abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40557917
Heb net het hele verhaal doorgelezen. Vreselijk zeg!
Rust zacht lieve Enzo.
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 08:58:06 #153
81992 Githa
pi_40563849
Heel veel sterkte voor de ouders en Reimer, rust zacht Enzo.
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:06:33 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40563912
Dit was volgens mij onvermijdelijk, maar o zo triest.
En zo vreselijk sneu ook voor zijn broertje dat het op zijn verjaardag is gebeurd. Nu zal er altijd een schaduw over zijn verjaardag hangen.
Heel veel sterkte voor het hele gezin.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40564165
Gelukkig heeft het arme ventje eindelijk de rust die hij zo hard verdiende.
Sterkte voor de familie
mooi he, alles
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:47:01 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40564414
Ik sluit me bij phileine aan. Je zegt eigenlijk precies wat mij niet wilde lukken op die manier.
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:48:26 #157
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_40565663
Idd dutchie

veel stertke voor de familie.
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:13:51 #158
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40566323
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik sluit me bij phileine aan. Je zegt eigenlijk precies wat mij niet wilde lukken op die manier.
Hier hetzelfde eigenlijk.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40566777
oooww gets, wat zielig voor Reimer. En de ouders natuurlijk, maar vooral voor Riemer, die zijn verjaardag nu altijd met de sterfdag van zijn oudere broer heeft....kan ook wel weer mooi zijn, maar het lijkt me zuur om met ene kinderfeestje bezig te zijn terwijl je met dit in je achterhoofd zit. Maar in ieder geval heeeeeeeeeeeeel veel sterkte en kracht aan de familie van Enzo.....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 11:33:14 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40566862
Ik geloof dat de ouders het juist meer als een symbool beschouwen als ik het zo lees in hun eigen berichtje:
quote:
Op de verjaardag van zijn broer Reimer, die vandaag 3 jaar is geworden. Alsof Enzo juist deze mooie dag uitgekozen heeft om naar zijn hemelse Vader te gaan....
Hopelijk kan Reimer dat later ook zo zien.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40567011
Rust zacht klein ventje.....
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_40567242
Ik heb ook wel eens gehoord dat het moment van sterven vaak 'bepaald' wordt door de stervende, en dat daarom wel eens gebeurd dat degene sterft als je net weg bent...omdat liefde zo sterk kan zijn dat je iemand ongewild op aarde houdt...ik hoop dat dat waar is en dat Enzo inderdaad het zo heeft gekozen en dat Reimer het later ook kan zien als een mooi gebaar. Ik kan me er op zich ook wel iets bij voorstellen maar kan me ook indenken dat je er niet altijd blij mee bent, als Reimer zijnde.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 11:52:11 #163
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40567428
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:45 schreef Catootje het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord dat het moment van sterven vaak 'bepaald' wordt door de stervende,
Ik ben ervan overtuigd nu ik heb gezien dat mijn vader gewacht heeft met sterven tot we bij hem waren Een paar minuten nadat we bij hem kwamen was het over...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:16:13 #164
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40572059
brrr ik heb Enzo heel de tijd gevolgd op hun eigen site, dit laatste berichtje had ik echter nog niet gezien
ik kreeg gewoon kippevel toen ik las dat Enzo is ingeslapen op de verjaardag van zijn grote broer

familie en vrienden en iedereen die t nodig heeft, heel veel sterkte en kracht toegewenst
pi_40609183
Lang gevolgd en toch is dit dan weer onverwacht. Ook al weet je dat het hierop uit draait, toch schrik ik er van (misschien niet zo fijn om te lezen net voor een operatie van Elise).
We wensen de ouders en broer heel veel sterkte toe in hun verlies en bidden voor kracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')