Wat is er mis met de oudere bevolkingsgroepen? Vroeger ging het van, de jeugd van tegenwoordig, nu is het de ouderen van tegenwoordig. Ze lijken wel met de dag meer aso te worden, en misbruik te maken van hun leeftijd.
Even wat voorbeeldjes?
-Ik zit in de trein, tis druk en ik zie een bejaarde die moet staan dus ik vraag netjes, goh wilt u hier zitten? Waarop de bejaarde op norse toon zegt: "nou mijn benen zijn anders nog jong genoeg". Ik had echt zoiets van, nou dan niet he
-Of je staat in de supermarkt in de rij en achter je staat een bejaarde, ik heb wat muziek op en ben beetje aant dromen en heb zo 1,2,3 niet in de gaten dat de persoon voor mij 2 schuifel stapjes naar voren doet. Een normaal persoon zou vervolgens 2 keer op je rug tikken, ALS ie dat al zou doen, de bejaarde kiest er liever voor om je zachtjes van achter aan te rijden met de rollator
-Een stoplicht hier in de buurt, tis er erg rustig, sterker nog en komt om de week 2 keer een auto langs. En laat ik nou net die automobilist zijn. Er schijnt in Bejaardistan een regel te bestaan dat wanneer je een soortgelijk punt moet oversteken en het er normaal erg rustig is, het niet meer boeit of je even rondkijkt of er verkeer aan komt, en gewoon door het rood banjert en mij moeten laten stoppen.
Wat is er toch mis met die bejaarden