Schuif die pure maar door naar mij!quote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef _Cara_ het volgende:
oké dan .. nu spring ik echt uit de band...1 chocolade-pepernoot...wel witte chocolade hé...
jij moet eens flink volgepropt wordenquote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef _Cara_ het volgende:
oké dan .. nu spring ik echt uit de band...1 chocolade-pepernoot...wel witte chocolade hé...
Eten alle mannen alleen maar puur chocolade? Het lijkt iig wel zo..quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schuif die pure maar door naar mij!![]()
Maak jij dan de volgende!! ben wel eens benieuwd wat dat dan gaat worden..quote:
ik verdun mijn chocola niet met pepernoot, ik gebruik het pure spulquote:Op maandag 5 december 2005 20:25 schreef _Cara_ het volgende:
Hier zijn de pure chocolade -pepernoten....enjoy..of nog beter verdeel ze onder diegene die ook wil..![]()
vraag een TT verandering aan in de feedback dan.. of zal ik een plaatje van een hockeymeisje in de OP zetten?quote:
Stond er gister al inquote:Op maandag 5 december 2005 20:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Maak jij dan de volgende!! ben wel eens benieuwd wat dat dan gaat worden..
Blijf je dan ook 300 posts langquote:Op maandag 5 december 2005 20:29 schreef _Cara_ het volgende:
nee!!
Ik vind de TT goed..![]()
300 posts kan ik wel naar ghhet woord chocolade kijken..![]()
Dank uquote:Op maandag 5 december 2005 20:18 schreef nixxx het volgende:
- Wil je klagen over de Modcat? pech dan, dat mag niet van Litpho
Dan maak ik de volgende... iets met..... mannen.. moet alleen nog ff denken wat..quote:
Toch wel even melis?quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 20:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan maak ik de volgende... iets met..... mannen.. moet alleen nog ff denken wat..![]()
Ik ga slapen, van het weekend heb ik zo ontzettend weinig geslapen, dus ga ik nu op tijdquote:
Plaatje doetutniet,quote:Op maandag 5 december 2005 20:18 schreef nixxx het volgende:
p.s. Ellen Hoog: http://photos1.blogger.com/img/73/1209/1024/oranje2a.jpg
Toch ff luisteren nu.. Pink floyd!!quote:Op maandag 5 december 2005 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
Fok radio is kut
Psychologie iets?quote:Op maandag 5 december 2005 20:41 schreef _Cara_ het volgende:
Zo nog ff naar mijn aangevraagde liedje luisteren en dan ga ik maar wat studeren als er toch geen FOK!radio te luisteren is..
Nopu ja, ik hoopte dat dat op het plaatje te zien was,quote:
Heb je dr nooit gezien?quote:Op maandag 5 december 2005 20:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nopu ja, ik hoopte dat dat op het plaatje te zien was,.
quote:
Lekker he!quote:Op maandag 5 december 2005 20:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
, jawel, plaatjes in het vorige topic.
Ja... en bij deze beam ik ook gelijk wat van mn energie over ..altijd handig...quote:
als stalker moet je toch een beetje je best doen toch?quote:Op maandag 5 december 2005 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg, houd me niet zo in de gaten
die had ik net in de op gezetquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja... en bij deze beam ik ook gelijk wat van mn energie over ..altijd handig...![]()
idd.. wat een gekl**tquote:Op maandag 5 december 2005 20:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Grmmmbl
kut foto stopt er steeds mee
GMTA!quote:Op maandag 5 december 2005 20:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
die had ik net in de op gezet
hmmm energie.. lekker
dan krijg je wat energie terug... heb genoeg door die chocolaquote:Op maandag 5 december 2005 20:51 schreef _Cara_ het volgende:
Mannen en vrouwenplaatjes...Oké dit is dan voor mij het teken om wat te gaan doen.. ben wel moe, maar goed 1,5 uur moet lukken..
btw ik ga als ik tijd heb mannenplaatjes zoeken.. in alle varianten welteverstaan!! (nou nee niet alle.)
Dat kloptquote:Op maandag 5 december 2005 20:53 schreef _Cara_ het volgende:
das idd een mooie meid!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |