Jawel hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 19:00 schreef NotoriousJw het volgende:
Maar ik had gedacht van die Ipod Video dat je er dus lange films op kan zetten, maar dat is dus niet het geval ?
het kan wel.....dus ik kan mijn divx films erop zetten? Met een update ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel hoorJe moet alleen rekening houden met max. 2 uur batterijtijd
Max. grootte is idd niet echt van toepassing volgens mij en de kwaliteit durf ik niets over te zeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef NotoriousJw het volgende:
OKe, mar er zit dus geen max aan file grootte aan en de kwaliteit is vergelijkbaar met psp?
Het is alleen maar je bit-rate die niet boven de xxx kbps mag komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef NotoriousJw het volgende:
OKe, mar er zit dus geen max aan file grootte aan en de kwaliteit is vergelijkbaar met psp?
Niemand? Het is vrij irritantquote:Op zondag 25 december 2005 12:56 schreef Strolie75 het volgende:
Klein vraagje over het menu.
Als ik een artiest heb met maar 1 album en enkele andere liedjes (dus niet afkomstig van dat album) geeft hij onder "muziek">>"artiest" alleen de nummers van het album weer. Ik krijg dus geen kopje "alle". De ontbrekende liedjes staan wel op de iPod want ik kan ze via "nummers" benaderen. Wanneer ik een artiest heb met meerdere albums en losse liedjes heb ik dat probleem niet.
Enig idee waardoor dit komt en/of welke instelling ik moet aanpassen?
nope, geen last vanquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niemand? Het is vrij irritant
En de "menu" knop van de afstandsbediening doet het niet
Klopt, is een nieuwe feature van de 5G (en de nano ook dacht ik). Oplossing: je nummers goed taggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik tag alle losse nummers on het album Singles.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Ik tag alle losse nummers on het album Singles.
Volgens mij kun je de nummers met YamiPod ervanaf toveren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef VoreG het volgende:
Even een vraag
Hoe haal ik de nummers van de Ipod?
En kan de Ipod gebruikt wrden om bestanden op te zetten, draagbare harddisk, zo ja hoe
Ik flikker altijd mijn bestanden in de Notesmap, iPod doet nergens moeilijk overquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef VoreG het volgende:
Even een vraag
En kan de Ipod gebruikt wrden om bestanden op te zetten, draagbare harddisk, zo ja hoe
er zijn progjes om dat te doen maar eht kan ook andersquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef VoreG het volgende:
Even een vraag
Ah dus ze zijn gewoon verbrgen, bedankt!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
er zijn progjes om dat te doen maar eht kan ook anders
1) start iTunes
2) open bewerken>voorkeuren. laat deze open staan. dit voorkomt dat iTunes je iPod leest
3) sluit je iPod aan
4) open deze computer, extra>mapopties>weergave>verborgen bestanden en mappen weergeven aanvinken
5) je iPod openen in deze computer, en voila je zit een mapje met Music of iets dergelijks, vandaar kan je de mp3's naar je hd slepen. maar let op:mp3's toevoegen moet gewoon via iTunes of iets degelijks
en om je iPod als harddisk te gebruiken kan je gewoon files er heen slepen![]()
hold?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:09 schreef passport het volgende:
Min iPod mini wil nog wel eens "spontaan" aangaan ... dan krijg ik een vreemd geluidje en weet ik dat dat ding aan is, waarna ik hem weer uit moet zetten. Iemand weet wat dit is of hoe ik het op kan lossen?
Ben ik dan al mn muziek kwijt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef tonks het volgende:
reset gedaan?
Ik zie het ja, bedanktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:37 schreef tonks het volgende:
Nee, je moet even menu en het rondje knopje inhouden
Wat doet dat precies van de Volkskrant?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:53 schreef Remzz het volgende:
Voor de iPod met video gebruikers ik heb al een keer die vodcast van de Volkskrant hier neer gezet. Maar die was toen nog in het verkeerde formaat, sinds 2 afleveringen doet Volkskrant het in het goede formaat en synchroniseert iTunes ze dus direct. Erg leuk
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:54 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Wat doet dat precies van de Volkskrant?
Wat heeft de volkskrant precies voor uitzending..quote:
Dat is wel interessantquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:03 schreef Remzz het volgende:
Kleine reportages over hele uiteenlopende dingen. Soms zit er gewoon totaal geen verhaal in, gisteren iemand die profesionel vuurwerk shows organiseerd, leuk om te zien maar verder totaal geen verhaal. Maar ook eentje met de titel: Downtown Eemnes daar zie je hoe Eemnes er over een jaar of 20 uitziet. Vandaar over gevechtoefeningen in Amerika en Nederland en welke hulpmiddelen ze erbij gebruiken.
Ik heb een bestskinever van Bestskinsever.com: die is exact hetzelfde, kost alleen de helft volgens mij. Ik heb hem gekocht voor mijn nano, en ik ben er echt lyrisch over. Geweldige manier van beschermen, het werkt echt perfekt! En het mooie is: hij heelt zichzelf. Als je er alsnog wat krasjes op krijgt, moet je hem gewoon even warm opbergen (met doekje eromheen ofzo) en dan zijn de krasjes de volgende dag verdwenen, echt super!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef mie_at_work het volgende:
iemand hier al ervaringen met theinvisibleshield?
heb er gisteren eentje besteld :-D als ik de reviews van allerlei sites en filmpjes bekijk is het een moordding.
echter lijkt het plakken van theinvisbleshield op mijn ipod me erg lastig.
pff als ik jou baas was kreeg je geen moer van me. onddankbare hondquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef Whiskers het volgende:
Ik heb als kerstbonus een iPod Shuffle gekregen. Halve Kerstavond bezig geweest hem aan de praat te krijgen.
Allereerst; waarom kun je er niet gewoon mp3-tjes naar toe slepen in de verkenner?
Toch maar iTunes (en QuickTime, het meest overgewaarderde programma ooit) geinstalleerd.
Okeeh. synchroniseren met Whiskers iPod lijkt gelukt, maar vervolgens dus geen geluid... Door het aanzetten van een of ander vinkje met AAC ofzo en opnieuw the synchroniseren is het uiteindelijk toch gelukt mp3-tjes te kunnen horen...
Cons
Onhandige oordopjes; blijven niet in mijn oren zitten.
Lelijk design en kleur (gelijk een zwart siliconenhoesje omheengevouwen)
512 MB is ni echt veel
Pro
Goed geluid
ging het opplaken van de skin een beetje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:32 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik heb een bestskinever van Bestskinsever.com: die is exact hetzelfde, kost alleen de helft volgens mij. Ik heb hem gekocht voor mijn nano, en ik ben er echt lyrisch over. Geweldige manier van beschermen, het werkt echt perfekt! En het mooie is: hij heelt zichzelf. Als je er alsnog wat krasjes op krijgt, moet je hem gewoon even warm opbergen (met doekje eromheen ofzo) en dan zijn de krasjes de volgende dag verdwenen, echt super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |