Ik was eerdser met Seatquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Nee ikwant ik heb het geraden
![]()
De nieuwe
[afbeelding]
Moest een beetje soepen omdat de naam op het front te lezen was
euhm.. nee?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Het is trouwens een citroen picasso
Ik heb al wat oude auto-katalogs doorgebladerd, maar zou niet weten welk jaartal ik ongeveer moet zoeken.quote:
ik heb m uit die van 2005 gehaald!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb al wat oude auto-katalogs doorgebladerd, maar zou niet weten welk jaartal ik ongeveer moet zoeken.
Wat is die auto lelijk van voren.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:55 schreef Modus het volgende:
Sergio Bertola. Geen zin om een nieuwe te plaatsen.
En die van 2006 ben ik kwijt...
het is foutquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:55 schreef Modus het volgende:
Sergio Bertola. Geen zin om een nieuwe te plaatsen.
En die van 2006 ben ik kwijt...
Heeft op zich wat weg van een Hispano Suiza. Maar die hebben doorgaans de reserveband aan de zijkant van de auto.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Niemand die weet wat dit is?
[afbeelding]
Hispano Suiza is (uit mn hoofd) in 1946 veranderd in Pegaso. Deze is heel wat verser. Word volgens mij zelfs nu nog gebouwd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heeft op zich wat weg van een Hispano Suiza. Maar die hebben doorgaans de reserveband aan de zijkant van de auto.
Hurtan T2+2quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze zijn gevestigd in Maracena (Granada)
hmz, die heeft m buurjongen gehad. een ford geloof ik, ik weet niet meer welk typequote:
Bugatti T101C (X)quote:Op zondag 11 december 2005 17:36 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs58.xs.to/pics/05490/fock.jpg]afbeelding][/url]
Ehmz, die grille, doet je toch gelijk denken aan Bugattiquote:Op zondag 11 december 2005 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Corvette cabrio met een Edsel neus![]()
Maar hoe het heet weet ik niet
Petite Rosalie uit 1932quote:Op zondag 11 december 2005 17:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja, maar welke
(Ten minste, ik neem aan dat we het type ook moeten noemen om de auto te raden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |