nee want dan zou het wel het wienerschnitzelparadijs hetenquote:Op maandag 5 december 2005 12:47 schreef longinus het volgende:
Ik dacht dat het over wienerschnitsels ging
quote:Op maandag 5 december 2005 12:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nee joh hij is leuk
ik heb om sommige dialogen echt in een deuk gelegenquote:Op maandag 5 december 2005 12:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hmmm, ik vond hem toch erg leuk.
Het verhaal is niet echt beister orgineel natuurlijk, maar de humor die erin zit is echt super vond ik.
Dat meisje is idd wel leuk. Misschien niet echt een reden om de film te zien.quote:Op maandag 5 december 2005 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
ik vond hem wel tof, en dat wijf dat er in me speelt is geil![]()
niet om het een of ander maar die bracha van doesburg vond ik nou niet een fantastische actrice, maarja meningen verschillen hèquote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik vond het de leukste NL film die ik ooit gezien heb, en ik kijk er veel..(misschien niet de beste) vond het trouwens ook leuker dan veel buitenlandse films, gewoon echt grappig en geen "gtst-niveau" acteerwerk
niet om het een of ander maar als je het tegen mij hebt vind ik het behoorlijk sneu dat je me zonder enige onderbouwing uitmaakt voor nicht,quote:Op maandag 5 december 2005 17:10 schreef Rio het volgende:
Nogmaals: Je bent zelf een nichtje!
misschien meer een topic voor een mod die de film wél gezien heeft
Euh... heb je die film nou gezien of niet?quote:Op maandag 5 december 2005 17:13 schreef thomzor het volgende:
[..]
niet om het een of ander maar als je het tegen mij hebt vind ik het behoorlijk sneu dat je me zonder enige onderbouwing uitmaakt voor nicht,
en je bent potverdikkie bijna 28![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bedankt voor het vriendelijk naar me zwaaien.
Ik heb al een boek.
quote:Op maandag 5 december 2005 17:16 schreef Rio het volgende:
[..]
Euh... heb je die film nou gezien of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bedankt voor het vriendelijk naar me zwaaien.![]()
![]()
ja ik heb hem gezien, maar de eerste 10 minuten gemist ofzo. ik kan me verder niet zon grap met een nicht of w/e herinneren :p
nou sorry dat ik het verkeerd opvatte![]()
![]()
Als je in Overijssel woont : vlakbij Heino heb je een schnitzelrestaurantquote:Op maandag 5 december 2005 17:10 schreef Zwaffel het volgende:ik dacht dat je een tent wist waar je zoveel schnitzels kon vreten als je maar wou
all in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |