abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2187780
spuug hier je gal over dit vreselijk figuur

en toch doen hè

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  donderdag 15 november 2001 @ 02:45:55 #2
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_2187788
"We moeten morgen een groot gat graven, alle shit erin gooien en dat gat helemaal dichtgooien", volgens Ed.

Ja...eindelijk...Ed gaat zijn eigen graf graven.

The world is a stage and each must play a part.
pi_2187794
quote:
Op donderdag 15 november 2001 02:40 schreef Hollander het volgende:
spuug hier je gal over dit vreselijk figuur

en toch doen hè

Hehe, dat jij je naam aan zo'n topic hangt.
pi_2187881
Ed is een vervelend raar irritant mannetje als ik ED zie dan moet ik .
Geef me dan maar Ed van vorig jaar
pi_2193339
quote:
Op donderdag 15 november 2001 02:47 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Hehe, dat jij je naam aan zo'n topic hangt.

Ik weet het, maar t.o.v mijn frustraties tegen over Ed vondt ik het wel waard om mijn nick aan de schandpaal te hangen naast ed

En ik moest toch wel 1 topic openen dit seizoen

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  donderdag 15 november 2001 @ 23:31:46 #6
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_2198301
*omhoog schopt.

Wanneer gaat die Ed eens zijn Taliban-baard afscheren? Kabul is al gevallen hoor...

pi_2201645
Gatverdegatver

Ed is zich flink aan het inslijmen in team Leo. Echt een walgelijk figuur.

Gelukkig is z'n plannetje om Captain te worden niet gelukt.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_2203158
Jongens die een gedicht voor hun moeder op hun schouder laten tatoeëren, wat moet je daar nu mee...?
I´m back.
pi_2203183
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 14:24 schreef Ryan3 het volgende:
Jongens die een gedicht voor hun moeder op hun schouder laten tatoeëren, wat moet je daar nu mee...?
Helemaal niks
Try anything once, twice to be sure
pi_2203209
Het enige positieve van Ed is dat hij zich ook irriteert aan de stemmetjes van Danielle... en dat is dan ook het enige!!! Nou maar hopen dat hij dit wel een keer openlijk en rechtsteeks durft te zeggen op zijn eigen brute manier
pi_2206625
Volgende nominatieronde hoop ik dat Ed er eindelijk bij zit
zodat iedereen kan laten zien hoe wij over mensen denken
die achterbaks en geniepig zijn.

EXIT ED !!!! :r

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
  vrijdag 16 november 2001 @ 20:55:17 #12
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2206659
Van de BB-site

Hoewel Ed slechts één korte nacht in Rijk heeft mogen doorbrengen en nu weer in Arm zit, zegt hij: Ik ben ook wel weer blij dat ik hier zit. Ben ik tenminste van dat geouwehoer af. Het is in die weken dat ik daar zit wel tien keer ruzie geweest en het wordt altijd weer uitgepraat, maar het blijft maar doorgaan."Na een korte stilte voegt hij daaraan toe: "En tussen mij en die robot was het ook niet lang goed gegaan.

De andere twee kijken hem verbaasd aan en Ed beseft wat hij heeft gezegd. Sorry, tussen mij en Kel, verbetert hij zich snel. Is dat je bijnaam voor Kelly? vraagt Daniëlle verbijsterd.Ja sorry, dat schoot er automatisch uit, antwoordt Ed,maar ik heb voor iedereen een bijnaam. Ik noem Leo ook ouwe. De anders zo goedlachse Daniëlle kijkt beduusd en vraagt:Welke bijnaam heb je dan voor mij? Ed geeft daar geen antwoord op, maar van Daniëlles gezicht is haar afkeuring af te lezen.

Ed is nog steeds aan het graven, die kuil is nog niet diep genoeg!

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 17 november 2001 @ 17:30:50 #13
18570 Dajon
Wat zegt ze?
pi_2214864
Ik lees net dat Ed tegen Leo zei dat hij in het huis maar 3 maatjes had : Pascal Coos en Leo.

Mischien dat ik wat gemist heb ofzo maar sinds wanneer zijn die twee maatjes?

Volgens mij is na de mislukte periode van het zuigen nu een periode van het grote likken aangekomen. De tongen van Pascoed zijn zo hard aan het likken dat bij een evt exit van een teamlid van Leo er eerst drie tongen operatief uit het rectum verwijderd moeten worden.

You learn more about a man in an hour of play than in a year of talk
pi_2216209
wat is ed sportief he
hij doet vanalles met zijn mond boeren vloeken enz maar voor je team strijden heeft hij nog nooit van gehoord.
eruit met die vent
  zondag 18 november 2001 @ 17:46:58 #15
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2225153
Ik vraag me steeds meer af of Ed geen acteur is. Die jongen kan toch nooit zo dom of kortzichtig zijn dat hij zo extreem zijn eigen glazen ingooit? Het gekonkel met Coos&Pascal, de opmerkingen over Kelly, het uitmaken van Diane voor hoer, het boeren en ruften, het gedreig met geweld.... Het is net te veel van het goede om het nog geloofwaardig te vinden.
pi_2227739
Wat is die Ed een ongelofelijk dom en kortzichtig geval zeg. Als ik zn moeder was zou ik me doodschamen. Snapt niet dat een man een kut laat aanmeten, denkt dat Gert-Jan zn opgekropte woede in zn mond heeft zitten, is een homohater, en dan zegt ie ook nog dat het niet eerlijk is dat ze hem naar het andere team hebben gestuurd omdat hij goed is in battles. Iemand wel es zo hard als hem rondjes zien lopen tijdens een battle?? Wat een loser zeg. Volgens mij schreeuwt ie zo hard om zn eigen gebreken te verbergen ofzo (en dat zijn er nogal wat).
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_2227794
ook hier geldt, je hoeft het toch niet met iemand zijn mening eens te zijn, maar ook omgekeerd moet je zijn/haar mening respekteren anders ben je nog erger dan de persoon zelf...

Dat ed van mening is dat een man met een vrouw hoort
een man als man geboren is..
en elke afwijking hiervan niet "normaal" is ,
wat is daar mis mee?

[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
  zondag 18 november 2001 @ 21:51:22 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2227825
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:49 schreef Darkness het volgende:
ook hier geldt, je hoeft het toch niet met iemand zijn mening eens te zijn, maar ook omgekeerd moet je zijn/haar mening respekteren anders ben je nog erger dan de persoon zelf...

Dat ed van mening is dat een man met een vrouw hoort
een man als man geboren is..
en elke afwijking hiervan niet "normaal" is ,
wat is daar mis mee?

OEI.. .. Glad ijs!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2227861
quote:
Op zondag 18 november 2001 17:46 schreef ForumFreak het volgende:
Ik vraag me steeds meer af of Ed geen acteur is. Die jongen kan toch nooit zo dom of kortzichtig zijn dat hij zo extreem zijn eigen glazen ingooit? Het gekonkel met Coos&Pascal, de opmerkingen over Kelly, het uitmaken van Diane voor hoer, het boeren en ruften, het gedreig met geweld.... Het is net te veel van het goede om het nog geloofwaardig te vinden.
Hahahaha scherp, errug scherp gevonden. Je zou het haast gaan denken ja.

Ik vind het bedroevend om een persoon als Ed in het huis te zien rondlopen. Het feit dat er personen hier in Nederland rondlopen en dan zulke karaktereigenschappen presenteren op de Nederlandse televisie vind ik bedroevend. Ik denk dat Big-brother wist dat ze zo een personage binnen haalde want dat zorgt natuurlijk voor spraakmakende televisie. Maar wat mij betreft mogen ze de personages voor BB4 beter screenen, want personages zoals Ed demotiveren andere personages in het huis om zich goed te ontplooien.

Viper 4 life
pi_2227943
Kortom Ed: een jongen van het volk...
I´m back.
pi_2227992
Scanman> ik bedoelde ermee te zeggen dat iedereen recht heeft op zijn mening,zelfs staat het loodrecht tegen de mening van jezelf.....
  zondag 18 november 2001 @ 22:03:33 #22
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2228025
Ik vind Ed eigenlijk wel cool

Al is het maar omdat ie een hekel heeft aan Kelly

zondag 18 november 2001 @ 22:05:46 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2228075
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:01 schreef Darkness het volgende:
Scanman> ik bedoelde ermee te zeggen dat iedereen recht heeft op zijn mening,zelfs staat het loodrecht tegen de mening van jezelf.....
Dat begreep ik, maar het had in een fikse discussie kunnen uitlopen.... Is dus (helaas) niet gebeurd. Zijn vaak wel pittige discussies trouwens, maar dat is hier ook de juiste plaats niet voor natuurlijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 18 november 2001 @ 22:08:11 #24
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2228111
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:54 schreef Showtime het volgende:
Hahahaha scherp, errug scherp gevonden. Je zou het haast gaan denken ja.
Ik vind het bedroevend om een persoon als Ed in het huis te zien rondlopen. Het feit dat er personen hier in Nederland rondlopen en dan zulke karaktereigenschappen presenteren op de Nederlandse televisie vind ik bedroevend. Ik denk dat Big-brother wist dat ze zo een personage binnen haalde want dat zorgt natuurlijk voor spraakmakende televisie. Maar wat mij betreft mogen ze de personages voor BB4 beter screenen, want personages zoals Ed demotiveren andere personages in het huis om zich goed te ontplooien.
Showtime dat ben ik helemaal met je eens. Het verbaast me dat zo weinig bewoners tegen Ed in gaan. Zij ze bang voor hem ofzo?
pi_2228127
das ook 1 van de dingen waar ik me toch wel regelmatig aan stoor als je hier een beetje rondkijkt....
het komt zo vaak voor dat iemand zijn mening of opvatting post en deze persoon zo de grond wordt ingeboord, terwijl
degene die dit juist doen eigenlijk geen haar beter zijn dan degene die ze aanvallen........

vandaar ook...
Respekteer ook gewoon elkaars mening, je hoeft niet met de mening eens te zijn , zolang je hem maar wel respekteer..

Greeetzzz

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')