abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33645860
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:09 schreef passport het volgende:
Min iPod mini wil nog wel eens "spontaan" aangaan ... dan krijg ik een vreemd geluidje en weet ik dat dat ding aan is, waarna ik hem weer uit moet zetten. Iemand weet wat dit is of hoe ik het op kan lossen?
hold?
Tap tap tap
pi_33663301
HELP men iPod doet helemaal niks meer, ik sluit hem zojuist aan op men computer, iTunes herkent hem niet, het schermpje is wel aangegaan met het nummer dat ik als laatste heb geluisterd maar het clickwheel reageert ook nergens meer op
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_33663470
reset gedaan?
pi_33663507
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef tonks het volgende:
reset gedaan?
Ben ik dan al mn muziek kwijt?
pi_33663538
Nee, je moet even menu en het rondje knopje inhouden
pi_33663564
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:37 schreef tonks het volgende:
Nee, je moet even menu en het rondje knopje inhouden
Ik zie het ja, bedankt
pi_33664125
Voor de iPod met video gebruikers ik heb al een keer die vodcast van de Volkskrant hier neer gezet. Maar die was toen nog in het verkeerde formaat, sinds 2 afleveringen doet Volkskrant het in het goede formaat en synchroniseert iTunes ze dus direct. Erg leuk
pi_33664178
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:53 schreef Remzz het volgende:
Voor de iPod met video gebruikers ik heb al een keer die vodcast van de Volkskrant hier neer gezet. Maar die was toen nog in het verkeerde formaat, sinds 2 afleveringen doet Volkskrant het in het goede formaat en synchroniseert iTunes ze dus direct. Erg leuk
Wat doet dat precies van de Volkskrant?
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_33664264
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:54 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Wat doet dat precies van de Volkskrant?
pi_33664367
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:57 schreef Remzz het volgende:

[..]

Wat heeft de volkskrant precies voor uitzending..
pi_33664511
Kleine reportages over hele uiteenlopende dingen. Soms zit er gewoon totaal geen verhaal in, gisteren iemand die profesionel vuurwerk shows organiseerd, leuk om te zien maar verder totaal geen verhaal. Maar ook eentje met de titel: Downtown Eemnes daar zie je hoe Eemnes er over een jaar of 20 uitziet. Vandaar over gevechtoefeningen in Amerika en Nederland en welke hulpmiddelen ze erbij gebruiken.
pi_33664672
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:03 schreef Remzz het volgende:
Kleine reportages over hele uiteenlopende dingen. Soms zit er gewoon totaal geen verhaal in, gisteren iemand die profesionel vuurwerk shows organiseerd, leuk om te zien maar verder totaal geen verhaal. Maar ook eentje met de titel: Downtown Eemnes daar zie je hoe Eemnes er over een jaar of 20 uitziet. Vandaar over gevechtoefeningen in Amerika en Nederland en welke hulpmiddelen ze erbij gebruiken.
Dat is wel interessant Toch maar eens opzoek gaan als mijne binnen is!
pi_33690315
Vandaag is mijn ipod video binnengekomen, dacht dat hij wat groter was! Mooi dingetje
pi_33693166
iemand hier al ervaringen met theinvisibleshield?

heb er gisteren eentje besteld :-D als ik de reviews van allerlei sites en filmpjes bekijk is het een moordding.

echter lijkt het plakken van theinvisbleshield op mijn ipod me erg lastig.
pi_33694254
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef mie_at_work het volgende:
iemand hier al ervaringen met theinvisibleshield?

heb er gisteren eentje besteld :-D als ik de reviews van allerlei sites en filmpjes bekijk is het een moordding.

echter lijkt het plakken van theinvisbleshield op mijn ipod me erg lastig.
Ik heb een bestskinever van Bestskinsever.com: die is exact hetzelfde, kost alleen de helft volgens mij. Ik heb hem gekocht voor mijn nano, en ik ben er echt lyrisch over. Geweldige manier van beschermen, het werkt echt perfekt! En het mooie is: hij heelt zichzelf. Als je er alsnog wat krasjes op krijgt, moet je hem gewoon even warm opbergen (met doekje eromheen ofzo) en dan zijn de krasjes de volgende dag verdwenen, echt super!
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:18:35 #196
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_33695707
Ik heb als kerstbonus een iPod Shuffle gekregen. Halve Kerstavond bezig geweest hem aan de praat te krijgen.

Allereerst; waarom kun je er niet gewoon mp3-tjes naar toe slepen in de verkenner?
Toch maar iTunes (en QuickTime, het meest overgewaarderde programma ooit) geinstalleerd.

Okeeh. synchroniseren met Whiskers iPod lijkt gelukt, maar vervolgens dus geen geluid... Door het aanzetten van een of ander vinkje met AAC ofzo en opnieuw the synchroniseren is het uiteindelijk toch gelukt mp3-tjes te kunnen horen...

Cons
Onhandige oordopjes; blijven niet in mijn oren zitten.
Lelijk design en kleur (gelijk een zwart siliconenhoesje omheengevouwen)
512 MB is ni echt veel

Pro
Goed geluid
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_33697639
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef Whiskers het volgende:
Ik heb als kerstbonus een iPod Shuffle gekregen. Halve Kerstavond bezig geweest hem aan de praat te krijgen.

Allereerst; waarom kun je er niet gewoon mp3-tjes naar toe slepen in de verkenner?
Toch maar iTunes (en QuickTime, het meest overgewaarderde programma ooit) geinstalleerd.

Okeeh. synchroniseren met Whiskers iPod lijkt gelukt, maar vervolgens dus geen geluid... Door het aanzetten van een of ander vinkje met AAC ofzo en opnieuw the synchroniseren is het uiteindelijk toch gelukt mp3-tjes te kunnen horen...

Cons

Onhandige oordopjes; blijven niet in mijn oren zitten.
Lelijk design en kleur (gelijk een zwart siliconenhoesje omheengevouwen)
512 MB is ni echt veel

Pro
Goed geluid
pff als ik jou baas was kreeg je geen moer van me. onddankbare hond
pi_33697723
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:32 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik heb een bestskinever van Bestskinsever.com: die is exact hetzelfde, kost alleen de helft volgens mij. Ik heb hem gekocht voor mijn nano, en ik ben er echt lyrisch over. Geweldige manier van beschermen, het werkt echt perfekt! En het mooie is: hij heelt zichzelf. Als je er alsnog wat krasjes op krijgt, moet je hem gewoon even warm opbergen (met doekje eromheen ofzo) en dan zijn de krasjes de volgende dag verdwenen, echt super!
ging het opplaken van de skin een beetje?

[ Bericht 1% gewijzigd door mie_at_work op 04-01-2006 17:50:13 ]
pi_33701025

[ Bericht 100% gewijzigd door mie_at_work op 04-01-2006 17:50:26 ]
pi_33702390
gvd mijn ipod reageert helemaal niet meer. er staat koppel niet los maar hij doet helemaal nix meer hij laadt geeneens op meer.

ik heb um al een paar keer geprobeerd te unpluggen echter tevergeefs. help plzee
pi_33704062
Hmf ik krijg maar geen bestanden opm'n ipod.. Hij sluit telkens het venster af zodat ik er niks op kan zetten .

-edit-

ah gevonden via opties

[ Bericht 13% gewijzigd door VoreG op 04-01-2006 19:27:54 ]
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:17:40 #202
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_33708205
Gaarne een verklaring waarom dit topique momenteel aan het dood bloeden is.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_33708239
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gaarne een verklaring waarom dit topique momenteel aan het dood bloeden is.
Digital Corner
Je weet tochhh
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:20:55 #204
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_33708352
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef tonks het volgende:

[..]

Digital Corner
Je weet tochhh
Natuurlijk wist mijn persoon daar van, maar op één of andere manier moet je dit topique toch een gnieperige schop omhoog geven zonder (bij de crew) achterliggende gedachtes.
Bij deze dus.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_33711192
Wat er ook aan bijdraagt is dat ik hier niet meer mag posten tenzij ik zelf ook een iPod heb, en aangezien ik rood sta en de Mini niet meer echt makkelijk verkrijgbaar zal zijn tegen de tijd dat ik jarig ben geweest, zal dit topic wel helemaal doodbloeden
Tap tap tap
pi_33711483
quote:
Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

er zijn progjes om dat te doen maar eht kan ook anders
1) start iTunes
2) open bewerken>voorkeuren. laat deze open staan. dit voorkomt dat iTunes je iPod leest
3) sluit je iPod aan
4) open deze computer, extra>mapopties>weergave>verborgen bestanden en mappen weergeven aanvinken
5) je iPod openen in deze computer, en voila je zit een mapje met Music of iets dergelijks, vandaar kan je de mp3's naar je hd slepen. maar let op:mp3's toevoegen moet gewoon via iTunes of iets degelijks

en om je iPod als harddisk te gebruiken kan je gewoon files er heen slepen
Kan dit in de OP van het volgende topic, lijkt me wel handig om bij de hand te hebben indien nodig
pi_33711946
Ipodddd !
pi_33713459
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:33 schreef mie_at_work het volgende:
gvd mijn ipod reageert helemaal niet meer. er staat koppel niet los maar hij doet helemaal nix meer hij laadt geeneens op meer.

ik heb um al een paar keer geprobeerd te unpluggen echter tevergeefs. help plzee
Computer uit, loskoppelen. Dan het ronde knopje + Menuknop paar seconden in houden. Resetten dus

Het opplakken van de skin ging heel makkelijk, met een beetje water+zeep (béééétje zeep) ging het echt easy. Volg de handleiding goed, kan er niks misgaan.
pi_33715895
ff een vraagje: Hoe kun je in hemelsnaam problemen hebben met je iPod.
Ik heb ook zo een ding en gewoon klick aan mijn Mac en gaan met die nummers. Niks moeilijks.
pi_33733592
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef Whiskers het volgende:
... iPod Shuffle ... Halve Kerstavond bezig geweest hem aan de praat te krijgen.
whuhahahahaha
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:42:47 #211
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33733825
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:49 schreef i-spy24 het volgende:
ff een vraagje: Hoe kun je in hemelsnaam problemen hebben met je iPod.
Ik heb ook zo een ding en gewoon klick aan mijn Mac en gaan met die nummers. Niks moeilijks.
Aan je Mac ja

Heb ik een paar topics geleden ook gepost, valt me op dat bijna iedereen die regelmatig gezeik heeft met zijn iPod Windows gebruikt.

Ik heb zelf ook nooit gezeik met mijn iPod(s).
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33736142
HOe zit het met garantie? Ik kan een Ipod kopen, ongebruikt maar zonder bonnetje. Maar wel serieunummer endergelijke, wat als hij nu kapot gaat kan ik de Ipod gewoon opsturen zonder een bonnetje?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:58:13 #213
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33736582
Opsturen weet ik niet. Maar als je weet waar die is aangekocht, dan kan je hem daar wel zonder bon inleveren. Als het een Apple Centre is tenminste.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33736765
VOlgens mij is ie van de vrachtwagen gevallen.

Wat zijn de laatste rage's trend met oplichting via Ipods (bakstenen, kapotte ipods enz.) ?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_33742546
Ff snel een vraagje, ik heb mijn Ipod ( video ) in Chicago gekocht, maar mijn oordopjes zijn naar de klote. Kan ik dan gewoon hier in Nederland naar de Ipod-winkel ( Den Haag bijv. ) gaan en daar nieuwe oordopjes krijgen? Of kan dat uberhaupt niet en moet je er gewoon voor betalen?
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_33742601
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:48 schreef Jett het volgende:
Ff snel een vraagje, ik heb mijn Ipod ( video ) in Chicago gekocht, maar mijn oordopjes zijn naar de klote. Kan ik dan gewoon hier in Nederland naar de Ipod-winkel ( Den Haag bijv. ) gaan en daar nieuwe oordopjes krijgen? Of kan dat uberhaupt niet en moet je er gewoon voor betalen?
Dat kan, of je gaat naar http://www.apple.com/nl/support/ipod en vult daar het formulier in, dan heb je binnen 2 dagen nieuwe dopjes.
pi_33742646
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef tonks het volgende:

[..]

Dat kan, of je gaat naar http://www.apple.com/nl/support/ipod en vult daar het formulier in, dan heb je binnen 2 dagen nieuwe dopjes.
GRATIES?
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_33742670
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef Jett het volgende:

[..]

GRATIES?
Voor gratis ja!
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:03:30 #219
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33743160
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef Jett het volgende:

[..]

GRATIES?
Moet je gewoon nog een paar bestellen, heb je altijd achter hand
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_33745925
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HOe zit het met garantie? Ik kan een Ipod kopen, ongebruikt maar zonder bonnetje. Maar wel serieunummer endergelijke, wat als hij nu kapot gaat kan ik de Ipod gewoon opsturen zonder een bonnetje?
ja alsie kapot is kunnen ze met je serinummer (die je gewoon kan zien als je de iPod aanzet) zien of je nog garantie heb, met het serienummer kunnen ze de aankoopdatum zien neem ik aan
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
VOlgens mij is ie van de vrachtwagen gevallen.

Wat zijn de laatste rage's trend met oplichting via Ipods (bakstenen, kapotte ipods enz.) ?
van een vrachtwagen gevallen
gestolen dus
pi_33753921
Eeeeh niet helemaal waar. Met het serienummer kunnen ze niet zien wat de aankoopdatum is. Hooguit of hij niet gestolen is en de orginele eigenaar... vaak als een Mac - iPods/Powerbooks etc...- wordt aangekocht dan worden de gegevens van de koper opgeslagen in de database van de betreffende reseller danwel Applestore. Dit in het geval van als er iets mis is en er contact e.d. moet worden opgenomen
  vrijdag 6 januari 2006 @ 03:00:51 #222
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33754355
Ze kunnen wel de aankoopdatum zien hoor.
pi_33784498
Hoi

Ik wil een ipod nano kopen is die leuk? volgens mij wel. En nu heb ik even niks meer te vertellen. Doei.
tvp!
pi_33784519
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef Otmed het volgende:
Hoi

Ik wil een ipod nano kopen is die leuk? volgens mij wel. En nu heb ik even niks meer te vertellen. Doei.
Wtf
pi_33784970
Laat maar.
tvp!
pi_33788032
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 02:28 schreef i-spy24 het volgende:
Eeeeh niet helemaal waar. Met het serienummer kunnen ze niet zien wat de aankoopdatum is. Hooguit of hij niet gestolen is en de orginele eigenaar... vaak als een Mac - iPods/Powerbooks etc...- wordt aangekocht dan worden de gegevens van de koper opgeslagen in de database van de betreffende reseller danwel Applestore. Dit in het geval van als er iets mis is en er contact e.d. moet worden opgenomen
Er stond bij "Ik ga akkoord met de voorwaarde dat ik 37.00 betaal mits ik het defecte onderdeel niet binnen 10 dagen terugstuur", toen ik een extra setje oordopjes wilde bestellen.. Hoe doen jullie dit dan?
pi_33788310
als ik oordopjes bestel zit er meestal een begeleidende brief bij waarin staat dat je de ouder bij het klein chemisch afval moet gooien
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zaterdag 7 januari 2006 @ 03:27:22 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33789959
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:42 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Er stond bij "Ik ga akkoord met de voorwaarde dat ik 37.00 betaal mits ik het defecte onderdeel niet binnen 10 dagen terugstuur", toen ik een extra setje oordopjes wilde bestellen.. Hoe doen jullie dit dan?
Je moet de normale, niet de inner ear.
pi_33790710
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 03:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je moet de normale, niet de inner ear.
Oke thnx straks maar ff proberen
Net vanaf 5 voor 3 topgear afleveringen zitten kijken, batterij is na 2 uur en 25 minuten bijna helemaal leeg.. Had korter verwacht

nu maar s gaan slapen..
pi_33803900
Ik heb sinds vorige week een iPod photo 20GB en ben op zoek naar een hoesje. Wat raden jullie me aan/hebben jullie zelf?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_33803999
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik heb sinds vorige week een iPod photo 20GB en ben op zoek naar een hoesje. Wat raden jullie me aan/hebben jullie zelf?
Een Ipod sok
pi_33805323
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Geen, een iPod is het mooiste zonder hoesje je koopt een iPod toch ook wel een beetje om het design... toch?
pi_33807024
Ja, maar ben een btje bang voor beschadigingen...
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_33807932
Mooi spul hoor die iPods, maar met de accessoires wordt je wel genaaid.

Ik heb een dock om mijn iPod op de stereo aan te sluiten. Ik wil hem echter ook via de dock opladen. Ik een adapter gekocht, zit er weer geen kabeltje bij om de dock met die adapter te verbinden! Moet ik de usb kabel waar ik normaal de iPod met de PC mee verbindt gebruiken of een tweede kopen!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Games zaterdag 7 januari 2006 @ 19:35:58 #235
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_33808180
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:09 schreef Remzz het volgende:

[..]

Geen, een iPod is het mooiste zonder hoesje je koopt een iPod toch ook wel een beetje om het design... toch?
Ja maar mensen vinden die krasjes op de iPod niet zo leuk..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_33828062
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi spul hoor die iPods, maar met de accessoires wordt je wel genaaid.

Ik heb een dock om mijn iPod op de stereo aan te sluiten. Ik wil hem echter ook via de dock opladen. Ik een adapter gekocht, zit er weer geen kabeltje bij om de dock met die adapter te verbinden! Moet ik de usb kabel waar ik normaal de iPod met de PC mee verbindt gebruiken of een tweede kopen!
geldverspilling man!
koop gewoon een kabeltje bij je lokale electro-dealer en sluit em aan op de aux van je stereo
moeilijke gedoe met dat dock, is mij te duur
  zondag 8 januari 2006 @ 14:52:03 #237
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_33831879
weet iemand trouwens waar je zwarte accesoires voor je ipod video kan kopen?
dus remote enzo....
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  zondag 8 januari 2006 @ 15:01:59 #238
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33832229
Die zijn, van Apple in elk geval, niet verkrijgbaar.
pi_33844614
Mijn iPod doet helemaal niks meer . Heb m een weekje niet gebruikt en volgens mij is de batterij helemaal leeg. Heb m geprobeerd te resetten, op netstroom aangesloten en op de pc aangesloten, maar niets werkt. Iemand een idee wat er mis is?
pi_33845047
Lock aan/uit gedaan? Menu en middelste knopje ingedrukt? Aangesloten en weer ontkoppeld? Gewoon deze dingen een paar keer proberen, het gebeurt bijna iedereen wel dat zijn iPod een keer dood is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')