Ja! Show hier je tofste
(of foutste, wat jij wil...) CD, met daarbij natuurlijk een tof verhaaltje. Soort van reviewtje.
![]()
Ik ben sinds vandaag trots liefhebber van
Rini van der Heijden - Al die uren met jou.
![]()
Ik liep door het plaatselijke winkelcentrum en zag 'm staan in de 4,99 bak. Ik kon 'm gewoon
niet laten liggen!
![]()
Thuisgekomen natuurlijk meteen aan het luisteren geslagen. Ik verdenk Rini ervan dat hij zijn muziekjes produceert met een tof keyboard, in plaats van door een goede band. Desalniettemin is dit album een juweeltje. Er zitten soms zelfs achtergrond vocalen bij!
![]()
"Die bouzouki melodie" is het nummer waarmee Rini opent. Een lekkere up-tempo meezinger, waar menigeen stevig van uit de bol zal gaan. "Oh mi amor" is ook een sterke. Een lied met gevoel, passie en een diepe betekenis. Ik wil niet zo ver gaan om te zeggen dat ze die op m'n begravenis mogen draaien, maar hij is wel érg mooi hoor.
![]()
"Baila baila" zorgde ervoor dat ik hier op m'n kamer met de voetjes van de vloer ging. Heerlijk ritme, puike melodie en natuurlijk een prachtige zang. Enfin, ik kan zo nog wel even doorgaan, maar de echte liefhebber moet het album zelf maar kopen. En kom... wat is nu ¤4,99?
![]()
Ik kwam er trouwens net achter dat dit album deel uitmaakt van een hele serie albums van Nederlandse artiesten! Ik wil ze nu allemaal hebben!
![]()
Dit is de binnenkant van het boekje van Rini van der Heijden. De covers van alle albums uit de serie staan er in afgebeeld!!!!!11Dus... pimp *hier* met je plezierigste CD.