Hij zit op de kast zelf, vandaar lopen er weer allemaal draden, ik heb daar zelf niet zo veel verstand van verder, maar de usb aansluitingen die daar boven zitten werken wel gewoon. In de usb port pakt-ie 'm dus ook niet, maar dat zou aan draadjes die niet kloppen kunnen liggen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef Henkmanz het volgende:
is je firewire wel zeker aangesloten op je moederbord? of is ie zowieso onboard?
Mja, daar zie ik 'm dus ook niet staan. Bij welke categorie zou hij moeten horen?quote:anders kijk als je hem aansluit 's bij apparaatbeheer, de kans dat daar dan een vraagtekentje staat bij een apparaat is best aanwezig. Gewoon verwijderen, dan de software installeren, dan weer aansluiten op USB/firewire.. zou ik doen tenminste.
Gelukkig zal de geluidskwaliteit (alweer) beter zijn dan die van de iPod.quote:Op maandag 12 december 2005 07:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Creative Zen Vision:M 30GB - concurrentie voor iPod
Ben het trouwens helemaal met je eens, echt een iPod ripoff.
Ik heb bij m'n nano de in-ear phones gekocht, maar die passen echt slecht. Heb er de caps van m'n Sony MDR-EX71 opgezet en dat scheelt echt stukken qua seal. De standaard doppen zijn echt HEEL slecht ja. Volgens mij weet 3 kwart van de ipodders niet hoe goed hun apparaat eigenlijk kan klinken!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef gday het volgende:
En waarom gebruiken jullie trouwens allemaal de iPod-earplugs? Vinden jullie de kwaliteit daarvan dan zó bevredigend?
Of gebruiken jullie het meer als een soort statussymbool?
Nah, voor mij ook andere oordopjes. In-Ear dinger gebruik ik alleen niet als ik buiten aan het fietsen ben, die dinger sluiten omgevingsgeluid helemaal af, waardoor je het verkeer niet eens meer opmerkt..quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef gday het volgende:
En waarom gebruiken jullie trouwens allemaal de iPod-earplugs? Vinden jullie de kwaliteit daarvan dan zó bevredigend?
Of gebruiken jullie het meer als een soort statussymbool?
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Het lijkt daarom meer op een soort ik-wil-laten-zien-dat-ik-een-iPod-heb.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:30 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n nano de in-ear phones gekocht, maar die passen echt slecht. Heb er de caps van m'n Sony MDR-EX71 opgezet en dat scheelt echt stukken qua seal. De standaard doppen zijn echt HEEL slecht ja. Volgens mij weet 3 kwart van de ipodders niet hoe goed hun apparaat eigenlijk kan klinken!
http://www.inkoopacties.net/ia/sn2qktfjquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef kippenek het volgende:
Ik ben nu aan het kijken naar (witte) Shure E4c's, maar ik heb er nog wat moeite mee doppen te bestellen die gewoon duurder zijn dan de speler zelf...
Jammer alleen van die beroerd dunne draadjes (i.v.m. draadbreuk) en die plastic dopjes die na verloop van tijd en bij vochtig weer worden hard worden en naar verloop van tijd uitscheuren/uit elkaar vallen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef kippenek het volgende:
De EX71's zijn extreem value-for-money. Iedereen met een iPod en een paar tientjes te besteden zou deze in huis moeten halen!
Dan zou ik ook niet voor de E4c gaan. ondanks dat je er ook weer deze keer meerdere vormpjes meekrijgt, ze zijn volgens mij hetzelfde als de E3c's dus pijn aan je oren zul je weer krijgen..quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:19 schreef kippenek het volgende:
De reden dat ik (ondanks de door jou genoemde nadelen) toch bij de Sony's blijf zweren is de voor mij perfecte pasvorm. Ik pas maar weinig in-ear's (die van Apple dus ook al niet) maar die van Sony zitten super. Vandaar dat ik ook twijfel over de Shure's, ik heb ooit de E3 gehad en die hebben geen moment lekker gezeten. Het (briljante) geluid daargelaten, ik moest ze toch weer doorverkopen. Met zere oren muziek luisteren is geen pretje, ook al is het geluid perfect.
Ja, als je geld teveel heb...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:31 schreef kippenek het volgende:
Wellicht dat ik de Ultimate Ears eens ga proberen, de 5 range ziet er veelbelovend uit.
Niet helemaalquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Het lijkt daarom meer op een soort ik-wil-laten-zien-dat-ik-een-iPod-heb.
Deze van Apple geven ook een perfecte weergave (voor zover je bij dopjes van 'perfect' kunt spreken)quote:Die van Sony zijn erg goed inderdaad, die raad ik ook aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |