precies, en dat is ook meteen de enigste goede kantquote:Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wat me opvalt aan de meeste mensen die Lieske zo verdedigen is dat ze allemaal dezelfde goede kant van haar zien. En dat is dat ze zonder bikini broekje onder de douche staat. (zit ik zelf niet echt op te wachten overigens)
Dus je zit continue te bitchen dat Lieske zo'n trut is die denkt beter en meer te zijn dan 'arbeiders' maar je kunt niet EEN uitspraak noemen van haar waaruit dat blijkt? Hopelijk zie je nu ook in dat je wel een klein beetje dom bezig bent.quote:Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan geen uitspraak noemen (andere mensen waarschijnlijk wel), maar vind bepaalde opmerkingen over andere mensen ronduit laagdunkend.
de voor of achter kantquote:Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
precies, en dat is ook meteen de enigste goede kant
Serieus men.., wat is jouw probleem? Als ik op de topics klik waarin jij gepost hebt (alleen BB5 overigens maar daar is op zich niks mis mee) dan zie ik ALLEEN maar posts waarin je het over Lieske hebt. Je bent echt een ziek obsessief mannetje..quote:Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
precies, en dat is ook meteen de enigste goede kant
Misschien zijn het er wel teveel om er een specifiek te kunnen noemen. Ik weet dat ze genoeg van dit soort opmerkingen gemaakt heeft maar vond ze toch echt te onnozel om letterlijk te gaan onthouden. Maar zo gouw Lieske begint met er was eens een studiegenoot dan weet ik al meteen dat het volgende fabeltje geboren is.quote:Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dus je zit continue te bitchen dat Lieske zo'n trut is die denkt beter en meer te zijn dan 'arbeiders' maar je kunt niet EEN uitspraak noemen van haar waaruit dat blijkt? Hopelijk zie je nu ook in dat je wel een klein beetje dom bezig bent.
American_Nightmare niet persoonlijk worden dit wordt niet zo gewaardeerd in het forum.quote:Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Serieus men.., wat is jouw probleem? Als ik op de topics klik waarin jij gepost hebt (alleen BB5 overigens maar daar is op zich niks mis mee) dan zie ik ALLEEN maar posts waarin je het over Lieske hebt. Je bent echt een ziek obsessief mannetje..
Dat is wat mij betreft onzin. Dat douchen zal mij worst zijn, maar nou val ik ook niet op vrouwen. Maar zelfs al ging dit om een man, en die zou ik niet mogen dan nog zou ik me niet verlekkeren om dat diegene onder de douche stondquote:Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wat me opvalt aan de meeste mensen die Lieske zo verdedigen is dat ze allemaal dezelfde goede kant van haar zien. En dat is dat ze zonder bikini broekje onder de douche staat. (zit ik zelf niet echt op te wachten overigens)
quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef ChantalC het volgende:
Dag 7 van BB:
“Ik zou het niet erg vinden om van Chantal te verliezen, want de connectie tussen Chantal en mij is nul. Het is een ander type mens“, vertelt Lieske.
Jullie weten hoe het afgelopen is... Trek je eigen conclusies...
Mensen die mij langer kennen dan vandaag weten wel dat het mij niet zo boeit wat al dan niet gewaardeerd wordt op dit forum.quote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
American_Nightmare niet persoonlijk worden dit wordt niet zo gewaardeerd in het forum.
Vind ik helemaal geen sterk punt. Dat was dag 7 nota bene...... Iemand mag dus helemaal geen meningen bijstellen?quote:
Je blijft maar doorgaan met argumenten.quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef ChantalC het volgende:
Dag 7 van BB:
“Ik zou het niet erg vinden om van Chantal te verliezen, want de connectie tussen Chantal en mij is nul. Het is een ander type mens“, vertelt Lieske.
eeh, ik post wel op andere forums ten eerste (maar niet op fok)! en ik ben niet obsessief! twee weken geleden was ik nog niet eens zo tegen Mini-Me, maar vanaf het moment dat Chantal er is uitgegaan is ze zo gaan dalen in mijn ranglijst. Ik heb ook een hekel aan NatteLie maar aangezien iedereen daar een hekel aan heeft hoef je daar niemand meer van te overtuigen en kun je geen discussies krijgen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Serieus men.., wat is jouw probleem? Als ik op de topics klik waarin jij gepost hebt (alleen BB5 overigens maar daar is op zich niks mis mee) dan zie ik ALLEEN maar posts waarin je het over Lieske hebt. Je bent echt een ziek obsessief mannetje..
Hieruit is absoluut niet op te maken dat Lieske zich meer/beter acht dan Chantal. Er was inderdaad geen 'klik' tussen Chantal en Lieske, dat was duidelijk en dat besefte ze blijkbaar ook.quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef ChantalC het volgende:
Dag 7 van BB:
Sluit me hierbij aan de iritatie is gelijdelijk ontstaan en na het vertrek van chankwal is die ineens ontploft.quote:Op maandag 5 december 2005 14:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeh, ik post wel op andere forums ten eerste (maar niet op fok)! en ik ben niet obsessief! twee weken geleden was ik nog niet eens zo tegen Mini-Me, maar vanaf het moment dat Chantal er is uitgegaan is ze zo gaan dalen in mijn ranglijst. Ik heb ook een hekel aan NatteLie maar aangezien iedereen daar een hekel aan heeft hoef je daar niemand meer van te overtuigen en kun je geen discussies krijgen.
overigens waardeer ik het niet echt dat je iemand ziek obsessief noemt. Ik weet niet hoe jij normaal omgaat met mensen, maar ik vind dit nogal onbeschoft als je gewoon van mening verschilt over een bepaald persoon!quote:Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Lieske... Ik heb eigenlijk geen enkele favoriet in deze BB... Het zijn stuk voor stuk een stelletje lapzwansen...quote:Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef regenworm het volgende:
Je blijft maar doorgaan met argumenten.
We weten nu wel dat je anti lieske bent en je kan mij en andere lieske fans toch niet in het anti kamp krijgen
Laat gaan man deze gast weet niet beter en denkt dat je met harde woorden je punt over kan brengen in plaats van met duidelijke argumenten.quote:Op maandag 5 december 2005 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
overigens waardeer ik het niet echt dat je iemand ziek obsessief noemt. Ik weet niet hoe jij normaal omgaat met mensen, maar ik vind dit nogal onbeschoft als je gewoon van mening verschilt over een bepaald persoon!
Nee, en daarna heeft ze zich toch laten inpakken, is ze de DBK ingegaan en is ze eruit gekomen als mini-me. Moest er gisteren nog even om lachen toen ze met Ingrid dat geintje wilden uithalen dat ze zou doen alsof ze een tweelingzus was van de echte Ingrid...quote:Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hieruit is absoluut niet op te maken dat Lieske zich meer/beter acht dan Chantal. Er was inderdaad geen 'klik' tussen Chantal en Lieske, dat was duidelijk en dat besefte ze blijkbaar ook.
Ach.. Eigenlijk hebben alle bewoners wel een aantal dingen die irritant zijn. En aan Lieske erger ik me eigenlijk het minst.quote:Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan de iritatie is gelijdelijk ontstaan en na het vertrek van chankwal is die ineens ontploft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |