Hoe vaak moet ik dit nog uitleggen? Ik ben Jan van Halst niet, en jij bent Jon Bon Jovi niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:15 schreef BonJovi het volgende:
Bang voor je positie daaro bij RTL Jantje?

quote:Op donderdag 22 november 2007 13:13 schreef JanVanHalst het volgende:
Wat een dwaas is dat. Schandalig dat zo iemand airtime krijgt.

Ik las het net...zal toch nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef El-Salvador het volgende:
Einde carriere Ton?

quote:Op donderdag 22 november 2007 13:16 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dit nog uitleggen? Ik ben Jan van Halst niet, en jij bent Jon Bon Jovi niet.

Wat is er met Ton?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef El-Salvador het volgende:
Einde carriere Ton?

WTF hoezo denk je dat ik het niet benquote:Op donderdag 22 november 2007 13:16 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dit nog uitleggen? Ik ben Jan van Halst niet, en jij bent Jon Bon Jovi niet.

Nieuwe trainer/coach van Ajax dus?quote:Ton Ojers stapt boos op bij RTV NH
ALKMAAR - Ton Ojers is dinsdagavond per direct opgestapt bij RTV NH. De 'man met de gele manen' die als voetbaldeskundige het zondagse programma Noord-Holland Sport enorm populair maakte, is woedend op de directie van de zender. ,,Het is alsof ze bij Ajax Huntelaar zo weg laten lopen.''
Bij de zender wilden ze gisteravond geen commentaar geven. ,,Niet in dit stadium'', liet een woordvoerder tactisch weten. Ojers, vermaard om zijn gepeperde uitspraken, heeft echter geen enkel probleem om het conflict uit de doeken te doen. ,,Dit is een enorme schok voor Noord-Holland. De oorzaak moet iedereen weten.''
De oorzaak van het conflict ligt volgens Ojers in een tweede serie rond FC NH. Het elftal van Noord-Hollandse jeugdspelers dat onder leiding van Ojers - zelf voormalig trainer in de hoofdklasse - in een reeks van programma's wordt geselecteerd. ,,Samen met Mathijs Groenewoud (presentator, red.) heb ik dat project vorig jaar groot gemaakt. Voor de komende serie heb ik de provincie Noord-Holland als sponsor binnengehaald. Hebben we het over 65.000 euro. Dat bedrag is mooi verdeeld door de hoge heren, Robert Zaal en Dink Binnendijk. Die een projectmanager hebben aangesteld en ons - de bedenkers - nu buitenspel zetten. Dat pik ik niet. Kreeg ik te horen dat RTV NH best zonder Ojers kan. Dan ben ik dus weg.''
Ojers verwacht een storm van protesten. ,,Hier krijgen ze spijt van. Dit pikt het publiek nooit. Ojers ís Noord-Holland Sport. Samen met Mathijs. De Suarez en Huntelaar van RTV NH. Als je die zomaar weg laat lopen, ben je incapabel voor je baan.''
Bron: http://www.nhd.nl/nieuws/sport/article2989010.ece?secId=540

Lijkt me een geweldige persconferentie worden als hij naast van Gaal zit.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nieuwe trainer/coach van Ajax dus?

Dat Van Hanegem nog analist is, is mij ook een raadsel. Het zal hem aardig wat knaken opleveren, maar ik snap niet waarom hij daar elke avond met frisse tegenzin gaat zitten om elke keer die zelfde one-liners er uit te flappen. Dat laatste ben ik alleen niet met je eens. Je kunt prima een objectieve mening projecteren, of je nu werkzaam bent bij een betrokken club of niet. Gewoon een kwestie van goed kunnen relativeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:31 schreef schaap001 het volgende:
Misschien kan ie Van Hanegem vervangen bij Voetbal Insite. Die levert ten eerste geen enkele zinnige bijdrage meer de laatste tijd (alleen maar ontwijken en zinnen als "wat interesseert mij dat nou?"... wel grappig allemaal, maar een beetje vreemd als je analyst bent en je mening/visie moet geven). Daarnaast ben je als coach van een club in de competitie niet meer op je plaats als onpartijdig geachte analyst.

Ik denk dat ie landelijk alleen niet uit de verf komt. Hij heeft namelijk alleen verstand van Ajax, AZ, de eerstedivisie clubs uit Noord Holland, en het hoofdklasse voetbal uit de omgeving Amsterdam (daar weet ie trouwens wel heel veel vanaf).quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:31 schreef schaap001 het volgende:
En verder: ik kan RTV-NH gewoon ontvangen, maar een groot deel van Nderland niet. Kunnen die ook eens kennis maken met het fenomeen Ton Ojers.

Heb je gelijk in: ik snap ook wel dat het goed is om de visie van een coach (en niet alleen maar journalisten en oud-spelers) te hebben op de competitie, maar neem er dan eentje van buiten de ere divisie, maar wel eentje met ervaring. En iemand die een beetje normaal uit zijn woorden kan komen (Van Hanegemquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:33 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dat Van Hanegem nog analist is, is mij ook een raadsel. Het zal hem aardig wat knaken opleveren, maar ik snap niet waarom hij daar elke avond met frisse tegenzin gaat zitten om elke keer die zelfde one-liners er uit te flappen. Dat laatste ben ik alleen niet met je eens. Je kunt prima een objectieve mening projecteren, of je nu werkzaam bent bij een betrokken club of niet. Gewoon een kwestie van goed kunnen relativeren.

Da's ook weer zo, ja: dan kan ie beter bij Studio Voetbal gaan zitten. Kan ie toch minstens 35 minuten over Ajax praten iedere week.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ie landelijk alleen niet uit de verf komt. Hij heeft namelijk alleen verstand van Ajax, AZ, de eerstedivisie clubs uit Noord Holland, en het hoofdklasse voetbal uit de omgeving Amsterdam (daar weet ie trouwens wel heel veel vanaf).

quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:35 schreef Bjoro het volgende:
toch ook best een leuke site dat www.tonojers.eu !

De reacties lijken me duidelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef --HOOLIE-- het volgende:
http://www.rtvnh.nl/reacties/index.asp?forumid=68

Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef El-Salvador het volgende:
Einde carriere Ton?

huhquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:26 schreef Staanplaats het volgende:
Haha, heel amsterdam in rep en roer omdat de plaatselijke zanger niet meer TV verschijnt..

Lijkt me meer het type VI. Maar ik denk dat Ton en JD een beetje gelijk aan elkaar zijn. Ojers voegt dat weinig toe.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:02 schreef Roflbroek het volgende:
Naja dan maar naar studio voetbal of voetbal insite.

Ojers heeft veel meer kennis op het gebied van echt voetbal, JD lult altijd alleen maar slap over randzaken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Lijkt me meer het type VI. Maar ik denk dat Ton en JD een beetje gelijk aan elkaar zijn. Ojers voegt dat weinig toe.

Bedoel je Villa BvD afgelopen WK?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:02 schreef borisz het volgende:
Barend heeft hem ook ' groot' (lees bekend) gemaakt in de rest van NL.

zoietsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:04 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Bedoel je Villa BvD afgelopen WK?
Daar kwam hij juist totaal niet uit de verf.

Dat gaat niet werken. Dat gekibbel tussen Ton en Matthijs is toch wel de charme van het programma. Matthijs zet 'm voor en Ton kopt hem op geheel eigen wijze in.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:20 schreef Waris7 het volgende:
Kan die man niet gewoon ze eigen programma krijgen? Dat ie het ook presenteert enzo?

Kan Matthijs dan niet gewoon opstappen bij RTV N-H en samen met Ton ergens anders een nieuw programma beginnen? Op de landelijke tv?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:29 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken. Dat gekibbel tussen Ton en Matthijs is toch wel de charme van het programma. Matthijs zet 'm voor en Ton kopt hem op geheel eigen wijze in.

Goed verhaal wel van die Binnendijk..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 06:00 schreef raptorix het volgende:
http://stream.rtvnh.nl/RadioArchief/2/200801181600.asf

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |