Ik deel exact hetzelfde gevoel, maar de hoop is iets sterker bij mij...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel, dat als hij zou blijven, hij dat ook al lang had gezegd. Of in ieder geval enthousiaster was geweest. Moeilijke beslissingen worden altijd vooruit geschoven en hij weet ook dat hij iedere Ajacied teleurstelt op deze manier.
In Zwolle toevallig?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou studeer ik journalistiek hoor, maar af en toe media
Ik heb t gevoel... dat ie er over na aan t denken is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel, dat als hij zou blijven, hij dat ook al lang had gezegd. Of in ieder geval enthousiaster was geweest. Moeilijke beslissingen worden altijd vooruit geschoven en hij weet ook dat hij iedere Ajacied teleurstelt op deze manier.
Di Canio ? toch ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Als hij een goeie aanbieding heeft gaat ie gewoon hoor. Noem mij 1 speler die gezegd heeft van "ik kan 3 keer zoveel krijgen daar, maar ik blijf fijn".
quote:Blind houdt voor het eerst opstelling intakt
Dinsdag 6 december, door SV, Amsterdam, 16.23u GMT+01.00, www.ajax.nl
Trainer Danny Blind blijft het volste vertrouwen houden in de formatie die afgelopen zondag RKC met 4-1 versloeg. Hij vertelde op de persconferentie niets te willen wijzigen.
De oefenmeester zal dit, mits er geen blessures komen, aanstaande zondag ook niet doen. Hij geeft zijn spelers opnieuw dezelfde opdracht mee dat ze meer risico's moeten nemen en durven te voetballen.
quote:Wenger laat vijf basisspelers buiten de groep
Dinsdag 6 december, door SV, Amsterdam, 16.05u GMT+01.00, ww.arsenal.com
Arsenal zal morgenavond allerminst in haar sterkste formatie aantreden tegen Ajax. De Franse trainer Arsene Wenger maakte dat op de persconferentie vanmiddag bekend.
'Ljungberg, Pires, Gilberto, Campbell en doelman Lehmann krijgen rust', aldus Wenger. 'Alle jonge spelers zullen een kans krijgen'. Waarschijnlijk speelt oud-Ajacied Quincy wel.
Het is jammer dat we Maxwell niet meer in het Ajax shirt zullen zien spelen....quote:Inter wil Maxwell in winterstop al overnemen
Dinsdag 6 december, door HW, Milaan, 15.57u GMT+01.00, Voetbal Online
Inter Milaan wil Maxwell al in januari overnemen van Ajax, aldus de Inter-president Giacinto Facchetti. De club wil doet doen om andere concurrenten te snel af te zijn.
Het contract van Maxwell loopt aanstaande zomer af en de club en de speler hebben aangegeven dan uit elkaar te gaan. Veel 'grote' clubs toonden ook daardoor interesse in de verdediger. Onder andere Juventus en Arsenal toonden oprechte interesse in de Braziliaan.
Het is inderdaad jammer ja, maar zo krijgen we nog een beetje geld voor hem...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:39 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het is jammer dat we Maxwell niet meer in het Ajax shirt zullen zien spelen....![]()
Hij heeft zelf al aangegeven in de winterstop weg te gaan als er een club komt.
Daar dachten we anders voor zijn blessure wel anders over.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maxwell is jammer, maar dat is niet de grootse aderlating die ons te wachten staat.
Tuurlijk, het is een goeie speler, en ik zie hem liever blijven dan gaan..quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Daar dachten we anders voor zijn blessure wel anders over.
Toen bleek toch dat zijn wegvallen opgevangen kon worden.
Positioneel is het inderdaad misschien op dit moment niet de grootste aderlating, maar als persoon en als voetballer vind ik het wel de grootste aderlating.
Als blessureleed Maxwell in de toekomst geen parten gaat spelen weet ik zeker dat hij uit dit huidige elftal één van de weinigen is die een vaste basisplaats gaat bemachtigen bij een Europese grootmacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |