"You may levae Russia, but Russia will never leave you".quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was toen niks mis mee.
Racistquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
alsof nederland nog niet vol genoeg is
neej hoor, heb niets tegen rassenquote:
Maar wel tegen Russen blijkbaar.quote:
je hebt in het algemeen iets tegen mensen?quote:
ook niet, kan het overigens goed vinden met een russinquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar wel tegen Russen blijkbaar.![]()
Rucist.![]()
Polski,quote:
dat zei ik, maar blijkbaar zijn ze er nog niet, ben nog altijd hierquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe is het met de export? Zijn de vergunningen al aangevraagd
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
maarjah jullie moeten toch ergens je zaad kwijt als jullie ons gingen exporteren
Ik heb zojuist Ynske aan een Rus aangeboden en in ruil daarvoor mag ik drie Russinnen uitzoeken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe is het met de export? Zijn de vergunningen al aangevraagd
dat heb je mij en de andere dames hier nog nooit horen zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:29 schreef Frezer het volgende:
[..], nu raak ik dat ook niet kwijt aan jullie.
TMI vrees ik,.
woensdag de overdracht?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Ynske aan een Rus aangeboden en in ruil daarvoor mag ik drie Russinnen uitzoeken.![]()
TMI!, dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:29 schreef Frezer het volgende:, nu raak ik dat ook niet kwijt aan jullie.
TMI vrees ik,.
dan tref ik je wel ergens in t centrumquote:
tuurlijk wel, van mij word ie dat toch al nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
3 russinnen? Daar ga je vast niet blij van worden hoor
Voor een bepaalde periode kunnen ze vast hun diensten wel leveren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
3 russinnen? Daar ga je vast niet blij van worden hoor
15 december.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Over 9 dagen krijg ik de sleutel.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Over 9 dagen krijg ik de sleutel.
Ziekenhuis?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]voor jou
dan moet ik naar t ziekenhuis
voor mijn polsquote:
Je komt toch niet hier in het ziekenhuis hequote:Op dinsdag 6 december 2005 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]voor jou
dan moet ik naar t ziekenhuis
Was er gebleven, vrouwen voor het uitzoekenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"You may levae Russia, but Russia will never leave you".![]()
Is trouwens nog waar ook, ik ben één keer in Rusland geweest en het is een fascinerend land.
waar is hier?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je komt toch niet hier in het ziekenhuis he
Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was er gebleven, vrouwen voor het uitzoeken
Rotterdanquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar is hier?
@plato, vertel ik je morgen wel precies
nee Utrechtquote:
Das weer iets positiefs dan toch nogquote:
Kan ook nu toch wel Cara, dan alleen straks eerder beginnen hequote:Op dinsdag 6 december 2005 11:53 schreef _Cara_ het volgende:
Bléh..nog ff volhouden Cara..![]()
* Cara wil pauze...nu!! maar moet nog 1 uurtje of zo wachten......
Minder regeltjes! wat zeg ik... geen regelsquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:45 schreef Mokster het volgende:
Alsof de tijd heeft stilgestaan: de heren proberen ons nog steeds te exporteren
En wat die illegale ruilhandeltjes betreft: dat kan natuurlijk niet he?
Wel netjes vergunningen aanvragen, leges betalen, voldoen aan alle voorwaarden, geen schijnrelaties etc. etc. etc.
Ow... enne:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is er nog!!!!
Ik heb twee pagina's terug nog die uitleg van gisteren voor je getiktquote:
Het belangrijkste is dus geregeld, je kunt nu relaxed naar de verhuizing toeleven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Zo, internet is geregeld in mn nieuwe huis.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer iets positiefs dan toch nog
Wat niet wat ik erger vind, de zin of de smiliequote:
Je vreest voor je baan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:45 schreef Mokster het volgende:
En wat die illegale ruilhandeltjes betreft: dat kan natuurlijk niet he?
Wel netjes vergunningen aanvragen, leges betalen, voldoen aan alle voorwaarden, geen schijnrelaties etc. etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |