Geef liever antwoord!quote:Op maandag 5 december 2005 16:05 schreef boebiedoe het volgende:
Tief op met je prut.
Dat weet ik niet, ik vraag het mij af. Niet dus?quote:Op maandag 5 december 2005 16:05 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom zou iemand dat willen verbieden?
Ja dat is toegestaan.quote:Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef FuifDuif het volgende:
Pedofilie is verboden omdat een volwassene-kind relatie er eentje is waarin machtsverschillen bestaan. Incest (ouder en kind) is in het verlengde daarvan ook verboden. Maar is het eigenlijk toegestaan om als ouder seks te hebben met een volwassen kind (bijvoorbeeld pa met zijn dochter van 18)?
Als je me zo vermoeiend vindt, waarom lees je mijn werk dan?quote:Op maandag 5 december 2005 16:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Incest is ook verboden. Met je vermoeiende kutkloon.
Oke, bedankt.quote:Op maandag 5 december 2005 16:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja dat is toegestaan.
je mag alleen niet trouwen.
Een verknipte geest en een vieze regenachtige dag zijn essentieel.quote:Op maandag 5 december 2005 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn god... Hoe verzin je al die shit toch FD?![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 16:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Kent iemand gevallen van een seksuele relatie tussen ouder en volwassen kind?
Ik zou graag eens een kijkje nemen in die verknipte geest van jou, ik hou wel van een goed horrorverhaalquote:Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een verknipte geest en een vieze regenachtige dag zijn essentieel.
Woody Allan(als die gast zo heet, dit is de naam die in me opkwam) met zijn (weliswaar geadopteerde) aziatische dochter toch?quote:Op maandag 5 december 2005 16:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Kent iemand gevallen van een seksuele relatie tussen ouder en volwassen kind?
Er was een tijd dat seks buiten het huwelijk ook als ziek werd bestempeld. Er was ook een tijd dat het praten over seks als ziek werd gezien. Wat is ziek, BCC?quote:Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee lijkt me ook een beetje ziek
wij leven in Nederland en in mijn vorige woonplaats was er een jongen die met zijn moeder leefde en ze hadden seks. (jongen ik denk een jaar of 26 toen).quote:Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef clowncloon het volgende:
Incest is dus wel degeljik verboden:
http://en.wikipedia.org/wiki/Incest
close, but no cigar...incest is binnen biologische familie, dus niet geadopteerd etc.quote:Op maandag 5 december 2005 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Woody Allan(als die gast zo heet, dit is de naam die in me opkwam) met zijn (weliswaar geadopteerde) aziatische dochter toch?
Hoe oud was de moeder, en zag ze wel beetje uit?quote:Op maandag 5 december 2005 16:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
wij leven in Nederland en in mijn vorige woonplaats was er een jongen die met zijn moeder leefde en ze hadden seks. (jongen ik denk een jaar of 26 toen).
dan ben je ook echt een freak als je dat wiltquote:Op maandag 5 december 2005 16:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja dat is toegestaan.
je mag alleen niet trouwen.
dat is tenminste wat ik ervan begrepen heb
en waar wil je zo iemand op pakken ?quote:Op maandag 5 december 2005 16:40 schreef ioko het volgende:
Voor iemand die zichzelf slim vind, kun je echt domme vragen stellen.
Nee, dat mag niet, want het blijft incest, en ja, het zal vast wel eens gebeuren.
Ik "wist" niets.quote:Op maandag 5 december 2005 16:20 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Hoe oud was de moeder, en zag ze wel beetje uit?
Hoe wisten jullie dit en hoe reageerde de hele dorp?
nee, maar het is wel interessant om dat allemaal aan te horen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik "wist" niets.
Ik heb maar zo'n 2 jaar in die plaats gewoond en heb dus ook niet gezien dat die jongen inderdaad haar zoon is ( dus dat hij groot gebracht is door haar etc.. wat je wel meemaakt als je mensen vanaf het begin meemaakt).
De mensen vertelden het en niet eens allemaal als roddel.
De één bracht het als "geschifte lui daar moet je je niet mee inlaten" en de ander had zoiets van "tsja.. moeten zij weten".
Hoe ze het wisten ? Geen idee.
Het interesseerde mij ook niet echt, wat heb ik er nou mee te maken wat een ander als lekker/stimulerend/plezierig tijdsverdrijf acht ?
De gozer kwam op mij over als normale vent en zolang ik niet de indruk heb dat iemand misbruik van een ander maakt dan bemoei ik mij daar niet mee.
Maar de reactie van anderen is toch ook helemaal niet relevant ?
Zolang zij niet toe hoeven te kijken is het hun zaak niet.
Incest blijft strafbaar, en er zal idd geen aangifte worden gedaan, of vervolging optreden, maar dat wil niet zeggen dat het niet strafbaar is.quote:Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
en waar wil je zo iemand op pakken ?
en wie moet er aangifte doen ?
En van wat ?
Als een voor de wet volwassen persoon die geestelijk in orde is uit eigen beweging seks heeft met een ander volwassen persoon dan is er niemand die hun wat kan maken.
Volgens mij is het wel incest, maar ze mogen idd trouwen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:25 schreef SunChaser het volgende:
Neven en nichten kunnen ook trouwen, dat is toch geen incest?
volgens mij is het niet de incest dat strafbaar is maar het seksuele misbruik.quote:Op maandag 5 december 2005 18:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Incest blijft strafbaar, en er zal idd geen aangifte worden gedaan, of vervolging optreden, maar dat wil niet zeggen dat het niet strafbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |