Die pseudo-intellectuele reactie van golfer over Ojers' Amsterdamse typetje is een beetje misplaatst dus.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. De man is echt zo, dat is het erge.
Dat hij Amsterdammer is, werkt meer tegen hem. Want nu kan hij niet in de "provincie" werken en juist daar past hij, want die hebben geen negers.
bron ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:01 schreef DAMH het volgende:
nou racist zal ie wel niet zijn met 2 alogtonuh kinderen
Ik woon in Almere, ik weet wie ze zoon en dochter zijn,, en volgens mij zijn dat geen volbloedjes,, kan het mis hebben...quote:
Eh...ik heb jaren in een straal van 200mtr bij Ton vandaan gewoond en heb 6 jaar gymles van hem gehad en zijn kinderen waren gewoon blank hoor..netzoals zijn vrouw...misschien dat hij ondertussen hertrouwd is en "nieuwe" kinderen heeft, maar hij heeft ook zeker blanke kindjes (zijn zoon had zelfs rood haar en sproeten en als ik het goed heb speelt die nu bij DWV...)quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef DAMH het volgende:
[..]
Ik woon in Almere, ik weet wie ze zoon en dochter zijn,, en volgens mij zijn dat geen volbloedjes,, kan het mis hebben...
hij moet gewoon nog groeienquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef satecl het volgende:
echt werelds dat deze man op talpa te zien is.... ik keek altijd naar de NOS, sinds gister.... en ik heb net ook weer genoten...
jammer vind ik dat er nog niet echt van die mooie uitspraken uit ze mond zijn gevallen. Gister kwam er een kleintje: 'kroatie zijn van die blokkerige gangsters'.....
hopelijk komt hij vaker op talpa zodat we er meer van kunnen genieten !!!
Dat is inderdaad echt lachequote:Op woensdag 14 juni 2006 14:10 schreef nickname18 het volgende:
http://media.rtvnh.nl/ram(...)20060514-NH-Sport.rm
Helaas alleen Real Media, maar als je de scroller op 21:30 zet dan krijg je de uitspraken van het jaar van hem te horen over de ME en de huldiging van Ajax.
Hulde!
tong, geloof mij....hij moet groeien !quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:40 schreef tong80 het volgende:
Dat ie maar snel ergens achter een decoder gaat zitten.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:34 schreef Bjoro het volgende:
Zou Ton z'n kleding nu gesponsord worden ???
Ik zie hem nu 2x in een ander pak...dat is in een heel jaar RTVNH nog niet voorgekomen !
Dat zegt me ook niet zoveel. Is Kevin allochtoon dan??quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:01 schreef DAMH het volgende:
nou racist zal ie wel niet zijn met 2 alogtonuh kinderen
Nee Piet "sjelsi" De Visser waar jij blijkbaar idolaat van bent, daar zitten we op te wachtenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:40 schreef tong80 het volgende:
Dat ie maar snel ergens achter een decoder gaat zitten.
Die heeft tenminste kennis van zaken en speelt geen popie Jopie rolletje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef nickname18 het volgende:
[..]
Nee Piet "sjelsi" De Visser waar jij blijkbaar idolaat van bent, daar zitten we op te wachten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |