helaas, jammer.quote:
Hij is bij mij ook even helemaal verkeerd gevallen kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, nu was het toch een grap?
geen leuke grap.
oke, helaas mislukt. Ben te ver gegaan zie ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, nu was het toch een grap?
geen leuke grap.
ik was bij tiefus druk laatste tijdquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef Tjabbo het volgende:
He wat heb ik gemist?
TF is iig back. Men waar zat je?
hehehe ik lees het net ff terug. ik had alleen de shit van vanmiddag gezien en ik vond't nogal vaagjesquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
oke, helaas mislukt. Ben te ver gegaan zie ik![]()
Nah jammer dan, get over it![]()
ben er al overheenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
oke, helaas mislukt. Ben te ver gegaan zie ik![]()
Nah jammer dan, get over it![]()
beetje jammer dat ik echt op wat teentjes ben gaan staan hierquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe ik lees het net ff terug. ik had alleen de shit van vanmiddag gezien en ik vond't nogal vaagjes
snap niet dat er ook nog mensen intrappen eik![]()
Hugo vroeg bij mij op msn al wat er met je aan de hand wasquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik echt op wat teentjes ben gaan staan hier![]()
druk druk drukquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah dude. je bent een week weggeweest haast
ach je deed het okay [14.gif]quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik echt op wat teentjes ben gaan staan hier![]()
dat is het blok inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:49 schreef M5 het volgende:
[..]
ligt daar gewoon het motorblok op straat of is dat wat anders?
Mên!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
druk druk drukbeetje meegelurkt dat wel
![]()
donderdag essende avond uit
![]()
vrijdag werkenvrijdagavond brak
![]()
zaterdag werkenzaterdag uit
![]()
zondag dooooooood
maandag werkenmaandagnacht uit