Schuif die pure maar door naar mij!quote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef _Cara_ het volgende:
oké dan .. nu spring ik echt uit de band...1 chocolade-pepernoot...wel witte chocolade hé...
jij moet eens flink volgepropt wordenquote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef _Cara_ het volgende:
oké dan .. nu spring ik echt uit de band...1 chocolade-pepernoot...wel witte chocolade hé...
Eten alle mannen alleen maar puur chocolade? Het lijkt iig wel zo..quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schuif die pure maar door naar mij!![]()
Maak jij dan de volgende!! ben wel eens benieuwd wat dat dan gaat worden..quote:
ik verdun mijn chocola niet met pepernoot, ik gebruik het pure spulquote:Op maandag 5 december 2005 20:25 schreef _Cara_ het volgende:
Hier zijn de pure chocolade -pepernoten....enjoy..of nog beter verdeel ze onder diegene die ook wil..![]()
vraag een TT verandering aan in de feedback dan.. of zal ik een plaatje van een hockeymeisje in de OP zetten?quote:
Stond er gister al inquote:Op maandag 5 december 2005 20:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Maak jij dan de volgende!! ben wel eens benieuwd wat dat dan gaat worden..
Blijf je dan ook 300 posts langquote:Op maandag 5 december 2005 20:29 schreef _Cara_ het volgende:
nee!!
Ik vind de TT goed..![]()
300 posts kan ik wel naar ghhet woord chocolade kijken..![]()
Dank uquote:Op maandag 5 december 2005 20:18 schreef nixxx het volgende:
- Wil je klagen over de Modcat? pech dan, dat mag niet van Litpho
Dan maak ik de volgende... iets met..... mannen.. moet alleen nog ff denken wat..quote:
Toch wel even melis?quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 20:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan maak ik de volgende... iets met..... mannen.. moet alleen nog ff denken wat..![]()
Ik ga slapen, van het weekend heb ik zo ontzettend weinig geslapen, dus ga ik nu op tijdquote:
Plaatje doetutniet,quote:Op maandag 5 december 2005 20:18 schreef nixxx het volgende:
p.s. Ellen Hoog: http://photos1.blogger.com/img/73/1209/1024/oranje2a.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |