Als die relatie Roel-Lieske was doorgegaan had je nu een heel ander BB gehad denk ik.quote:Op maandag 5 december 2005 17:12 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of Lieske niet in het begin Roel wou hebben en dat dat nog meespeelt bij haar gedraag.
Wat precies? Ik hing even aan de telefoonquote:Op maandag 5 december 2005 17:17 schreef Sjet het volgende:
Roel stelt zelf een enorm goeie 'geheime' missie voor
![]()
![]()
![]()
Je heb trots en je heb trots.quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef riri het volgende:
Did heeft een trots van nature die heel veel mensen missen,dat maakt haar ook bijzonder,dat roept bij velen jaloerse gevoelens op
Daar heb je wel een punt mee. Jammer voor Dido (en voor mij als kijker) dat bij kritiek die trots niet sterk genoeg is om te verhullen dat ze eigenlijk behoorlijk labiel is.quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef riri het volgende:
Did heeft een trots van nature die heel veel mensen missen,dat maakt haar ook bijzonder,dat roept bij velen jaloerse gevoelens op
Vuur aanhouden tot donderdag.quote:Op maandag 5 december 2005 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
En wat is de weekopdracht? Heb wat gemist![]()
Vuur in de korf brandend houden tot de live.quote:Op maandag 5 december 2005 17:31 schreef Fir3fly het volgende:
En wat is de weekopdracht? Heb wat gemist![]()
Trots?!?!?quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef riri het volgende:
Was het niet in BB2?quote:Op maandag 5 december 2005 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is nostalgie, want deze opdracht was ook in BB4 dacht ik
Hoe doe je dat als het gaat stortregenen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vuur in de korf brandend houden tot de live.
Ik weet het niet meer zeker, misschien iemand anders wel?quote:
Dankquote:
Geen idee, neem aan als er niets boven mag hangen dat als het echt gaat knetteren van de regen de opdracht niet daardoor mislukt, dat zou niet helemaal eerlijk zijn natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 17:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als het gaat stortregenen.
Idemdido, have fun allemaal.quote:
Ik denk dat ze opgeven...quote:Op maandag 5 december 2005 17:35 schreef Inca het volgende:
is de weekopdracht al mislukt? of vinden ze hem te moeilijk?
Nee lijkt mij ook niet,dacht dat het bleef regenen deze week.quote:Op maandag 5 december 2005 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, neem aan als er niets boven mag hangen dat als het echt gaat knetteren van de regen de opdracht niet daardoor mislukt, dat zou niet helemaal eerlijk zijn natuurlijk![]()
Ik ben het wel met riri eens.quote:Op maandag 5 december 2005 17:32 schreef Day het volgende:
Dido lijdt aan zelfoverschatting en zelf-idolatie, dat is haar probleem. Heeft geen bal met trots te maken.
Voor zolang het vuurtje brand natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef Bartoli het volgende:
whahahaha vette opdracht daar komen nog diepzinnige gesprekken van wellicht
Het was 1 of 2.quote:Op maandag 5 december 2005 17:36 schreef rene29 het volgende:
Zeer zeker niet in BB4. Ben al twee jaar niet meer i n nederland, en ik dat vuuraanhoudt opdrachtje ook nog meegekregen. BB2 is dus wel waarschijnlijker.
uiteraardquote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zolang het vuurtje brand natuurlijk
Een gebied met buien trekt van west naar oost over het land. In het noordoosten van het land valt regen, die langzaam naar het noorden wegtrekt. Het is ongeveer 7 graden en zuidwestenwind is zwak tot matig, rond kracht 3.quote:Op maandag 5 december 2005 17:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet,dacht dat het bleef regenen deze week.
En toen flikkerde de korf om.quote:Op maandag 5 december 2005 17:41 schreef Nostalgist het volgende:
In BB1 werd er een tinnen badkuip boven geplaatst. Waarom plaatsen ze er niets overheen ? Er staat niets over in de opdracht ....
Ziet er gunstig uit.quote:Op maandag 5 december 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Een gebied met buien trekt van west naar oost over het land. In het noordoosten van het land valt regen, die langzaam naar het noorden wegtrekt. Het is ongeveer 7 graden en zuidwestenwind is zwak tot matig, rond kracht 3.
Komende nacht is het bewolkt en op de meeste plaatsen droog. Het minimum komt rond 4 graden te liggen.
Dinsdag hebben vooral de kustprovincies nog met buien te maken, in het zuiden en oosten komt de zon er ook af en toe door. Het wordt ongeveer 7 graden. De wind is zwak, aan de kust matig en komt uit zuid tot zuidwest.
maandag 05 december 2005 16.07 uur
Verwachting komende 5 dagen
dinsdag 06 december tot en met zaterdag 10 december 2005
Overwegend bewolkt met geleidelijk afnemende neerslagkansen. Middagtemperatuur rond 6 graden. Later in de week 's nachts kans op lichte vorst.
(knmi.nl)
Is wel een potentiële verzoeningsopdracht idd..quote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef Bartoli het volgende:
whahahaha vette opdracht daar komen nog diepzinnige gesprekken van wellicht
Misschien nu in de tuinquote:Op maandag 5 december 2005 17:44 schreef farceman het volgende:
conclusie weer geen vuurwerk in bed?
Volgens mij nietquote:Op maandag 5 december 2005 17:45 schreef farceman het volgende:
mogen ze nog steeds niet in slaapkamer overdag of is daar niks over gezegd?
jawel dido en roel die samen wachthouden buiten en dan vanalles gaan uitspoken wellicht. Nathalie weten we ondertussen wel wat ze wil of van plas wasquote:Op maandag 5 december 2005 17:44 schreef farceman het volgende:
conclusie weer geen vuurwerk in bed?
Nee, ik bedoelde dat dat toen gebeurde, in die vorige BB.quote:Op maandag 5 december 2005 17:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We hebben wel weer veel vertrouwen in de bewoners.![]()
ik heb ook niet veel vertrouwen in deze lui hoor,ze werden net al teruggefloten door BB.quote:Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat dat toen gebeurde, in die vorige BB.
Dit jaar denk ik dat ze het vuur gewoon uit laten gaan omdat Roel, die het de leukste opdracht vindt van alle opdrachten, in slaap valt terwijl hij vuurdienst had.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |