nee hij is voormalig hoofdklasse trianer (DWV geloof ik) en doet nu geen club meer !quote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef MaxPower het volgende:
Maar hij is dus trainer bij een amateurclub? Reserve 6e klasse ofzo?
Opgestapt vanwege de allochtonen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee hij is voormalig hoofdklasse trianer (DWV geloof ik) en doet nu geen club meer !
Yup.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:17 schreef Bjoro het volgende:
Mick Herren dioe had tochj ook dat nummer met/over de Veerkampjes ?
Dat wordt inderdaad genietenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dinsdag en woensdag zit hij bij Villa BVD op Talpa.
Dat wordt nog wat met Melvin vanavondquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:32 schreef ijsselmeervogels het volgende:
Ton Ojers lijkt zo weggelopen uit een Jiskefet aflevering. Wat een stumper. Met een foute mat, fout pak en structureel een foute stropdas loopt hij iedere amateurclub langs om openlijk te solliciteren.
Oh, ik zou niet raar opkijken als Spakenburg in hun langzamerhand tot moedeloosheid leidende drang naar een titel ineens een keer Ton Ojers vastlegt hoor....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:32 schreef ijsselmeervogels het volgende:
Bij ons in Spakenburg is hij ook regelmatig aanwezig om te solliciteren bij IJsselmeervogels en Spakenburg niet wetende dat hij nooit maar dan ook nooit bij deze clubs aan de bak zal komen.
Deze topamateurclubs zitten niet te wachten op een brallende proleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |