoor!quote:
Das Rotterdams voor...quote:Op maandag 5 december 2005 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hallo, zó hip ben ik ook weer niet dat ik dat begrijp!![]()
Écht niet.quote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, driekwart van de notes is nutteloos..
quote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kon vijf minuten lang niet slapen daardoor!![]()
![]()
Zoiets dacht ik al van jouquote:Op maandag 5 december 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
Ow ja, hier wilde ik nog op antwoorden:
[..]
Ik ben in het echt een onwijze natte wind.
Ik was ook leuk geweest als ik op het Leidseplein was ipv het Rembrandtsplein!quote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Duh ben ik nog leuk![]()
Skaai is leuk, Christine is leuk, timbob is leuk, QyRoZ is leuk, dat waren ze wel van de (ex) ShowChatters die ik ken
Dude.quote:Op maandag 5 december 2005 22:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben leuk, Cc is leuk, PeRi is leuk....ben jij nog leuk tegenwoordig? De rest weet ik het niet
En Barbapappa voorlezen?quote:Op maandag 5 december 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]Sorry
Volgende keer als je niet kan slapen, laat het me weten, dan kom ik je even instoppen
![]()
Ok just checkingquote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Duh ben ik nog leuk![]()
Skaai is leuk, Christine is leuk, timbob is leuk, QyRoZ is leuk, dat waren ze wel van de (ex) ShowChatters die ik ken
Ja joh, verwijder 'm maar gewoonquote:Op maandag 5 december 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude.. Ze had allang antwoord gegeven
.
Maar jij bent vast ook niet de geile snol die je hier pretendeert te zijn.quote:
Het feit dat je op het verkeerde plein was, bracht jouw leukheid wel wat naar beneden eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 december 2005 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was ook leuk geweest als ik op het Leidseplein was ipv het Rembrandtsplein!![]()
Zo min mogelijk gebaggerquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja joh, verwijder 'm maar gewoon
Ja, maar anders was het toch alleen "hoi, ik ben Niels en ik moet er weer vandoor" geweest.quote:Op maandag 5 december 2005 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het feit dat je op het verkeerde plein was, bracht jouw leukheid wel wat naar beneden eerlijk gezegd
Keitof!quote:
Skaai is liefquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok just checkingOwja Skaai heb ik toen heel vluchtig met PeRi ende Freshfunk gezien.
Ask HWquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar jij bent vast ook niet de geile snol die je hier pretendeert te zijn.![]()
* Zhenar overweegt er een topic voor te openen in HW's forum.quote:
Ik ben erbij.quote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
Ok genoeg gelul.. gaan we nou meeten of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |