Ok dus je stinkt wel uit je smoel?quote:Op maandag 5 december 2005 17:49 schreef Roellio het volgende:
Hier
Serieus... ik vertoon 95% overeenkomsten met je lijstje!
Ik ben een toffe échte man!
Ik ben leraar... koffie en sigaretten is wat ik je brom!quote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ok dus je stinkt wel uit je smoel?![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben leraar... koffie en sigaretten is wat ik je brom!
Het is maar waar je van houdt!quote:Op maandag 5 december 2005 17:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik stel me een bouwvakker toch iets anders voor maar je komt op het MISSCHIEN-lijstje.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
houdt van GreenDay, Madonna, NineInchNails en VNV-Nation
Gewoon, een liefhebberquote:Op maandag 5 december 2005 17:52 schreef Maikuuul het volgende:
Je hebt hier de perfecte man !
Maar gek, je bent zelf een man, ben je soms ghey ?
Lees: stinkt en je ziet constant ze bilnaad die glimt door het zweet wat van zijn oksels zo over zijn behaarde rug af sijpelt en dan lekker die zweetreet in gaat...quote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
Een beetje man lijkt op een bouwvakker
quote:Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef Baserunner het volgende:
Ik voldoe niet aan je belachelijke eisen, misschien moet je zelf maar eens veranderen
quote:Op maandag 5 december 2005 17:56 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Lees: stinkt en je ziet constant ze bilnaad die glimt door het zweet wat van zijn oksels zo over zijn behaarde rug af sijpelt en dan lekker die zweetreet in gaat...
eerste keer dat ik iemand heatwave lief zie noemenquote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
Waarom zijn er zo weinig lekkere binken met uitstraling. Of het zijn puberale modepopjes met zo'n schoudertas, of pukkelige nerds of Heatwave-achtige lieverdjes met een sexappeal van -3.
Een beetje man lijkt op een bouwvakker, houdt van GreenDay, Madonna, NineInchNails en VNV-Nation, houdt van voetbal maar niet te en is geen modepopje maar rantsoeneert wel zijn okselzweet en slechte ademmomenten.
fotoboek gecheckt - hetero vermomd als homo --->quote:Op maandag 5 december 2005 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
OMGsmerig topic dit, ik ga niet meer posten !
TS bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Madonna én Green Day houden? Bestaan zo'n persoon dan? Madonna is nichten muziek en Green Day is alles behalve homo-muziek.
Mwa.quote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
en Green Day is alles behalve homo-muziek.
Ze houden wel van elkaarquote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Madonna én Green Day houden? Bestaan zo'n persoon dan? Madonna is nichten muziek en Green Day is alles behalve homo-muziek.
Ben ik allemaalquote:Op maandag 5 december 2005 18:16 schreef THeeF het volgende:
Ik doe een voorbeeld:
Blond, Mooi figuur, niet te oud, slim, cup c of groter...
Wordt 't dan niet 'ns tijd om je profiel aan te passen?quote:
Mooi, misschien dat jullie kunnen datenquote:Op maandag 5 december 2005 17:49 schreef Roellio het volgende:
Hier
Ik lijk alleen niet op een bouwvakker, maar kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben.
Ik wil niet daten, het gaat me om het straatbeeld.quote:Op maandag 5 december 2005 18:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mooi, misschien dat jullie kunnen daten![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 18:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Bestaan er geen ghey forums voor jouw ???![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 18:16 schreef THeeF het volgende:
Ik doe een voorbeeld:
Blond, Mooi figuur, niet te oud, slim, cup c of groter...
Ik denk dat het een Shemale isquote:Op maandag 5 december 2005 18:22 schreef SCH het volgende:[/b]
Ben ik allemaal
Die zijn er met de echte mooie vrouwen vandoor ipv jou blijkbaarquote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
Waarom zijn er zo weinig lekkere binken met uitstraling. Of het zijn puberale modepopjes met zo'n schoudertas, of pukkelige nerds of Heatwave-achtige lieverdjes met een sexappeal van -3.
Een beetje man lijkt op een bouwvakker, houdt van GreenDay, Madonna, NineInchNails en VNV-Nation, houdt van voetbal maar niet te en is geen modepopje maar rantsoeneert wel zijn okselzweet en slechte ademmomenten.
Waar zijn dat soort mannen in godsnaam tegenwoordig?
en mocht ie geen nicht zijn, mag ie nog altijd hier heen komenquote:Op maandag 5 december 2005 18:44 schreef xman het volgende:
Als iemand een dubbele exemplaar heeft van de door TS omschreven man stuur hem dan maar door naar mij!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
en mocht ie geen nicht zijn, mag ie nog altijd hier heen komen
mrwmmmblquote:Op maandag 5 december 2005 18:57 schreef RedDevil085 het volgende:
Ey SCH, haal die lul eens uit je mond en ga eens fatsoenlijke topics openen, ja...
eventjes nog, ik kom!quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
of Heatwave-achtige lieverdjes met een sexappeal van -3.
Wat ben jij dan?quote:Een beetje man lijkt op een bouwvakker
Glaasje Rose drinken samen?quote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben lief.
Oh, en ik hou van voetbal en greenday.
weheheh...quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 19:57 schreef Xebrozius het volgende:
Daarom ben ik op aarde gezet, om de boel een beetje te compenseren...
Je hebt alleen van die rare homokleren aanquote:Op maandag 5 december 2005 19:57 schreef Xebrozius het volgende:
Daarom ben ik op aarde gezet, om de boel een beetje te compenseren...
quote:Op maandag 5 december 2005 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt alleen van die rare homokleren aan![]()
Dat zijn vrouwenkleren... Leer dat onderscheid nou eens maken.quote:Op maandag 5 december 2005 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt alleen van die rare homokleren aan![]()
Portie narcisme i.c.m met integriteit. Als ik iets zeg op het forum zeg ik dat liever zoals ik ben. Ik wil me niet anoniem verschuilen achter een plaatjequote:Op maandag 5 december 2005 20:23 schreef SCH het volgende:
Ben je travo dan?
Ik vind je leuk hoor Xebro maar ook een beetje eng. Iemand die zijn eigen gezicht in zijn avatar gebruikt
doe ik toch ook?quote:Op maandag 5 december 2005 20:23 schreef SCH het volgende:
Ben je travo dan?
Ik vind je leuk hoor Xebro maar ook een beetje eng. Iemand die zijn eigen gezicht in zijn avatar gebruikt
Dat siert je maar het heeft een hoog homo-gehalte en ik val niet zo op homo's.quote:Op maandag 5 december 2005 20:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Portie narcisme i.c.m met integriteit. Als ik iets zeg op het forum zeg ik dat liever zoals ik ben. Ik wil me niet anoniem verschuilen achter een plaatje
Ik ook niet.quote:Op maandag 5 december 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat siert je maar het heeft een hoog homo-gehalte en ik val niet zo op homo's.![]()
1.Een beetje man lijkt op een bouwvakker,quote:Op maandag 5 december 2005 17:49 schreef Roellio het volgende:
Hier
Ik lijk alleen niet op een bouwvakker, maar kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben.
Echte mannen vallen op vrouwen, SCH.quote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
Sorry maar tegelijkertijd van Madonna, Green Day én Nine Inch Nails moeten houden, dat gaat er bij mij niet in. Roep de smaakpolitie iemand!quote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
Post je tieten.quote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
Hetro en getrouwd.quote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef SCH het volgende:
Veel succes met 'hetro' zijn en trouwen.quote:
Gossie, een typoquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Veel succes met 'hetro' zijn en trouwen.
Die hetero wel...quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's toch prima. Ik voel het verschil niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |