Ik weet het, ik berust in mijn lotquote:Op maandag 5 december 2005 22:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je weet het: ik word altijd zeer opgewonden van die heerlijk ingewikkelde, filosofische hersenspinsels van je.
quote:Het woord "trio" is mij bekend, maar ik denk dat ik toch echt te blond ben voor het woord "permutaties".
Uiteraard is het in dit geval optie nummer 2quote:per·mu·ta·tie (de ~ (v.), ~s)
1 [wisk.] verschikking van elementen => verplaatsing
2 [wisk.] berekening van het aantal mogelijke verschillende rangschikkingen
3 tekstbewerking
Ik heb de hele avond niet gepost, dus ik ben onschuldigquote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef QyRoZ het volgende:
Jullie gaan te snel.
Oude manquote:
Dat was al wel duidelijk toen hij niet meer allemaal bij kon houden. En ooit was hij nr. 1 op Fok!quote:
Tijd dat hij werkloos wordt.... nofi Q.quote:Op maandag 5 december 2005 23:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was al wel duidelijk toen hij niet meer allemaal bij kon houden. En ooit was hij nr. 1 op Fok!.
+1 subtielquote:Op maandag 5 december 2005 23:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tijd dat hij werkloos wordt.... nofi Q.
Daar word ik echt niet jonger van hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 23:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tijd dat hij werkloos wordt.... nofi Q.
Ik heb er naar gekeken, Q, en je wordt nooit meer jongerquote:Op maandag 5 december 2005 23:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar word ik echt niet jonger van hoor.![]()
Zeg, reeksfossiel, een beetje minder mag ook welquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb er naar gekeken, Q, en je wordt nooit meer jonger.
die ouderen van tegenwoordig... geen respect meer he..quote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, reeksfossiel, een beetje minder mag ook wel.
Een beetje minder wat?quote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, reeksfossiel, een beetje minder mag ook wel.
Badjak of Setan graagquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
En sambal bij?
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]die heeft een scriptje gebouwd dat het automatisch gebeurt
Ik ben nog steeds singlequote:Op dinsdag 6 december 2005 09:34 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
kun jij dan aan 2 kanten gebruikt wordenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun jij dan aan 2 kanten gebruikt worden
* Ynske moet maar snel haar gedachten ergens anders op richten
ik heb een gruwelijke hekel aan bananen, word al misselijk als ik ze alleen al ruik, laat staan moet eten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:49 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
wrm bananen niet? banaan met chocolade is fijn hoor
Omdat je nou eenmaal niet alles kunt lustenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb een gruwelijke hekel aan bananen, word al misselijk als ik ze alleen al ruik, laat staan moet eten.
en waarom? ik zou t niet weten
Check!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
iets nuttigs doen hier op school ofzo
Yep!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:34 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Daar doe ik aan mee!quote:
Vertel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |