oh nee hé!! word weer slapen metquote:Op maandag 5 december 2005 20:56 schreef creno het volgende:
de sint was mijn goed gezind
ik hoefde maar te gapen
en de sint zag dat hij Ryan_R nog een nachtje liet slapen
euhmmm, ik was het eigenlijk niet echt van plan. Ik ben niet zo'n hondenfan eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goh, toevalligGa je nou ook nog Nintendogs kopen/krijgen?
quote:Op maandag 5 december 2005 02:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
heerlijk tussen de gereformeerden, maar volgens recentelijk onderzoek blijkt daar de homotollerante hoger dan in de grote 4 steden
Ik ben niet bepaald een zichtbare homo (ik heb mijn directe collega's enkele maanden voor de gek gehouden, en de dames op de marketingafdeling naast ons hebben nog steeds niets in de gaten). Dus reacties lok ik niet echt uit.quote:Op maandag 5 december 2005 02:06 schreef wonderer het volgende:
Nou, met al die allochtonen hier weet ik het niet. Maar daar kunnen SJ en Ang vast meer over vertellen. Ik ken weinig Veenendalers.
Nee hoor, dat lijkt alleen maar zoquote:Op maandag 5 december 2005 21:12 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
[..]
Joehoe. Dat klinkt wel een beetje nichterig, hè?[/sub]
Ga maar vast me je k... oh wacht, jij bent Vlarp.quote:
Oeh, ook al zo lekker dichtbijquote:Op maandag 5 december 2005 21:05 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Harder fluiten, ik sliep al lang.
Ik woon in de componistenbuurt. Hoezo? Wou je een Veenendaal-meet organiseren bij mij thuis?
En het is AnGabhar, Iers voor 'de Steenbok'.
Goed idee, de douche van mijn maatje lekte nog steeds dus ik heb het zonder gedaan vandaag.quote:
Een douche hóórt toch te ehm... lekken als je eronder staat?quote:Op maandag 5 december 2005 21:18 schreef wonderer het volgende:
Goed idee, de douche van mijn maatje lekte nog steeds dus ik heb het zonder gedaan vandaag.
laat maar eens een foto van je zien..... dan zullen we wel eens oordelen, veel homo's denken dat je het niet aan ze ziet terwijl ze met hun chanel tasje op schoot, hun lipgloss opdoenquote:Op maandag 5 december 2005 21:12 schreef AnGabhar het volgende:
Ik ben niet bepaald een zichtbare homo (ik heb mijn directe collega's enkele maanden voor de gek gehouden, en de dames op de marketingafdeling naast ons hebben nog steeds niets in de gaten). Dus reacties lok ik niet echt uit.
Joehoe. Dat klinkt wel een beetje nichterig, hè?[/sub]
Okee, okee. De afvoer van de douche lekte.quote:Op maandag 5 december 2005 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een douche hóórt toch te ehm... lekken als je eronder staat?
KROM LIG IK ER VANquote:Op maandag 5 december 2005 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Het zit gewoon muzikaal goed in elkaar, die CD, lekkere arrangementen..
#.. ik zag je staan, met een banaan, en ik hield van jou ..#
Hmmm, ik heb daar een veel leukere versie van. Iets vlotter en melodieuzer gezongen. Hebben wij verschillende cd's?quote:Op maandag 5 december 2005 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Het zit gewoon muzikaal goed in elkaar, die CD, lekkere arrangementen..
#.. ik zag je staan, met een banaan, en ik hield van jou ..#
Speciaal voor jou dan, een dubbelzinnig liedje.quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef keizerpinguin het volgende:
KROM LIG IK ER VAN![]()
en niet omdat ik die banaan op een bepaalde plek wilde hebben!!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
Wie riep daar op uiterst nichterige wijze joehoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |