Betekent dat dan dat we ook niet mogen zeggen dat ze bijvoorbeeld op Jaggle te vinden zijn?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef Duiveltja het volgende:
Even een reminder.
[..]
Mochten de foto's uitlekken, dan zullen deze (misschien) te vinden zijn op de FOK! weblog.
Zolang je geen link naar Jaggle geeft geloof ik wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:00 schreef crackhead het volgende:
[..]
Betekent dat dan dat we ook niet mogen zeggen dat ze bijvoorbeeld op Jaggle te vinden zijn?
Maar linken naar de weblog maag wel neem ik aan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef Duiveltja het volgende:
Even een reminder.
[..]
Mochten de foto's uitlekken, dan zullen deze (misschien) te vinden zijn op de FOK! weblog.
Hoax. Dat is zij niet op die foto.quote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
vkmag.com had hem ook al.
Ook fijn.quote:Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hoax. Dat is zij niet op die foto.
Hoofdredacteur Playboy verbaasde zich erover dat ie was uitgelekt..quote:
Op de FP staat gewoon een link hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:36 schreef Larafairy het volgende:
NIET DUS!
Maarre... wat is nu het spannende aan deze foto?
Laatste waarschuwing! Geen links naar Playboyfoto's plaatsen! Zie de FAQ.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:36 schreef Larafairy het volgende:
NIET DUS!
Maarre... wat is nu het spannende aan deze foto?
Laatste waarschuwing! Geen links naar Playboyfoto's plaatsen! Zie de FAQ.
No shit, ik moest alleen lachen om die bestandsnaamquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:34 schreef Copycat het volgende:
Dit is dan ook niet de FP, maar het Forum. En hier gelden dus de forum regels.
Mijn post was dan ook niet aan jou gerichtquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:36 schreef Molluck het volgende:
No shit, ik moest alleen lachen om die bestandsnaam![]()
Als je ze nou even aan mij doormailt, gooi ik ze wel op m'n weblog....quote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef alwaysleft het volgende:
Ik krijg alle Playboy foto's aanstaande zaterdag in mijn mailbox![]()
Gewoon even wat bekende weblogs afgaan, dan zie je dat iedereen die foto's zaterdag in z'n mailbox kan hebben.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je ze nou even aan mij doormailt, gooi ik ze wel op m'n weblog....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |