quote:
Maar mijn muziek is zóveel beter!quote:
Ik kan dat niet!quote:Op maandag 5 december 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Ik wil ook wel een kerstava, Buup..
zeg maar hoe laat en waarquote:
Zegt 'ie quasi nonchalant terwijl hij smacht naar wat positieve reacties.quote:Op maandag 5 december 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb maar weer eens een gedicht gepost op mijn blogspot. Werd ook wel eens tijd..
Nee, hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zegt 'ie quasi nonchalant terwijl hij smacht naar wat positieve reacties.![]()
Jij kan dat wel.quote:Op maandag 5 december 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan dat niet!!
Vraag het aan die sint-avatar-maker van je!
Dude.quote:Op maandag 5 december 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kan dat wel.. Je maakt voor iedereen behalve voor mij.
.
En hier sluit ik me ook bij aan.quote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
Bupa, wanneer kap je eens met je stommesteeds-dezelfde-foto's
?!
![]()
De foto's worden steeds groter, hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
Bupa, wanneer kap je eens met je stommesteeds-dezelfde-foto's
?!
![]()
Bua had laatst anders nog z'n eigen foto hier neergezet.quote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef digispeed het volgende:
waarom wordt hier nou nooit eens een lekker plaatje van een knappe vent geplaatst.
quote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef digispeed het volgende:
waarom wordt hier nou nooit eens een lekker plaatje van een knappe vent geplaatst.
Oh nee, een kerst-avatarquote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef Svensational het volgende:
Nee Bupa, je hebt niet geprobeerd er een sint-ava van te maken..
quote:Op maandag 5 december 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De foto's worden steeds groter, hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |