abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33283108
Maar ik had gedacht van die Ipod Video dat je er dus lange films op kan zetten, maar dat is dus niet het geval ?
pi_33283228
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:00 schreef NotoriousJw het volgende:
Maar ik had gedacht van die Ipod Video dat je er dus lange films op kan zetten, maar dat is dus niet het geval ?
Jawel hoor Je moet alleen rekening houden met max. 2 uur batterijtijd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_33283278
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jawel hoor Je moet alleen rekening houden met max. 2 uur batterijtijd
het kan wel.....dus ik kan mijn divx films erop zetten? Met een update ofzo?
pi_33283750
divx-filmpjes moet je eerst hercoderen naar een van de ondersteunde Mac-formaten: MP4 en zo. Heb je Quicktime of iets dergelijks voor nodig. Ik heb een linkje niet direct bij de hand, maar kijk eens op de apple-site.

Het is overigens wel gaaf Ik heb een videoclipje van Alizee geconverteerd en is toch wel leuk kijken zo
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_33284482
OKe, mar er zit dus geen max aan file grootte aan en de kwaliteit is vergelijkbaar met psp?
pi_33284545
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef NotoriousJw het volgende:
OKe, mar er zit dus geen max aan file grootte aan en de kwaliteit is vergelijkbaar met psp?
Max. grootte is idd niet echt van toepassing volgens mij en de kwaliteit durf ik niets over te zeggen Het schermpje is iig fraai
pi_33289034
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef NotoriousJw het volgende:
Het is alleen maar je bit-rate die niet boven de xxx kbps mag komen.
pi_33371579
hoe kun je van die realplayer bestanden op je itunes zetten?

het lukt me alleen met de windows media player bestanden...
pi_33392456
Klein vraagje over het menu.

Als ik een artiest heb met maar 1 album en enkele andere liedjes (dus niet afkomstig van dat album) geeft hij onder "muziek">>"artiest" alleen de nummers van het album weer. Ik krijg dus geen kopje "alle". De ontbrekende liedjes staan wel op de iPod want ik kan ze via "nummers" benaderen. Wanneer ik een artiest heb met meerdere albums en losse liedjes heb ik dat probleem niet.

Enig idee waardoor dit komt en/of welke instelling ik moet aanpassen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_33422359
een black iPod video gekregen voor kerst

weet iemand hoe ik er videos op kan zetten?
de muziek en foto's staan er gewoon op maar met de videos wil het nog niet echt lukken.

ps. wat een geil ding
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:30:23 #161
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33428001
Ik heb mijn iPod Video 60gb zojuist te koop gezet. Zie signature. Leuk ding, maar niet voor mij...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_33433329
Van de week viel me iets op, als m\n iPod helemaal uit is geweest, dus langer dan 2 dagen niet gebruikt. Je krijgt dan het Apple logo als je je iPod aan zet.

M'n iPod is dan het volume waar ik hem op ingesteld had vergeten . EQ staat nog gewoon hetzelfde en de rest van de settings ook (tijd etc), maar het volume staat weer in het midden.
Is dit normaal? Het is namelijk vrij onhandig.
pi_33434585
vrij normaal
ik heb et ook eens gehad. maar het komt nauwelijks voor dat ik em langer dan 1 dag niet gebruik
pi_33450165
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:56 schreef Strolie75 het volgende:
Klein vraagje over het menu.

Als ik een artiest heb met maar 1 album en enkele andere liedjes (dus niet afkomstig van dat album) geeft hij onder "muziek">>"artiest" alleen de nummers van het album weer. Ik krijg dus geen kopje "alle". De ontbrekende liedjes staan wel op de iPod want ik kan ze via "nummers" benaderen. Wanneer ik een artiest heb met meerdere albums en losse liedjes heb ik dat probleem niet.

Enig idee waardoor dit komt en/of welke instelling ik moet aanpassen?
Niemand? Het is vrij irritant

En de "menu" knop van de afstandsbediening doet het niet
pi_33453887
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

nope, geen last van

maar de oplossing lijkt mij vrij simpel, tag die andere nummer effe zodat ze ook onder een album staan
pi_33453943
quote:

[..]

Klopt, is een nieuwe feature van de 5G (en de nano ook dacht ik). Oplossing: je nummers goed taggen
pi_33468887
Tip voor mensen die hun videos er via windows op willen zetten en Nero hebben. Nero digital bestanden wirden ondersteund dus je hunt ze hier mee coderen. Zet wel de geavanceerde instellingen op compatible met quicktime andere wil het nog wel eens fout gaan :-)
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
  donderdag 29 december 2005 @ 18:28:49 #168
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_33512761
-opgeloscht-
  donderdag 29 december 2005 @ 19:18:02 #169
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33514181
quote:

[..]

Ik tag alle losse nummers on het album Singles.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_33543764
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Ik tag alle losse nummers on het album Singles.
Dat is wel een goede tip.

Jammer dat zo'n kunstgreep nodig is.
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:59:10 #171
42000 HaKeeM
"Want zo is het ook."
pi_33548051
Heeft iemand een idee waar je gratis leuke korte video clips kunt downloaden?
Formaat maakt niet zo bar veel uit want ik wil ze best nog omzetten.
Gewone korte filmpjes dus....
iMac G5 20"
2,1 GHz PowerPC G5
pi_33559040
Even een vraag

Hoe haal ik de nummers van de Ipod?

En kan de Ipod gebruikt wrden om bestanden op te zetten, draagbare harddisk, zo ja hoe
pi_33559318
Nummers moet je verwijderen in Itunes en daarna synchroniseren en zo
pi_33560402
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef VoreG het volgende:
Even een vraag

En kan de Ipod gebruikt wrden om bestanden op te zetten, draagbare harddisk, zo ja hoe
Volgens mij kun je de nummers met YamiPod ervanaf toveren.
Uiteraard kun je de IPod ook gebruiken als mobiele harddisk
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_33630184
quote:
Even een vraag

Ik flikker altijd mijn bestanden in de Notesmap, iPod doet nergens moeilijk over
pi_33631653
Mijn iPod Video 60gb is besteld, hoop dat ik hem snel binnenkrijg (hopelijk precies op mijn verjaardag donderdag ) en dan kan ik hier ook meeposten
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_33631817
Ok bedankt

geweldig ding die Ipod Video, kijken of ik er hele films op kan zetten, want die beeldkwaliteit is echt geweldig
pi_33639836
quote:
Even een vraag

er zijn progjes om dat te doen maar eht kan ook anders
1) start iTunes
2) open bewerken>voorkeuren. laat deze open staan. dit voorkomt dat iTunes je iPod leest
3) sluit je iPod aan
4) open deze computer, extra>mapopties>weergave>verborgen bestanden en mappen weergeven aanvinken
5) je iPod openen in deze computer, en voila je zit een mapje met Music of iets dergelijks, vandaar kan je de mp3's naar je hd slepen. maar let op:mp3's toevoegen moet gewoon via iTunes of iets degelijks

en om je iPod als harddisk te gebruiken kan je gewoon files er heen slepen
pi_33639955
quote:
Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

er zijn progjes om dat te doen maar eht kan ook anders
1) start iTunes
2) open bewerken>voorkeuren. laat deze open staan. dit voorkomt dat iTunes je iPod leest
3) sluit je iPod aan
4) open deze computer, extra>mapopties>weergave>verborgen bestanden en mappen weergeven aanvinken
5) je iPod openen in deze computer, en voila je zit een mapje met Music of iets dergelijks, vandaar kan je de mp3's naar je hd slepen. maar let op:mp3's toevoegen moet gewoon via iTunes of iets degelijks

en om je iPod als harddisk te gebruiken kan je gewoon files er heen slepen
Ah dus ze zijn gewoon verbrgen, bedankt!
pi_33645007
Min iPod mini wil nog wel eens "spontaan" aangaan ... dan krijg ik een vreemd geluidje en weet ik dat dat ding aan is, waarna ik hem weer uit moet zetten. Iemand weet wat dit is of hoe ik het op kan lossen?
pi_33645860
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:09 schreef passport het volgende:
Min iPod mini wil nog wel eens "spontaan" aangaan ... dan krijg ik een vreemd geluidje en weet ik dat dat ding aan is, waarna ik hem weer uit moet zetten. Iemand weet wat dit is of hoe ik het op kan lossen?
hold?
Tap tap tap
pi_33663301
HELP men iPod doet helemaal niks meer, ik sluit hem zojuist aan op men computer, iTunes herkent hem niet, het schermpje is wel aangegaan met het nummer dat ik als laatste heb geluisterd maar het clickwheel reageert ook nergens meer op
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_33663470
reset gedaan?
pi_33663507
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef tonks het volgende:
reset gedaan?
Ben ik dan al mn muziek kwijt?
pi_33663538
Nee, je moet even menu en het rondje knopje inhouden
pi_33663564
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:37 schreef tonks het volgende:
Nee, je moet even menu en het rondje knopje inhouden
Ik zie het ja, bedankt
pi_33664125
Voor de iPod met video gebruikers ik heb al een keer die vodcast van de Volkskrant hier neer gezet. Maar die was toen nog in het verkeerde formaat, sinds 2 afleveringen doet Volkskrant het in het goede formaat en synchroniseert iTunes ze dus direct. Erg leuk
pi_33664178
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:53 schreef Remzz het volgende:
Voor de iPod met video gebruikers ik heb al een keer die vodcast van de Volkskrant hier neer gezet. Maar die was toen nog in het verkeerde formaat, sinds 2 afleveringen doet Volkskrant het in het goede formaat en synchroniseert iTunes ze dus direct. Erg leuk
Wat doet dat precies van de Volkskrant?
pi_33664264
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:54 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Wat doet dat precies van de Volkskrant?
pi_33664367
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:57 schreef Remzz het volgende:

[..]

Wat heeft de volkskrant precies voor uitzending..
pi_33664511
Kleine reportages over hele uiteenlopende dingen. Soms zit er gewoon totaal geen verhaal in, gisteren iemand die profesionel vuurwerk shows organiseerd, leuk om te zien maar verder totaal geen verhaal. Maar ook eentje met de titel: Downtown Eemnes daar zie je hoe Eemnes er over een jaar of 20 uitziet. Vandaar over gevechtoefeningen in Amerika en Nederland en welke hulpmiddelen ze erbij gebruiken.
pi_33664672
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:03 schreef Remzz het volgende:
Kleine reportages over hele uiteenlopende dingen. Soms zit er gewoon totaal geen verhaal in, gisteren iemand die profesionel vuurwerk shows organiseerd, leuk om te zien maar verder totaal geen verhaal. Maar ook eentje met de titel: Downtown Eemnes daar zie je hoe Eemnes er over een jaar of 20 uitziet. Vandaar over gevechtoefeningen in Amerika en Nederland en welke hulpmiddelen ze erbij gebruiken.
Dat is wel interessant Toch maar eens opzoek gaan als mijne binnen is!
pi_33690315
Vandaag is mijn ipod video binnengekomen, dacht dat hij wat groter was! Mooi dingetje
pi_33693166
iemand hier al ervaringen met theinvisibleshield?

heb er gisteren eentje besteld :-D als ik de reviews van allerlei sites en filmpjes bekijk is het een moordding.

echter lijkt het plakken van theinvisbleshield op mijn ipod me erg lastig.
pi_33694254
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef mie_at_work het volgende:
iemand hier al ervaringen met theinvisibleshield?

heb er gisteren eentje besteld :-D als ik de reviews van allerlei sites en filmpjes bekijk is het een moordding.

echter lijkt het plakken van theinvisbleshield op mijn ipod me erg lastig.
Ik heb een bestskinever van Bestskinsever.com: die is exact hetzelfde, kost alleen de helft volgens mij. Ik heb hem gekocht voor mijn nano, en ik ben er echt lyrisch over. Geweldige manier van beschermen, het werkt echt perfekt! En het mooie is: hij heelt zichzelf. Als je er alsnog wat krasjes op krijgt, moet je hem gewoon even warm opbergen (met doekje eromheen ofzo) en dan zijn de krasjes de volgende dag verdwenen, echt super!
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:18:35 #196
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_33695707
Ik heb als kerstbonus een iPod Shuffle gekregen. Halve Kerstavond bezig geweest hem aan de praat te krijgen.

Allereerst; waarom kun je er niet gewoon mp3-tjes naar toe slepen in de verkenner?
Toch maar iTunes (en QuickTime, het meest overgewaarderde programma ooit) geinstalleerd.

Okeeh. synchroniseren met Whiskers iPod lijkt gelukt, maar vervolgens dus geen geluid... Door het aanzetten van een of ander vinkje met AAC ofzo en opnieuw the synchroniseren is het uiteindelijk toch gelukt mp3-tjes te kunnen horen...

Cons
Onhandige oordopjes; blijven niet in mijn oren zitten.
Lelijk design en kleur (gelijk een zwart siliconenhoesje omheengevouwen)
512 MB is ni echt veel

Pro
Goed geluid
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_33697639
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef Whiskers het volgende:
Ik heb als kerstbonus een iPod Shuffle gekregen. Halve Kerstavond bezig geweest hem aan de praat te krijgen.

Allereerst; waarom kun je er niet gewoon mp3-tjes naar toe slepen in de verkenner?
Toch maar iTunes (en QuickTime, het meest overgewaarderde programma ooit) geinstalleerd.

Okeeh. synchroniseren met Whiskers iPod lijkt gelukt, maar vervolgens dus geen geluid... Door het aanzetten van een of ander vinkje met AAC ofzo en opnieuw the synchroniseren is het uiteindelijk toch gelukt mp3-tjes te kunnen horen...

Cons

Onhandige oordopjes; blijven niet in mijn oren zitten.
Lelijk design en kleur (gelijk een zwart siliconenhoesje omheengevouwen)
512 MB is ni echt veel

Pro
Goed geluid
pff als ik jou baas was kreeg je geen moer van me. onddankbare hond
pi_33697723
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:32 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik heb een bestskinever van Bestskinsever.com: die is exact hetzelfde, kost alleen de helft volgens mij. Ik heb hem gekocht voor mijn nano, en ik ben er echt lyrisch over. Geweldige manier van beschermen, het werkt echt perfekt! En het mooie is: hij heelt zichzelf. Als je er alsnog wat krasjes op krijgt, moet je hem gewoon even warm opbergen (met doekje eromheen ofzo) en dan zijn de krasjes de volgende dag verdwenen, echt super!
ging het opplaken van de skin een beetje?

[ Bericht 1% gewijzigd door mie_at_work op 04-01-2006 17:50:13 ]
pi_33701025

[ Bericht 100% gewijzigd door mie_at_work op 04-01-2006 17:50:26 ]
pi_33702390
gvd mijn ipod reageert helemaal niet meer. er staat koppel niet los maar hij doet helemaal nix meer hij laadt geeneens op meer.

ik heb um al een paar keer geprobeerd te unpluggen echter tevergeefs. help plzee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')