Je bent dus toch een mietjequote:Op dinsdag 6 december 2005 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Die baardstoppels tegen m'n zak lijkt me zo ruw.
Checkquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:20 schreef Metro2005 het volgende:
dikke buiken
Checkquote:veel okselhaar
Checkquote:een bilspleet
Vandaar dat je geen fotoboek hebt geactiveerd....quote:
Je bent een modepopje, vast heel lief maarreh.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:16 schreef descendent1 het volgende:
Wat die muzieksmaak betreft kom ik in aanmerking, ware het niet dat ik geen bouwvakker ben, en tevens geen vrijgezel ben...
Verder ben ik uiteraard onmetelijk knap...![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent een modepopje, vast heel lief maarreh.....
Mijn fotoboek staat gewoon aan hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Vandaar dat je geen fotoboek hebt geactiveerd....![]()
![]()
Is die foto in je fotoboek niet van jou dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Niet iedereen die geen harige zweterige bilspleet heeft is een modepopje hoor...
![]()
Even gechecked. De harige bilspleet kan ik niet ontdekken...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Is die foto in je fotoboek niet van jou dan?
Jij bent leuk om dat je vader bent. Jonge papa's zijn geilquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Even gechecked. De harige bilspleet kan ik niet ontdekken...
Grapjas...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Is die foto in je fotoboek niet van jou dan?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef Chanandler het volgende:
Yeey nóg eentje die de wereld naar zijn ideaal misvormd beeld probeert te vormen
Dikke buik heb ik niet, okselhaar groeit bij mij amper en een bilspleet heeft als het goed is iedereen die zonder stoma wil schijten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:20 schreef Metro2005 het volgende:
Qua muziek kan ik me er wel in vinden maar bij bouwvakkers krijg ik toch altijd beelden van dikke buiken, veel okselhaar en een bilspleet voor mijn ogen.
Tis maar waar je op valt
quote:Op maandag 5 december 2005 18:03 schreef Xennia het volgende:
Misschien moet je eens buiten Friesland kijken?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een beetje vent is een klootzak met heeft een klein hartje,heeft een eigen mening, humor en kan zichzelf onderhouden.. en ohja.. natuurlijk een lekker lijf.
Klaar.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Vergeet de voetbal, Madonna
en VNV nation ( for god sake
) ..
Een beetje vent is een klootzak met een klein hartje,heeft een eigen mening, humor en kan zichzelf onderhouden.. en ohja.. natuurlijk een lekker lijf.
Klaar.
Is ook niet mijn idee van een leuke avondquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Die baardstoppels tegen m'n zak lijkt me zo ruw.
Ja hallo, met zo'n neus maak je echt geen kansquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ik even blij dat ik buiten het voetbal om helemaal NIET aan dat profiel voldoe, straks vielen alle heaumaux nog op me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |