quote:Op maandag 5 december 2005 18:06 schreef De_Ananas het volgende:
mennus ambiance
Dat is gewoon gemeen. en zowiezo als ik me rustig voel dan word ik vaak zat door zo'n rustig fietsende bejaarde nog ingehaaldquote:Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef descendent1 het volgende:
Of bejaarden die op de fiets zitten met een slakkengangetje; dat je echt denkt van: 'Ga dan lopen in plaats van mij in de weg te fietsen!'(voor autorijdende bejaarden idem dito overigens.
![]()
Dat is verder geheel niet relevant, want dat hebben zij ook puur gedaan uit eigenbelang.quote:Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef RedDevil085 het volgende:
Ach ja, zonder die bejaarden waren we nu allemaal 2 mtr lang geweest, inc blond haar met blauwe ogen en hadden duits gesproken, dus een beetje respect, hmmkay?
Idd. Juiste plaats, juiste tijd zogezegdquote:Op maandag 5 december 2005 19:19 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat is verder geheel niet relevant, want dat hebben zij ook puur gedaan uit eigenbelang.
Ik stuur dan ook iedere week een briefkaartje met de tekst "Bedankt voor alles" naar de Verenigde Staten en Canada.quote:Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef RedDevil085 het volgende:
Ach ja, zonder die bejaarden waren we nu allemaal 2 mtr lang geweest, inc blond haar met blauwe ogen en hadden duits gesproken, dus een beetje respect, hmmkay?
Maar dat geeft bejaarden niet het recht om jongeren maar als deurmat te gebruiken. Respect moet altijd wederzijds zijn en afgezien van fatsoensnormen moet je respect in een zekere zin ook verdienen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef RedDevil085 het volgende:
Yeah right, het zijn nog altijd Amerikanen, Britten en Canadezen die ons bevrijd hebben hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef RedDevil085 het volgende:
Trap naar achteren gevenquote:Op maandag 5 december 2005 18:05 schreef descendent1 het volgende:
Klopt; bejaarden gaan altijd in de winkel met hun karretje-rollator tegen je aan staan rijden...
maar een flink kwaaie blik naar achter wil dat nog wel eens verhelpen...
dat doen moeders met wandelwagens ookquote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef CarpeNoctem het volgende:
-Of je staat in de supermarkt in de rij en achter je staat een bejaarde, ik heb wat muziek op en ben beetje aant dromen en heb zo 1,2,3 niet in de gaten dat de persoon voor mij 2 schuifel stapjes naar voren doet. Een normaal persoon zou vervolgens 2 keer op je rug tikken, ALS ie dat al zou doen, de bejaarde kiest er liever voor om je zachtjes van achter aan te rijden met de rollator![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef RedDevil085 het volgende:
En in beide gevallen wordt het niet op prijs gesteld om een subtiel trapje naar achteren te gevenquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat doen moeders met wandelwagens ook
kun je nagaan hoe eenzaam sommige mensen zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:22 schreef Cheesecake het volgende:
Nee natuurlijk niet, alleen maar bezig met haar eigen zielige ik.
OMGquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |