Het was een typetje van Slash, peaceman.quote:Op maandag 5 december 2005 18:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoek de verschillen Pyl![]()
Ja!quote:Op maandag 5 december 2005 19:17 schreef pyl het volgende:
Nicole Kidman?
quote:Op maandag 5 december 2005 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
Ooooooh....
't is dus eigenlijk 'Van kooten, de Bie en Slash' ? [afbeelding]
Nope, heel wat jonger.quote:Op maandag 5 december 2005 19:24 schreef fanneke het volgende:
Raquel Welch?
Hmmm, heeft ze op deze foto wel iets van weg, maarquote:Op maandag 5 december 2005 19:25 schreef peaceman het volgende:
Britney?
Ik vond er nog wel goed uitzien op haar 65e.quote:
Ach, ik was op dreef.quote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef pyl het volgende:
Adriana La Cerva (maar hoe ze bij de burgerlijke stand heet?).![]()
You've done some research, my dear!
quote:Op maandag 5 december 2005 19:04 schreef Treinhomo het volgende:
Welkom bij RJP voor Dummies
RJPvD nu ook op de Fok! Wyccie !
nee Lucy is het niet.quote:Op maandag 5 december 2005 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat Lucy uit Dallas?
Een andere zeep-actreutel ?quote:Op maandag 5 december 2005 19:47 schreef fanneke het volgende:
nee Lucy is het niet.
Ook geen Dynastyquote:Op maandag 5 december 2005 19:52 schreef peaceman het volgende:
Dynastie?
Ja dat is ze. Intussen 51 jaren 'jong' en vele kilootjes zwaarder.quote:Op maandag 5 december 2005 19:55 schreef Treinhomo het volgende:
Is dat Catherine Bach ? [afbeelding]
Wow!quote:Op maandag 5 december 2005 23:12 schreef peaceman het volgende:
Alicia S.
ze heeft t koud...quote:
Nee.quote:
Te luchtig gekleed, enzo.quote:Op maandag 5 december 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
ze heeft t koud...
Je moet gewoon zeggen wat je als eerste te binnen schiet want je weet gewoon nooit of je het goed hebt je kunt het tenslotte zomaar goed hebben tong dus ik zou zeggen gewoon zeggen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wel zoiets lijkt me ik wist ook dat ze het niet was maar voor hetzelfde geld is ze het wel en moet ik weer achteraf zeggen dat ik het al dacht.
Ehm, nee. Wie is dat?quote:Op maandag 5 december 2005 23:35 schreef Neleos het volgende:
Nikki Cox?
Nee hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 23:35 schreef dartfanaat het volgende:
Is het een van "Charlie's Angels"?
quote:Op maandag 5 december 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
ze heeft t koud...
Nee!quote:
Hè hè!quote:Op maandag 5 december 2005 23:56 schreef dartfanaat het volgende:
Er is nog een andere naam genoemd..Raquel Welch
Ik ben me van geen kwaad bewust.quote:Op maandag 5 december 2005 23:56 schreef Treinhomo het volgende:
Wanneer is die naam gevallen dan ?
Toen jullie nog in de knakenbak met ouwe tangen zaten te grabbelen ?
Wat, precies om 12 uur?quote:
Dat van dat puntje....quote:
Jij, met je muts!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat, precies om 12 uur? [afbeelding]
Ik heb geen zin om dat bij te houden, maar als jij dat wel zou willen doen (of iemand anders), be my guest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:07 schreef dartfanaat het volgende:
Dat van dat puntje....
Zullen we volgend jaar echt eens met een puntensysteem werken, of lijkt jullie dat niks?
ik denk maar even hardop
quote:
Wat heeft u dat weer fraai omschreven!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:34 schreef Gellius het volgende:
Is de gitarist alleen maar gitarist of is hij gitarist ten dienste van een collectief?
quote:
Hij is, of was moet ik opzoeken, lid van een bekend engels collectiefquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:34 schreef Gellius het volgende:
Is de gitarist alleen maar gitarist of is hij gitarist ten dienste van een collectief?
Postzegelverzamelaar of sigarenboer is het meer een type voorquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:47 schreef Gellius het volgende:
Het is wel een doetje, hè?
En die bekendere broer doet zijn dingetje in hetzelfde collectiefje, neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef Berkery het volgende:
Ik had gedacht dat ie niet zo moeilijk zou zijn, hij lijkt nogal veel op zijn bekendere broer
Ja, en nee, niet Knopfler. Zijn collectief bestaat al wat langer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef pyl het volgende:
[..]
En die bekendere broer doet zijn dingetje in hetzelfde collectiefje, neem ik aan?
Edit: wacht even, is het de broer van Mark Knopfler?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:03 schreef pyl het volgende:
Is het de broer van Ray Davies dan?
Je ziet, ik gok maar wat.![]()
Verdorie, dat ik die niet herken.quote:
Zij heeft vast nog nooit van Hollywoodtape gehoord...quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:12 schreef pyl het volgende:
Mooi jasje, dat wel.
Nu zie ik waarom die trek om de mond mij toch bekend voorkwam.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:03 schreef pyl het volgende:
Is het de broer van Ray Davies dan?
Je ziet, ik gok maar wat.![]()
Correct.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:23 schreef peaceman het volgende:
Juliette Lewis, ook zangeres trouwens.
Yep, Nederlander.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:43 schreef Tokay het volgende:
Schrijver?
Ik wil dat best voor mijn rekening nemen. Lijkt me ook wel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dat bij te houden, maar als jij dat wel zou willen doen (of iemand anders), be my guest.
Onbedreigd aan kopquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:15 schreef Berkery het volgende:
Voorlopige ranglijst:
[ code verwijderd ]
Het punt is dat het vrijblijvende karakter van RJPvD dan in gevaar komt... Nu gaat het om de lol, dan om de punten. Ik ben niet voor en ook niet helemaal tegen, maar zie wel wat negatieve aspecten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dat van dat puntje....
Zullen we volgend jaar echt eens met een puntensysteem werken, of lijkt jullie dat niks?
ik denk maar even hardop
Dat zeg je alleen maar omdat ik op de eerste plek staquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het punt is dat het vrijblijvende karakter van RJPvD dan in gevaar komt... Nu gaat het om de lol, dan om de punten. Ik ben niet voor en ook niet helemaal tegen, maar zie wel wat negatieve aspecten.
Dat zou toch alleen een kwestie van tijd zijn... zie muz-triviaquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ik op de eerste plek sta![]()
Wat erg dat ik hem niet herkende.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef Berkery het volgende:
Guus Kuijer is correct
Meneer Frits, ik lees net dat hij overleden is ...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:26 schreef Tokay het volgende:
Meneer Philips.
O.... dat wist ik niet. Wat jammer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:28 schreef Z het volgende:
Meneer Frits, ik lees net dat hij overleden is ...
Daar zie je dan ook gelijk de nadelen van competitie. Dat iemand op een songtekst-vraag van mij een antwoord gaf waar achter de gezochte naam ook nog lyrics stond deed voor mij de deur dicht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou toch alleen een kwestie van tijd zijn... zie muz-trivia![]()
Was dat niet PeckingDuck?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zie je dan ook gelijk de nadelen van competitie. Dat iemand op een songtekst-vraag van mij een antwoord gaf waar achter de gezochte naam ook nog lyrics stond deed voor mij de deur dicht.
Ik weet het niet meer, het zou die Japanner ook nog geweest kunnen zijn. Hij, en ook anderen, weten het juiste antwoord vaak opeens weer als er hints gegeven zijn die google-mogelijkheden geven.quote:
Eens, dat wordt ook niet gewaardeerd... De japanner had het geloof ik redelijk afgeleerd op een bepaald moment. Zag toevallig dat ie laatst weer in de fout ging.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, het zou die Japanner ook nog geweest kunnen zijn. Hij, en ook anderen, weten het juiste antwoord vaak opeens weer als er hints gegeven zijn die google-mogelijkheden geven.
Ja, daar gaat het om, heb ik ook bepleitquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef pyl het volgende:
En RJPvD moet natuurlijk vrijblijvend zijn, daar gaat het toch allemaal om?
Bij andere spelletjes op Fok! waarbij de punten ook worden bijgehouden moet dan ook degene die het juiste antwoord had ook de nieuwe vraag stellen. Dat is wel zo eerlijk maar komt de snelheid niet ten goede en maakt het allemaal wel een beetje (te) formeel. Dat past hier niet vind ik. RJPvD moet je niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:44 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar andere op- en aanmerkingen. Er zijn al opmerkingen gemaakt, die zeker hout snijden.
Ik was zomaar wat aan het brainstormen. Als het wordt "afgewezen", even goede vrienden hoor. Zal met net zoveel plezier hier deelnemen.
Potverpyllekes, we lijken het eens te zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef pyl het volgende:
Ik ben tegen!![]()
D'r is al competitie genoeg in de wereld.![]()
En RJPvD moet natuurlijk vrijblijvend zijn, daar gaat het toch allemaal om? (Voor alle duidelijkheid: dit is een retorische vraag.)![]()
Godverdescrut, verbaast je dat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Potverpyllekes, we lijken het eens te zijn![]()
ZEG!quote:
Het was een retorische vraag, peace.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:50 schreef peaceman het volgende:
Ja, daar gaat het om, heb ik ook bepleit![]()
Ik ben het eens met Pyl, Scrut en Peaceman... en dan vooral om de punten die hierboven door Scrut uiteengezet worden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij andere spelletjes op Fok! waarbij de punten ook worden bijgehouden moet dan ook degene die het juiste antwoord had ook de nieuwe vraag stellen. Dat is wel zo eerlijk maar komt de snelheid niet ten goede en maakt het allemaal wel een beetje (te) formeel. Dat past hier niet vind ik. RJPvD moet je niet te serieus nemen.
O ja, jij woont op de Biblebelt,hè? Excuses.quote:
Weet ik, daarom heb ik ook even gereageerd.quote:
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu ik Diaan's bijdrage gelezen heb kan ik het daar niet meer mee eens zijn![]()
Kijk, en ik ben het daar weer mee eens. En zo wordt het toch nog vanzelf kerstmis.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ik Diaan's bijdrage gelezen heb kan ik het daar niet meer mee eens zijn![]()
Bells will be ringing....quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Kijk, en ik ben het daar weer mee eens. En zo wordt het toch nog vanzelf kerstmis.
Jij loopt wel vaker hard van stapel, hè?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
Bells will be ringing....
All I want for Chrismas.....
Er is een kindeke geboren....
![]()
Arme Flappiequote:Op dinsdag 6 december 2005 15:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Kijk, en ik ben het daar weer mee eens. En zo wordt het toch nog vanzelf kerstmis.
Ow is dat zo?? Wanneer nog meer dan? het kwam door jouw opmerking over kerstmis trouwensquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Jij loopt wel vaker hard van stapel, hè?![]()
kom op zegquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:09 schreef dartfanaat het volgende:
Vrienden en vriendinnen van RjPvD. Ik heb genoeg gelezen. Dank jullie wel voor de motivatie's en hoe meer ik ze bekijk, hoe meer ik denk: "jullie hebben gelijk".
Zoals gezegd zal ik met evenveel plezier blijven deelnemen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kom op zeg
laat je niet zo snel afserveren.
hup!
tegenaanval
nieuwe argumenten
laat iedereen maar eens zweten en vrezen.......
Juistem.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh wacht, Gauss?
Correctquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:48 schreef Berkery het volgende:
Nigel Planer
Ken je Coupling ook?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef Berkery het volgende:
* Berkery heeft sinds Sinterklaas drie seizoenen 'Bottom' op DVD, eens kijken of ik The Young Ones van de kerstman kan krijgen![]()
Bekend probleemquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:32 schreef Berkery het volgende:
Er zijn nog zoveel dingen die ik wel op DVD wil hebben, ik ben alleen bang dat ik geen tijd heb om er ooit naar te kijken![]()
Een bekende tenor, ja.quote:
Niet Carreras.quote:
Hmmm, bijna goed.quote:
De naam van meneer is in ieder geval correct geschreven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:45 schreef pyl het volgende:
Dat schijnt mij Placido Domingo toe. (Klopt dat wel?)
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:57 schreef tong80 het volgende:
Charlie Gaul ?
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:05 schreef brother52 het volgende:
Zakk Wylde ziet er heel anders uit.
Hij:quote:
Nee, muzikant. Topper hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:07 schreef fanneke het volgende:
Ton van Rooyen?
O die.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef brother52 het volgende:
Hij:
[afbeelding]
Gitarist van Ozzy en Black label society
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:10 schreef pyl het volgende:
[..]
O die.Nee, een muzikant, zoals gezegd.
Zeg Brother, jij wist zeker niet dat Zakk ook postzegels spaart hè?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef Tokay het volgende:
Is dat Spinvis?
Whahahahaaaquote:
Ach, Foto, eigenlijk kan ik er niet over oordelen. Ik heb alles van Spinvis en niets van Slash (en zijn companen van dat puberbandje).quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:26 schreef fotoloog het volgende:
Whahahahaaa
Ben jij geen puber geweest dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, Foto, eigenlijk kan ik er niet over oordelen. Ik heb alles van Spinvis en niets van Slash (en zijn companen van dat puberbandje).
Zeker, maar toen bestond Guns 'n Roses nog niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:34 schreef fotoloog het volgende:
Ben jij geen puber geweest dan?
Beatles wel al? Of was dat ook te vroeg geschat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker, maar toen bestond Guns 'n Roses nog niet.![]()
Lombroso zou hier wel raad mee weten......quote:
Wis en waarachtig wel.....anno 1985quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker, maar toen bestond Guns 'n Roses nog niet.![]()
Tjezus, en dat noemt zich muziekkenner!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:37 schreef peaceman het volgende:
Beatles wel al? Of was dat ook te vroeg geschat?
Was jij toen nog steeds aan het puberen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:38 schreef fotoloog het volgende:
Wis en waarachtig wel.....anno 1985
Of: hoe haal je een sneer uit zijn verbandquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Tjezus, en dat noemt zich muziekkenner!![]()
Toch hebben die rockertjes wel een paar prachtige nummers gemaakt:quote:De Beatles hielden er in 1970 mee op, die Amerikaanse rockertjes met hun overdaad aan tattoos begonnen in 1986.![]()
Ik puberde tot aan m'n 30equote:Op dinsdag 6 december 2005 19:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Was jij toen nog steeds aan het puberen?
![]()
Dat doet elke goede gitarist toch?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeg Brother, jij wist zeker niet dat Zakk ook postzegels spaart hè?![]()
QED.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:43 schreef peaceman het volgende:
Of: hoe haal je een sneer uit zijn verband
Die ken ik niet, maar ik kán het me gewoonweg niet voorstellen.quote:Toch hebben die rockertjes wel een paar prachtige nummers gemaakt:
Civil War
Estranged
om er 2 te noemen...
Probeer het toch eens.. zeker niet alles is goed, maar ook zeker niet alles is slecht...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:49 schreef pyl het volgende:
Die ken ik niet, maar ik kán het me gewoonweg niet voorstellen.![]()
Heb je ook zijn salaris?quote:
Zei je iets, lurker?quote:
Je bent gewoon jaloers!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:36 schreef Treinhomo het volgende:
Moet wel.
Je hebt die midlife-crisis bak van 'm toch gezien ?
Ik ben gewoon een distinguished gentleman...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:38 schreef Tokay het volgende:
Je bent gewoon jaloers!
Met je bolhoedje.
Hij heeft zelfs twéé trouwringen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:37 schreef Z het volgende:
Hij lijkt me getrouwd Tokay, pech voor je.
Naar verluidt kan hij goed bongo spelen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:42 schreef Z het volgende:
Kan hij koken en goed schoonmaken, ander hoef ik hem niet.
En zijn er ook mensen die daar hun zuurverdiende geld voor over hebben ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef Tokay het volgende:
Naar verluidt kan hij goed bongo spelen.
Nakend. Midden in de nacht.
Dat was een enorme hint, Z. Snap dat dan!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef Z het volgende:
Huuuu.
Wat is er koetsier ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef Z het volgende:
Huuuu.
Waar is Arendsoog als je m nodig hebt...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat is er koetsier ?
Struikrovers ?
Huuuuuu!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat was een enorme hint, Z. Snap dat dan!
Die zal wel homno-erotisch verstoppertje aan 't spelen zijn met Witte Veder...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:48 schreef peaceman het volgende:
Waar is Arendsoog als je m nodig hebt...![]()
Tja in elk geval konden ze nog niet samen trouwen toen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die zal wel homo-erotisch verstoppertje aan 't spelen zijn met Witte Veder...
Huuuuuu! Dat dachten de buren van meneer ook, toen zij hem nakend (en stoned) midden in de nacht op zijn bongo zagen trommelen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:48 schreef Z het volgende:
Huuuuuu!
Levensdoel gehaaldquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Huuuuuu! Dat dachten de buren van meneer ook, toen zij hem nakend (en stoned) midden in de nacht op zijn bongo zagen trommelen.
De politie kwam om hem te arresteren (in zijn eigen huis!!), et voilà: ook deze Hollywoodacteur (met een achternaam die meestal fout wordt geschreven) had zijn 15 minutes of shame...
Dat hele verhaal slaat als een lul op een drumstel...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:53 schreef Tokay het volgende:
Huuuuuu! Dat dachten de buren van meneer ook, toen zij hem nakend (en stoned) midden in de nacht op zijn bongo zagen trommelen.
De politie kwam om hem te arresteren (in zijn eigen huis!!), et voilà: ook deze Hollywoodacteur (met een achternaam die meestal fout wordt geschreven) had zijn 15 minutes of shame...
Op een bongo, bedoel je?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:58 schreef Treinhomo het volgende:
Dat hele verhaal slaat als een lul op een drumstel...![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:06 schreef Z het volgende:
Ik heb een hekel aan bongo's
Dizkriminaazie !!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:06 schreef Z het volgende:
Ik heb een hekel aan bongo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |